Citat:
Ursprungligen postat av
Hjv9
Hoppas på ännu ett nytt nästa och nästkommande år med Svahn och Karlssons. Hade också gärna sett Elin Näslund och Minna Mikaelsson bilda ett lag för Vårby men det kanske kommer i framtiden det med.
Anser att Jenny Solin är rätt underskattad faktiskt och ett bra alternativ i en sprintstafett, så där finns det konkurrens i framtiden..
Tilda Johansson skulle nog inte heller göra bort sig, för den delen..