2022-04-18, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klipper020
Rasmus Paludan pedofilen som ni älskar är skadad hahahahahahahaahahha smaka på den karamellen era fula rasister så skönt nu kan jag njutaaaaaa
https://m.youtube.com/watch?v=oF4UluwQdkM

Du är verkligen nidbilden utav en dum invandrare som är känslostyrd och inte kan hantera sina impulser. Det är INGEN som tycker om Rasmus Paludani för det han gör, men vi normala civiliserade människor behöver inte banka på djungeltrumman och löpa amok för att vi fått våra känslor kränkta.

Ni är verkligen motsatsen till något som är manligt, ni anfaller i stora grupper med fega medel, likt rabiesråttor eller hyenor.
Citera
2022-04-18, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Naturligtvis är de upprörda (med all rätt!) över det som nu skett. En galen dansk bränner heliga skrifter, och orsakar helt oacceptabla upplopp. Detta finns i närminnet och är naturligtvis upprörande.

Men rent sakligt går det inte att kalla detta för det värsta upploppet i Sverige, inte ens nära. Under de senaste 2-3 hundra åren har det förekommit mycket våldsammare upplopp, och upploppsmännen har även då kastat sten och haft för avsikten att döda ordningsmakten. Vi snackar upplopp med 30 döda på ett och samma ställe.

De talar givetvis om modern tid, inte de senaste 200-300 åren, mongo
Citera
2022-04-18, 20:13
Medlem
Jag personligen har aldrig tänkt en tanke på att rösta på något högerextremt parti tidigare. Men dessa "påskuppror" har verkligen gjort det så uppenbart att dessa människor inte kan vara kvar i detta land. Utvisa hela familjer och släkter om så behövs, dags att sätta hårt mot hårt.
Citera
2022-04-18, 20:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Så du menar att en koranbränning inte skulle fördömts för typ 20 år sedan?
Så länge religionen existerat så har man fokuserat på att angripa de som skändar den, oavsett religion.

Citat:
För att yttrandefriheten är en demokratisk rättighet och därför får de som betalar skatt betala för att den upprätthålls för alla. Precis som Vilks eller en muslim eller hindi etc. som är under hot får beskydd Vid behov oavsett inkomst eller om de betalar själv.

Man kan fördöma en koranbränning utan att försöka döda poliser och attackera yttrandefriheten och hela demokratins grundvalar. För ett antal år sedan skulle ingen ha reagerat på en bränd koran (eller ha brytt sig om att tända fyr på en), grundproblemet är att det finns icke-demokratiskta horder av muslimer nu som upplopar för jämnan när de känner sig kränkta trots att det får allt som de pekar på i princip.
Det handlar inte ens om koranbränning, det är redan utklarat. Det är misslyckade halvmänniskor som inte klarat av att utvecklas sedan 700-talet som gör detta. Deras naturliga habitat är en krigszon med hus i ruiner och utbrända bilvrak. De föder på våld - inom familjen, utom familjen, inom släkten, släkt mot släkt, mot kvinnor, mot andra gång, mot andra länder, mot myndigheter, mot djur etc etc etc. De klarar inte av att gå en dag utan att utöva våld. De mår dåligt av fred och kärlek. Hat och våld, det är deras språk. Padulan är bara en ursäkt.
Senast redigerad av Zurfarn08 2022-04-18 kl. 20:16.
Citera
Medlem
Citat:
Sluta ljug ni gillar han mer en er egna pappa

Jag har precis förklarat att jag inte gör det, men du verkar inte begripa information i textform. Du är smuts under min sko.
Citera
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Naturligtvis är de upprörda (med all rätt!) över det som nu skett. En galen dansk bränner heliga skrifter, och orsakar helt oacceptabla upplopp. Detta finns i närminnet och är naturligtvis upprörande.

Men rent sakligt går det inte att kalla detta för det värsta upploppet i Sverige, inte ens nära. Under de senaste 2-3 hundra åren har det förekommit mycket våldsammare upplopp, och upploppsmännen har även då kastat sten och haft för avsikten att döda ordningsmakten. Vi snackar upplopp med 30 döda på ett och samma ställe.
Ok, jag menade egentligen i modern tid, men var väl otydlig.
Citera
2022-04-18, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Hur vet du att han var helt oskyldig? Är det hans mamma som.påstår det…
Jag har röstat rött i hela mitt liv för jag tror på mänskligheten och att om vi hjälper varandra blir världen bättre. Har nu insett att det faktiskt inte är så. Att föräldrarna till dessa 14-15-åringar är förlorade är en sak men när de fortsätter att uppfostra sina barn enligt samma skittraditioner generation efter generation tröttnar man. Se till att alla dessa odjur får känna att detta inte är ok i Sverige. Morgan Johansson och company har nu stått otaliga gånger i tv och sagt att vi ska bekämpa gängen, kriminella med flera med samhällets samlade kraft. Den kraften är ju bara patetisk just nu när islamister och andra bara står och skrattar åt det. Jag röstar mörkblått/brunt eller vad du vill kalla det i år. Skicka hem 14-åringen och hans pappa som kom först, och mamma om hon har fått flyktingstatus så kan vi hjälpa Ukraina bättre. De här afrikanerna och mellanösternråttorna klarar vi oss utan.
Citera
2022-04-18, 20:15
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
Det kan du ju drömma om.
Det var hundratals individer som begick grova brott under kravallerna. Tusentals individer som begick ringa eller normalgradsbrott.
Polisen har inte resurser att leta reda på alla dessa brottslingar. Och även om polisen via ett trollslag fick samtliga dessa brottslingar prydligt uppradade framför sig, med namn och brott dokumenterat på skyltar runt deras halsar, skulle rättsväsendet inte ha resurser till att genomföra rättsprocesser för dem alla. Polisen kan säkert identifiera väldigt många av brottslingarna, men den kommer bara plocka ett symboliskt antal. Tillräckligt för att dumsvenne ska tro att polisen verkligen tagit i med hårdhandskarna den här gången, och rättvisa skipats.
Påskgummor som försynt knuffar på piketbilar och försiktigt kastar gatsten för att inte förstöra sina naglar kommer inte åka på några påföljder om de inte s.a.s vinner på lotto.

Internet glömmer aldrig som bekant och förr eller senare kanske rättvisan kommer ikapp huckelkärringen... ock dom andra
Citera
2022-04-18, 20:16
Medlem
Citat:
Ledaren som du följer Rasmus Paludan är skadad hahahahahahaha
https://m.youtube.com/watch?v=oF4UluwQdkM

Jag gillar inte Paludan men om man måste välja är han mindre Nazistisk, mer demokratisk, kultiverad och civiliserad än de muslimer och deras försvarare (Leif g.w etc) som känner sig kränkta och kaosar.
Citera
Medlem
Citat:
Rasmus Paludan tycker inte att han har något ansvar för upploppen som följt efter hans besök i Sverige.

Han tänker återvända nästa vecka – trots att han anser sig vara den mest hotade personen i landet.

– Jag tycker att det är problematiskt att svensk polis skyddar mig så dåligt, säger Paludan.
Väldigt problematiskt ja, hoppas de har löst det och är bättre förberedda till nästa vecka.
Citera
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Jag personligen har aldrig tänkt en tanke på att rösta på något högerextremt parti tidigare.

Finns inga högerextrema partier kvar i Sverige sedan Svenskarnas parti packade ihop 2015.
Citera
Medlem
Jag bryr mig inte om utlänningar, men jag HAAATAR MUSLIMER. Jag hatar fom något så in i bomben. Önskar jag var polis så ha kunde dra mitt vapen o skjuta några babbar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in