2022-04-18, 18:08
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Jo det gör det.
Skitsnack, det har varit upplopp massor av gånger helt utan koranbränning.
Alltid skyller man på nåt.
Citera
2022-04-18, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alvid
Förhoppningsvis leder det även till att färre blattar söker sig hit. Men suget i parasitsnabeln är väl för starkt, så det kanske inte har någon effekt ändå.
Eller så stärks de av stödet från moderskeppet. Jag tänker inte ens låtsas som att jag förstår deras tankegångar.
Citera
2022-04-18, 18:09
Medlem
NewInGothenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rashatalashemako
Alltid en fröjd att se när grisen åker på stryk.

Mer sånt. Oavsett sakfråga.

Och till Anders Thornberg, du har misslyckats som rikets polischef. AVGÅ NU!

Väldigt märkligt inlägg. Antar att du själv är kriminell.
Ganska märkligt också att du verkar vara för att polisen skall ta skada, men på samma gång så anser du att polisen skall göra något...något som du anser att de misslyckats med. Ditt inlägg yttrar både din önskan om polisens misslyckande och deras framgång på samma gång...
Citera
2022-04-18, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Jag ber till Allah att Rasmus Paludan dör i en hemsk olycka/attack. Precis som grisen Lars Vilks. Amin!
Jaha, vem bryr sig? och vi andra hoppas att du dör. Din pissgud existerar inte amöba.
Citera
2022-04-18, 18:10
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Sluta ljug, blattarna eldar bilar och attackerat polisen ständigt. Är du blatte själv eller?
Ständigt? Även nu?
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Skitsnack, det har varit upplopp massor av gånger helt utan koranbränning.
Alltid skyller man på nåt.
Inte alltid.
Citera
2022-04-18, 18:11
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siaso
Finns nån film? Vore kul å se deras krokiltårar ….
Ja, länkar finns väl nånstans här i tråden, men minns inte exakt var.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siaso
Polisen borde fan inte varit dit alls. Bara låta dom göra kaos med sina egna hem och elda sina grannars bilar bäst fan dom vill. Finns ingen anledning att polisen ska riskera sina egna liv för de råttornas skull. Bara låt dom vara å dom kostar inte oss andra något alls. Dom ligisterna får ta död på varann om det är så dom vill ha det. Dom gör valkampanj åt dansk idioten å förstår det inte själv. Men det är väl så dom vill ha det. Varsågod!
Jag är helt för att lämna utbrända vrak och ruiner där de står. Fram till valet känns lagom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Jag tolererar hellre muslimer än nazister på våra gator.
Ok, ingen bryr sig om vad en blatte/vänsterextremist tycker. Du stiftar inte lagarna. Åk hem.
Citera
2022-04-18, 18:12
Medlem
Jag sympatiserar med motdemonstranterna. Ingen sann förändring har kommit genom att man följt statens spelbok.
Citera
2022-04-18, 18:13
Medlem
Blattarna får härja fritt. Stöder inte upploppen.
Men den här Rasmus stör mig vid bostadsområden. Jag vill ha det lugnt och tryggt. En helt genomruttet parti som tiggde pengar i stream. Gå till öde skog cp.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slampsmurfen
Förstår inte varför någon fördömer Sverige för att en Dansk eldar en jävla skitbok i Sverige. Hade dem fördömt sig själva om han eldad den där?

Det är lönlöst att leta efter logik.

En dansk eldar upp Koranen i Sverige, men det är svenskar och svensk egendom som attackeras, av en pöbel som absolut inte läst hela Koranen

Skulle de här 200 äggen ha läst hela Koranen?
Ha haa tillåt mig asgarva.

De vill bara ha en ursäkt att bete sig som de svin de är.
Idag skyller de på Paludan och imorgon är det socialen som ska brinna, eller ett polishus...

Dessa människor hotar och slår sig fram.
Det är det enda de kan. De förstår bara våld.

Kolla bara på deras hemländer. Ser ut som skit.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Ok, ingen bryr sig om vad en blatte/vänsterextremist tycker. Du stiftar inte lagarna. Åk hem.

Ifall du är missnöjd med hur Sverige ser ut så kan du dra till Ungern eller Ryssland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in