2022-04-15, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katnisse
Hon kanske dyker upp med ett nytt namn så håll ögonen öppna med andra ord.
man ska nog inte gå så mycket på namn utan mer på mönstret..vet mer men vill inte outa en person
Citera
2022-04-15, 20:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
fy..missbrukare så det skriker
Jo jag läste det, men spelar det någon roll? hon är i mina ögon sexigt smal
Citera
2022-04-16, 02:22
Medlem
Vika2020 på rosa är det någon som har träffat ?
Citera
2022-04-16, 15:06
Medlem
Någon som träffat Moa på RE? Svensk tjej som jag inte sett tidigare på sidan.
Citera
2022-04-17, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pablo205
Någon som träffat Moa på RE? Svensk tjej som jag inte sett tidigare på sidan.

Hennes etnicitet står ju inte med i profilen. Att texten är skriven på svenska bevisar egentligen inte, att hon är svensk. Det är väldigt numera, att översätta det mesta genom olika översättningstjänster och verktyg på nätet, t.ex. Google Translate. Dessutom har hon inte verifierade bilder. Du kan försöka få till en träff med henne, men jag skulle generellt vara väldigt vaksam vid tidpunkten för själva träffen med eskorter som har annonser med overifierade bilder på RE och ST, oavsett om det är inne- eller uteträff.
Citera
2022-04-17, 09:08
Medlem
Citat:
Vad är det för tjejer där, såg väldigt proffsigt ut, törs man träffa dessa eller är det trafficking brudar?
Det är ju ofta samma tjejer där som annonserar ex på sex-tjejer o andra ställen.
Om det är traffickingtjejer eller inte kan man ju inte veta o du får gå på magkänslan m.m.
Frågar man gammelmedia o Simon så är alla eskorter drogberoende,självmordsbenägna,tvingade traffickingoffer vilket är långt ifrån sant.Men visst finns säkert några,dock överdrivet enl mig.
Det är ju säkrare att köra Svenskt men där har ju många ökat till 2500/halvtimme som är på tok för mycket o man scrollar förbi dom annonserna.
Citera
2022-04-18, 16:37
Bannlyst
Är det ingen som träffat Betzyhot och kan delge hur hon är?
Citera
2022-04-18, 16:46
Medlem
Citat:
Är det ingen som träffat Betzyhot och kan delge hur hon är?

Hon har tidigare nämnts i tråden som en heroinist som råna en. Sök på henne här i tråden så kommer det upp.
Citera
2022-04-18, 16:49
Medlem
Någon som vet en seriös eskort som utför träffar runt södra sidan av gröna linjen? Gärna under 50 år och svensk. Alltså helst inget från st och re.
Senast redigerad av Merinoull96 2022-04-18 kl. 16:50. Anledning: Ta bort citat
Citera
2022-04-18, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Merinoull96
Hon har tidigare nämnts i tråden som en heroinist som råna en. Sök på henne här i tråden så kommer det upp.
Jo det har jag sett men har ingen träffat henne och kan berätta hur hon är att knulla?
Citera
2022-04-18, 17:06
Medlem
Citat:
Jo det har jag sett men har ingen träffat henne och kan berätta hur hon är att knulla?

Tror hon rånar en innan man får knulla henne. Det är iallafall hur jag tolkar det. Men nån här kanske kan berätta hur de fick ett knull och sen blev rånade.
Citera
2022-04-18, 17:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Merinoull96
Tror hon rånar en innan man får knulla henne. Det är iallafall hur jag tolkar det. Men nån här kanske kan berätta hur de fick ett knull och sen blev rånade.
Hur kan en jättetanig brud råna en kille?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in