Citat:
Ursprungligen postat av
Salcinn
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/L5ERAq/massgravar-hittade-i-manhush-utanfor-mariupol
Lär vara tio tusentals döda civilister i mariupol, staden är aska och det fanns en anledning till Rysslands ihärdighet att inta staden en anledning var såklart att gömma hemskheterna.
Pro Ryssarna ska alltid dra upp USA men när kropparna har räknats så lär Ryssland ha orsakat desto mer civila dödsfall på två månader än USA gjorde på två månader i Irak.
Det här har jag bävat för sedan de hittade massgravar i Butja. Jag hade en stark känsla att det skulle vara mycket, mycket värre i Mariupol. Jag mår fysiskt illa av detta. Vad är det som gör att man går över i overdrive och bara mördar, våldtar och torterar civila på det här sättet? Det är så groteskt och omänskligt, det finns verkligen inte ord för det. Brodersfolk? Näh, tror inte det.
Vem var det som basunerade ut att nu var Mariupol befriat, jo Kadyrov, den äckliga, lilla islamistgrisen.
Jag vill bara att dessa avarter ska dö. Plågsamt. Gråtandes. I skräck. Jag hatar vad dom har gjort.
Hoppas dagen kommer när jag får uppleva hur kärnvapen avfyras mot både Ryssland och Tjejenien.
Ja ja, jag vet vad det innebär, men så känner jag just nu. Känner mig så maktlös inför detta bestialiska psykopathat som driver dessa lägre stående kryp.