2022-04-18, 18:28
Medlem
Hittade gamla seeds till ett localbitcoins.-konto som jag trodde mig ha slarvat bort för evigt..
Testköpte lite för ett antal år sedan och visst var där en liten slant idag
Verkar som att jag måste skicka in foto-id och annat till localbitcoins för att föra över coinsen till min andra wallet, det är under 1k euro.. är det rimligt ett behöva göra sådant besvär för några tusen sek?
Citera
2022-04-18, 18:35
Medlem
trasig-axels avatar
Ja definitivt. Processen är mycket enkel och automatiserad. Dina uppladdade uppgifter analyseras med hjälp av AI och du kan hantera dina pengar 5 minuter efteråt. Om du känner dig klar med Localbitcoins så kan du avsluta ditt konto och skicka in en begäran att få dina uppgifter raderade i enlighet med GDPR. Dom kanske måste spara vissa uppgifter ändå, men det är inte ett problem, släpp det.
Citera
2022-04-18, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trasig-axel
Ja definitivt. Processen är mycket enkel och automatiserad. Dina uppladdade uppgifter analyseras med hjälp av AI och du kan hantera dina pengar 5 minuter efteråt. Om du känner dig klar med Localbitcoins så kan du avsluta ditt konto och skicka in en begäran att få dina uppgifter raderade i enlighet med GDPR. Dom kanske måste spara vissa uppgifter ändå, men det är inte ett problem, släpp det.
Tackar!
Har nvänt exodus som wallet för lite ETH jag minat, är det bättre att skicka äver mina coins dit eller är det ide att låta dom ligga kvar på localbitcoins?
Eller ska man köpa en HW wallet av något slag?
Just nu handlar jag mest ETH-certifikat på Avanza...
Citera
2022-04-18, 23:11
Medlem
trasig-axels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.tubbs
Tackar!
Har nvänt exodus som wallet för lite ETH jag minat, är det bättre att skicka äver mina coins dit eller är det ide att låta dom ligga kvar på localbitcoins?
Eller ska man köpa en HW wallet av något slag?
Just nu handlar jag mest ETH-certifikat på Avanza...
Inte vet jag? Hade det varit mina pengar så hade jag tagit ut dom från localbitcoins och låta dom växa. Bitcoin är en säker investering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in