2022-04-21, 12:39
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Ja, inläggen blir alltmer desperata från Dumpens motståndare.

Desperata? Det är inte jag som planerar Sverigeturné.
Citera
2022-04-21, 12:44
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Här är en inte ens ett år gammal video som Sveriges lärare kan ta en titt på: https://m.youtube.com/watch?v=yygnaAdnx6c

Även ni som säger att Sjöberg är värsta renlevnadsmänniskan kan ta en titt. Sedan är det väl inte bara knarkandet, utan hur fan tänker en man i hans ålder som filmar det hela?

Uppenbart är det inte bara pengar som lockar med att ge sig ut på turné, gubben Sjöberg har uppenbarligen rockstjärnekomplex också.
Men är det verkligen bekräftat att videon som sådan bara är ett år gammal? Eller du menar att den laddades upp då?

Om det inte visar sig att att den är mer än tio år gammal så skulle jag nog säga att den är väldigt problematisk ur ett trovärdighetsperspektiv. Gränsen mellan gubbsjuka och hebefili är inte superskarp och om man jagar folk som jagar fjortisar bör man nog se till att sopa kliniskt rent vid egen dörr.

Inse hur provocerande denna video måste vara för Lennart. "Kolla vad man kan göra om man är kändis!".
Citera
2022-04-21, 12:51
Medlem
HushHoneys avatar
Har nu läst igenom alla vänsterpeddots inlägg här. Han påstår att han sitter på kik för han suttit inne.. Sen påstår han att han fiskar i många grupper efter pedofiler.. För att sen påstå att han inte var i gruppen från början för att fiska utan agerade efter hand. Gubben vet inte ens hur han ska ha det och bortförklaringarna går isär. Pinsam människa. Inse vad du är och sök hjälp eller kastrera dig själv.
Citera
2022-04-21, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Efter att ha läst alla kommentarer från Chenoa och läst artikeln från Avmaskerat, så ja det är det ända rätta!

Nu får Chenoa komma in i tråden igen och posta lite kukbilder. Jag vill se kuken framför kartan. Ett bättre sprut också. Din sprutfilm på dumpen var patetisk, satsen dröp ju ur dig som en snorloska. Det måste SPRUTA!
Citera
2022-04-21, 12:57
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Men är det verkligen bekräftat att videon som sådan bara är ett år gammal? Eller du menar att den laddades upp då?

Om det inte visar sig att att den är mer än tio år gammal så skulle jag nog säga att den är väldigt problematisk ur ett trovärdighetsperspektiv. Gränsen mellan gubbsjuka och hebefili är inte superskarp och om man jagar folk som jagar fjortisar bör man nog se till att sopa kliniskt rent vid egen dörr.

Inse hur provocerande denna video måste vara för Lennart. "Kolla vad man kan göra om man är kändis!".

Ja, han låter ju inte purung i videon. Det är en medelålders Sjöberg som filmar sig själv bäng med två yngre tjejer.

Den som lagt upp videon är helt klart inte Sjöberg själv, så jävla omdömeslös är han nog inte och då hade han så klart tagit bort den. Han är den som uppenbarligen filmar dock och måste ha varit omdömeslös att skicka filmen vidare, förmodligen till en av tjejerna eller kanske till någon polare för höhö kolla här.

På TV-skärmen i videon står det 22 april 2002. Möjligt att videon då är nästan precis 20 år gammal. Men videon ska alltså då ha cirkulerat i 20 år innan den nåt YouTube.

YouTube-användare IceCream, den här tråden kallar på dig. 🥸
Senast redigerad av Ålen 2022-04-21 kl. 13:00.
Citera
2022-04-21, 13:10
Medlem
Ålens avatar
En intressant aspekt med videon är att den kommer upp i samma veva som lanseringen av Dumpen …

”Sjöberg festar” är titeln. Den som lagt upp videon kan knappast haft goda avsikter angående Sjöbergs rykte. Om det är så, varför?
Citera
2022-04-21, 13:14
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
På TV-skärmen i videon står det 22 april 2002. Möjligt att videon då är nästan precis 20 år gammal. Men videon ska alltså då ha cirkulerat i 20 år innan den nåt YouTube.
Nej nej, det finns ingen rimlighet i det alls.

Tjejen som rullar mer på golvet håller i en relativt modern smartphone, fanns inte 2002. Den första kom väl 2008-2009... Hunden i soffan skulle kunna vara den som är registrerad på Patrik enligt Ratsit och är född 2017. Ser ut som en sån ras om jag inte är helt fel ute. Och slutligen säger Patrik i videon början på gatunamnet innan det klipps, "Burgårds-..." och alltså den gatan bor han på idag sedan 2013 enligt Ratsit. Så min låtsasdetektivgissning blir att videon skulle kunna vara filmad ca år 2018-2020. Kanske 2021 till och med. Möjligen 2017 också.
Senast redigerad av Leg.Talgoxe 2022-04-21 kl. 13:22.
Citera
2022-04-21, 13:24
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Nej nej, det finns ingen rimlighet i det alls.

Tjejen som rullar mer på golvet håller i en relativt modern smartphone, fanns inte 2002. Den första kom väl 2008-2009... Hunden i soffan skulle kunna vara den som är registrerad på Patrik enligt Ratsit och är född 2017. Ser ut som en sån ras om jag inte är helt fel ute. Och slutligen säger Patrik i videon början på gatunamnet innan det klipps, "Burgårds-..." och alltså den gatan bor han på idag sedan 2013 enligt Ratsit. Så min låtsasdetektivgissning blir att videon skulle kunna vara filmad ca år 2018-2020. Kanske 2021 till och med. Möjligen 2017 också.

Snyggt jobbat, Sherlock😎
Citera
2022-04-21, 13:29
Medlem
Citat:
Okej, men han svarar inte på dit retande ändå, så du blir nog utan memematerial. Roligt efterspel på Flashback? Han gick upp i rök och byter nu strategi, inte mycket till efterspel.

Att han gick in i tråden visar vilken makt Flashback besitter, och den makten får sig en rejäl törn när den flamsas bort. Nu missar vi kanske framtida gäddor som vill komma in i tråden och ”bikta” sig.

Okej. Förlåt då. Ville bara ha kul.
Citera
2022-04-21, 13:46
Medlem
Ålens avatar
Undra hur gamla tjejerna i videon är? HVB-åldern? Psilocybin-gäddan Sjöberg?
Citera
2022-04-21, 13:53
Medlem
goofers avatar
Onekligen humor när vänsterpeddot åkte dit.

Munknulla en nioåring tills hon spyr, fint att ha på cv när han träffar afa och andra ur samhällets bottenskrap.

Stora skillnad på att vilja ha sex med en nioåring eller fjortonåring.

Den patetiska ursäkten om att jaga pedofilkvinnor var bara sämst.

MEN varför i helvete har Sara ringt till hans åldringa föräldrar?

Det är här det brister så in i helvete, lämna för fan gamla föräldrar utanför de har inget ansvar och skall inte heller ställas till svars för vad deras vuxna barn gör.

Sätt dit peddot, nu blir det ju bara en fråga om hur man kan förstöra livet för så många andra samtidigt.

Det hör visar bara att den gamla pundarmentaliteten sitter kvar hos båda. Släpp pundandet och gör rätt!

Häng ut dem som skall hängas ut och låt oskyldiga vara.

Dock skall jag ge dumpen att även jag drog på smilbanden när sista gäddan löpte iväg.
Citera
2022-04-21, 14:04
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Onekligen humor när vänsterpeddot åkte dit.

Munknulla en nioåring tills hon spyr, fint att ha på cv när han träffar afa och andra ur samhällets bottenskrap.

Stora skillnad på att vilja ha sex med en nioåring eller fjortonåring.

Den patetiska ursäkten om att jaga pedofilkvinnor var bara sämst.

MEN varför i helvete har Sara ringt till hans åldringa föräldrar?

Det är här det brister så in i helvete, lämna för fan gamla föräldrar utanför de har inget ansvar och skall inte heller ställas till svars för vad deras vuxna barn gör.

Sätt dit peddot, nu blir det ju bara en fråga om hur man kan förstöra livet för så många andra samtidigt.

Det hör visar bara att den gamla pundarmentaliteten sitter kvar hos båda. Släpp pundandet och gör rätt!

Häng ut dem som skall hängas ut och låt oskyldiga vara.

Dock skall jag ge dumpen att även jag drog på smilbanden när sista gäddan löpte iväg.

Föräldrar ska definitivt informeras så de har möjlighet att ta ställning till om de vill vara i umgänge med "människan"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in