Citat:
Ursprungligen postat av
Gary.Glitter
Nu är det inte mig du svarar på.
Men jag anser att hatet känns kraftigare bland motsatta sidan om jag ska vara ärlig. Eller tycker du hans ord kan vägas lika tungt som 20 uppbrända polisbilar, uppeldade kollektivbussar och totalförstörelse av skattefinansierade medel?
För en diskussion istället om du ska svara. Går att frågasätta rimligare, ställ ett par vettiga frågor, håll en sund diskussion och tala med varandra.
Du gör likt resten gör i detta polariserade (numera) skitland, ser ett argument och svarar kort med "Du hatar" eller "Du är rasist" eller annat valfritt attribut man lägger på sina meningsmotståndare i brist på ork eller argument.
Hatet han känner, som du påpekar, kommer från någonstans. Antingen är man resonlig och försöker komma till roten av problemet och lyssna på varandra, eller så kallar man andra för skällsord och bränner upp polisbilar. Välj sida.
Tack. Jag har aldrig hatat någon, men jag känner ilska, rädsla och frustration pga dessa våldsverkare.
De senaste åren eskalering med gängskjutningar, förnedringsrån och gruppmisshadel (flera mot en) är helt jävla absurt. Speciellt när det begås av främmande människor, som vi snällt har tagit emot, mot oss själva.
Det spelar ingen roll att det är en minoritet av invandrarna som gör allt detta sjuka, det är i slutändan våra egna vi ska skydda och värna i första hand.
Vi måste stoppa invandringen från mellanöstern och Afrika helt och hållet eftersom vi inte kan veta vilka individer det är som riskerar att skada oss.
Jag har röstat sjuklövern hela mitt liv men inget av blocken klarar av uppgiften så nu måste jag satsa på SD. Ett enfrågeparti som fokuserar på den enda frågan som räknas just nu, invandringen. Det är förövrigt de elsparkcyklande reklampelarna som har värvat min röst och de våldsamma upploppen lär värva fler röster från rimliga svenskar och nysvenskar.
Helt sjukt att få massa oförstående kommentarer när man säger sanningen.
Dessutom helt orimliga kommentarer som "rasist", vem fan tror ens att dessa människor begår sina fasansfulla brott pga sin etnicitet liksom!? Folk är fan inte riktigt kloka.