2022-04-22, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Nejdå, här ska putsas tills Dumpens skit ligger i öppen dag. Varenda j-a sten ska vändas.

Det angående Patrik kan jag möjligtvis gå med på men absolut inget ont om min Sara.
Citera
2022-04-22, 03:15
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Nejdå, här ska putsas tills Dumpens skit ligger i öppen dag. Varenda j-a sten ska vändas.

Hoppas du att det finns en chans att dumpen kommer läggas ner? Du väcker bara fram mer ilska. Apprécié.
Senast redigerad av LeCastle 2022-04-22 kl. 03:18.
Citera
2022-04-22, 03:25
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Hoppas du att det finns en chans att dumpen kommer läggas ner? Du väcker bara mer ilska mot dina motståndare. Apprécié.

Det är aggressiviteten och uppmaningen att ta livet av folk som är så motbjudande att jag saknar ord. Två pundare som har lynchning som affärsidé. Om de verkligen brydde sig om sexuellt utsatta barn skulle arbetssättet se helt annorlunda ut.

Vilka är mina motståndare?
Citera
2022-04-22, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnie.ONeal
Visst är det så. Seriösa verksamheter vill inte ta i dem med tång. Det säger ju en del att det är HA och liknande MC-gäng som talar sig varma för Dumpen och som sätter upp "Kill Your Local Pedophile" brevlådor utanför sina klubbhus.

I Patriks bok så talar han sig varm över sina kriminella vänner. Är det spinkiga somalier i gås-jackor eller Hells-Angels snubbar i skinnjackor?
Citera
2022-04-22, 03:33
Medlem
Jag undrar om detta som dom gör i förlängningen kanske får motsatt effekt. Lite som när man på sent 90 tal läste om någon som blev knivmordad och man fick en dålig känsla i magen, hur kunde det hända.

När man springer runt varje dag och letar slusk så får vi både se och läsa om det och ju mer frekvent det bli desto mer normaliseras det och till slut så kommer folk börja skita i det då folk är trött på deras skit, inte bara torskarna utan även oss vanliga. Kanske får dom som åker dit en känsla av att det inte bara är dom som individ utan får en samhörighet på något stört vis med sina medmänniskor.

Nu har man ju känt att oj, är han pedofil, väldigt stigmatiserat och det blir mycket snack och väldigt jobbigt för den enskilde en jag är rädd att den stigmatiseringen kommer försvinna till viss del ju mer dessa håller på.

Jag vet inte , bara spekulerar.
Citera
2022-04-22, 03:52
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spallow
Jag undrar om detta som dom gör i förlängningen kanske får motsatt effekt. Lite som när man på sent 90 tal läste om någon som blev knivmordad och man fick en dålig känsla i magen, hur kunde det hända.

När man springer runt varje dag och letar slusk så får vi både se och läsa om det och ju mer frekvent det bli desto mer normaliseras det och till slut så kommer folk börja skita i det då folk är trött på deras skit, inte bara torskarna utan även oss vanliga. Kanske får dom som åker dit en känsla av att det inte bara är dom som individ utan får en samhörighet på något stört vis med sina medmänniskor.

Nu har man ju känt att oj, är han pedofil, väldigt stigmatiserat och det blir mycket snack och väldigt jobbigt för den enskilde en jag är rädd att den stigmatiseringen kommer försvinna till viss del ju mer dessa håller på.

Jag vet inte , bara spekulerar.

Childhood lyfter fram att Dumpens metoder riskerar att ge motsatt effekt, inte som du menar, utan att stigmatiseringen ökar och det hjälper inte barnen (se min länk i tidigare inlägg).

Stigmatiseringen behöver minska så att pedofiler vågar söka hjälp, men missförstå mig inte, de som förgriper sig på barn borde, enligt min åsikt, straffas hårdare än idag.

Det är Dumpens kontraproduktiva metoder som är förkastliga därför att de saknar konsekvenstänk. Här är en twittrare som är lika upprörd och arg som jag över Dumpen. https://mobile.twitter.com/malinmichea/status/1498549854724890625
Senast redigerad av skoputs 2022-04-22 kl. 03:54.
Citera
2022-04-22, 04:18
Medlem
Som sagt vilka är dessa tunga snubbar som Patrik känner? "Outlaws". Skinnjacka, Hells angels, Bandidos mfl och dom är Sveriges Outlaws?

Hotar Patrik med Bandidos så lämnar jag tråden.

Skäggbarnet som dealar i Nordstan är inte samma sak.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-04-22 kl. 04:29.
Citera
2022-04-22, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Och när begreppet "pedofil" läggs på allt från en svettig svenne-lastbilschaffis som vill bonka en två-åring till en skinnklädd blatte som ville dejta en ung tjej (som han förmodligen inte ens fattade bara var 14) så blir det än mer fel liksom...

Du förstår väl att turken spelar ovetandes?
Senast redigerad av Periodic 2022-04-22 kl. 05:00.
Citera
2022-04-22, 05:11
Medlem
Tyckte den här Linde förtjänade döden redan innan det, föga förvånande, framkom att han är pedofil. Tror nog han ska passa sig på riktigt.
Senast redigerad av Periodic 2022-04-22 kl. 05:37.
Citera
2022-04-22, 05:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Tyckte den här Linde förtjänade döden redan innan det, föga förvånande, framkom att han är pedofil. Tror nog han ska passa sig på riktigt.

Vad ska han passa sig för? Bara nyfiken? Finns det en hotbild mot honom? Behöver han personsskydd? Vad händers annars? En knutte spöar honom. Jag älskar dessa nytillkomna. Hen såg något youtube-klipp från 1998 och går rakt in i tråden. Helt underbart

En sosse som läst Aftonbladet och vill se hårdare straff
Citera
2022-04-22, 05:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Precis Patrik är inte ett praktexempel direkt. Det enda som skiljer honom ifrån de han och Sara hänger ut är att tjejerna han hänger med är lagliga och socialt accepterade att hänga me. Kan man som 50 åring ligga med 20 åringar har man nog inga problem att titta åt små tjejers håll. De är väldigt svårt se skillnad på 14 åringar och 20 åringar idag.

Tror däremot inte tjejernas föräldrar är överlyckliga deras dotter är med en man som är i deras egna ålder. Patrik bryr sig helt plötsligt om lagen när någon ska ha sex med en ung tjej, fast att döda någon de är okej? Han verkar..må bra? Sara btw, är de bara ja som hör njutningen i hennes röst? Hon går typ igång på detta makten av att hänga ut män.Som faktiskt bara har en naturlig attraktion. Olagligt ja, fast långt ifrån Pedofiler.

Det är mycket ”tror och tycker” på dig hela tiden.
Att du beskriver detaljerat att du uppfattar det som om ”Sara går i gång och att du hör njutningen i hennes röst” gör dig en smula obehaglig.
Lite som när en våldtäktsman säger ”Jag såg i hennes ögon att hon ville”.

Att du dessutom skriver att det kan vara svårt att se skillnad på om barnet är 14 eller en vuxen på 20 känns så oroväckande att mina funderingar kring dig är om du överhuvudtaget umgås med människor IRL?
För ser du inte skillnad på en 14 åring och en 20 åring så har du stora problem…
Citera
2022-04-22, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Vad ska han passa sig för? Bara nyfiken? Finns det en hotbild mot honom? Behöver han personsskydd? Vad händers annars? En knutte spöar honom. Jag älskar dessa nytillkomna. Hen såg något youtube-klipp från 1998 och går rakt in i tråden. Helt underbart

En sosse som läst Aftonbladet och vill se hårdare straff

Tänker mest att jag knappast kan vara ensam och hotbild, från högerextremt håll, lär det väl alltid finnas. När han då bränner ett par broar till genom att kasta sig ut på kik för att ragga småbarn(med eget namn och bild dessutom) så ser jag det som troligt att han kommer fortsätta med riskbeteende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in