Citat:
Ursprungligen postat av
Truefighter
Att förbjuda att prata om jobbiga saker samt skam belägga är fel väg att gå. Ett barn som blivit utsatt av en pedofil men inte vill prata om det pga. skammen är inte bra. Inte heller att tiga debatten och hålla tyst om något för det ger snarare sexualförbrytare en fördel. Att prata öppet om sexualitet är att föredra. Men nu talar vi ju om homosexualitet och inte om pedofilism. Jag är inte gay själv men har inget emot dem liksom jag inte har något emot heterosexuella där jag själv ingår.
Ja, då är det väl bättre att föräldrarna går igenom det med barnet om denne har frågor, istället för att en okänd person genom tv, skola eller dylikt bara fördärvar och konfunderar ungen? Att visa tecknade serier där de inte har något kön och mycket annan genomvidrig hbqt-propaganda är något helt annat än att föräldern går igenom funderingar som barnet själv har eller om denne börjar nå den åldern... INTE 5-8-åringar.
Vart skrev jag att barnet inte skall kunna berätta om denne blivit utsatt? Du måste ha missförstått vad jag skrivit helt och hållet, självklart ska barn kunna berätta om de har blivit utsatta.
Varför är det en fördel att tala öppet om sexualitet? Kan du komma med ett par skäl, varför har det inte funkat innan? Nej, det kanske inte benämns som pedofili, men jag anser att det är pedofili när man riktar sexuell propaganda mot barn.
Jag har inga problem med homosexuella, bara de gör det privat i sitt sovrum (precis som heterosexuella). Att det däremot inte finns någon koppling mellan homosexualitet och pedofili är dock fel. Högre risk att pedofiler är homosexuella eller har någon annan läggning än heterosexualitet.
Varför jag tog upp pedofili är för att Disney har många arbetande pedofiler, det är bara att söka. Detsamma gäller Hollywood, pedofili är snarare en normalitet på dessa två företag.
https://www.conservativebusinessjournal.com/2022/03/disneys-pedophile-employees-caught-in-florida-human-trafficking-sting-operation/
Citat:
This recent pedophile sting operation has confirmed what many of us have suspected about Disney: it harbors those with pedophilic tendencies.
Knowing that so many of its employees are pedophiles, it is extremely suspicious that Disney CEO Bob Chapek so adamantly opposed Florida’s “Parental Rights in Education Bill.” This bill prevents public schools from teaching inappropriate sex and gender theory content to kindergarteners and third graders.
It is unlikely that the arrests of these four predators will make Disney amusement parks any safer for children. That’s because there are simply too many pedophiles that work for the company. In August of 2021, Polk County Sheriff’s Office conducted “Operation Child Predator” and arrested several other pedophiles that worked for Disney.
Varför behöver 5-7 åringar (kindergarden) och 8-9 åringar lära sig olämpligt sex och kön-
teori? Det är just vad det är, en teori som saknar vetenskaplig grund.
Varför behöver barn utsättas för detta, hur har världen överlevt förr då man inte utsatte 5 åringar för sexuell undervisning och en massa teorier (läs hbqt-propaganda)? Nä, det är inget normalt beteende detta.
Edit: Detta är mer riktat till Disneyparken, varvid några jobbade som IT och mjukvaruutveckling (för Disney). Däremot är det precis samma typ av klientel där, som jobbar på Hollywood som är pedofiler.