2022-04-08, 07:05
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Vänsterpartiet är riktiga WT. Se på deras partiledare Gudrun Schyman.

När porrfilmen som man runkar till handlar om Gudrun Schyman som strippa.
Citera
2022-04-08, 07:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
När porrfilmen som man runkar till handlar om Gudrun Schyman som strippa.

Akholist / kommunistkärringen födder nya orcher till världen.

https://www.filmarkivet.se/movies/fodelsen/
Citera
2022-04-08, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Volvo 240 är mest WT av alla Volvo modellerna.
Inte när den tillverkades och inte just nu heller.
Citera
2022-04-08, 07:15
Medlem
dummy1s avatar
...när du har bytt vaccinerad status mot Ukrainas flagga på ditt Facebook foto.
Citera
2022-04-08, 18:23
Medlem
MobbadeJessicas avatar
När du ser som Anna i Robinson, det bara skriker WT om henne. Hennes tatueringar och hennes utseende.
Citera
2022-04-10, 01:31
Medlem
RandyWalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vividcarrot
Multivitamindryck är gott, särskilt Glockens (alkisåterställaren).

OnT: Bryr sig ett skit om vad folk skriver i tråden. Bara ett gäng osäkra idioter som försöker bevisa för sig själva att de minsann är bättre än någon i alla fall.

Jag har flera saker som andra kommer tycka e dåligt men sen klan man vara bra på andra sätt. Så ser jag på det med att driva med saker, alla ger och tar. Inget att var för sur över
Citera
2022-04-10, 01:32
Medlem
RandyWalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dummy1
...när du har bytt vaccinerad status mot Ukrainas flagga på ditt Facebook foto.

Fantastisk
Citera
2022-04-10, 08:56
Medlem
... du fiser i en kupad handflata och snabbt för den till näsan bara för att maximera fisdoftskänslan. Givetvis med ett leende på läpparna rakt igenom hela proceduren.
Citera
2022-04-18, 10:26
Medlem
När du i diskussioner som du inte kan hantera och förlorar avslutar med "Hahah, men lille du" eller "Skaffa dig ett liv". Detta tyder på att du är WT eller Svensson av något sorgligt slag med väldigt låg bildning- och utbildningsnivå.

Särstavar man på svenska, så är man WT till 100%. Fast å andra sidan har jag sett välavlönade ingenjörer som sär stavar. Man kan då undra vad det är för miffon som utexamineras från svenska högre läroverk.
Senast redigerad av HandgnuggarOligark 2022-04-18 kl. 10:40.
Citera
2022-04-18, 10:33
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark
När du i diskussioner som du inte kan hantera och förlorar avslutar med "Hahah, men lille du" eller "Skaffa dig ett liv". Detta tyder på att du är WT eller Svensson av något sorgligt salg med väldigt låg bildning- och utbildningsnivå.

Särstavar man på svenska, så är man WT till 100%. Fast å andra sidan har jag sett välavlönade ingenjörer som sär stavar. Man kan då undra vad det är för miffon som utexamineras från svenska högre läroverk.
Håller nog med dig om det du skriver i första stycket. Men det där med särskrivning har jag sett bland både läkare och ingenjörer som för övrigt är mycket duktiga på sina arbeten.
Citera
2022-04-20, 04:38
Medlem
area50s avatar
När man som vuxen däckar på fyllan så att ens morsa blir tvungen att hämta en https://youtu.be/Rvm5NRd46gc?t=16100
Citera
2022-04-20, 05:23
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av area50
När man som vuxen däckar på fyllan så att ens morsa blir tvungen att hämta en https://youtu.be/Rvm5NRd46gc?t=16100
Det verkar inte vara människor som är helt optimala och då är det inte konstigt om mamman kommer och försöker ta hand om sitt barn. Det hade jag själv gjort om jag haft ett funktionsnedsatt barn oavsett dess ålder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in