2022-04-18, 14:57
Medlem
FLManInTheNewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Ja, men hur ska du ändra på någons attityd genom att bränna deras heliga skrift?
Fighting fire with fire?
Paludan är känd islamofob, han hatar muslimer.
Problemet han vill föra upp är muslimerna, han exemplifierar muslimerna genom att bränna en koran och sedan peka på de som reagerar på koranbränningen.
Men om problemet enligt Paludan var de som reagerade på koranbränningen, varför är då inte alla muslimer i Rinkeby, Skäggetorp eller var det nu sker, ute på gatorna och bränner bilarna?
Han lockar enbart ut de mest extrema typerna, och sedan generaliserar en helf olkgrupp utifrån dessa vandaler, precis som alla andra här på Flashback.
Det är en sann bild av de som är våldsamma, men en felaktig bild av den gemene muslimen.
Du har inte fel. Men det ar val alltid sa att det ar minoriteten av forbrytare skapar lagstiftning. Tank 9/11 och freedom act? Ett gang icke-amerikanare forandrade livet for alla amerikanare for all framtid.
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
Du är en landsförrädare och du borde avlivas ihop med muhammedanerna.
Paludan säger sanningen, tål du inte den eller? Spelar ingen roll om/att han uppviglar, han hade tillstånd samt laglig rätt att säga sin åsikt offentligt. Du vill uppenbarligen ha Sharialagar i Sverige, ditt jävla missfoster!
Är jag landsförrädare för att jag säger ifrån när det slösar miljoner kronor på en clown vars enda syfte är att starta bråk?
Istället för att kalla folk för massa saker kan du väl ta och ge alla dina pengar till Polisen så att vi andra skattebetalare slipper betala för denna skit.
Du fattar inte att det här kommer göra det svårare att kritisera religionen, lågintelligenta pleb.
Senast redigerad av kato85 2022-04-18 kl. 15:03.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwizzerNöt
Är du vänster eller har du glömt planen?

Vi skickar företag till deras länder. De mutar eller ger vapen till den som tillåter dem att ta alla naturresurser.
Se till så det skapas kaos i deras länder och många flyr.
Vi tar emot och "hjälper" dem.
Av tacksamhet gör de våra skitjobb medan vi pissar på dem.
När deras länder är plundrade skickar vi tillbaka dem.

Vi får alla deras naturresurser och slavar. Win-win!

Vilken ohederlig beskrivning av verkligheten.

Dessa kaosapor har inga jobb. De vill inte jobba för de klarar sig med drogförsäljning, annan kriminalitet och bidragsfusk.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Många arbetsgivare skiter fullständigt i kompetensen se äldreomsorgen som ett exempel
nu pratar jag inte om arbetsgivare i offentlig sektor...de skiter ju i allt...kolla den privata...
Citera
2022-04-18, 14:58
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Vad spelar det för roll? Paludan har inte begått något brott. Det har däremot muselmanerna i mobben gjort.
Nu var det inte det diskussionen handlade om. Läs tråden innan du väljer att kommentera mina inlägg.
Citera
2022-04-18, 14:58
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Många arbetsgivare skiter fullständigt i kompetensen se äldreomsorgen som ett exempel

en gammal klasskompis berättade att när de skulle rekrytera så var den enda meriten att de hade puls. Jag frågade om han menade puls som i god kondition. Nej sa han, puls som i att de lever. Det är det enda kravet, att personen i fråga är levande.

Nu var detta inte hemtjänstpersonal utan ordningsvakter men det kanske säger lite om kraven överlag...
Citera
2022-04-18, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av staticage
Sthlm pride är väl numer på inhängnat område?

Ingen Pride på gatorna som förr?
Citera
2022-04-18, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rashatalashemako
Jaså?

https://www.riksdagen.se/sv/webb-tv/video/motion/kriminalisering-av-tidelag_GS02MJ375
Som sagt ingen mening att du försöker, ditt land och alla grannländer är kaos kaos kaos
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
en gammal klasskompis berättade att när de skulle rekrytera så var den enda meriten att de hade puls. Jag frågade om han menade puls som i god kondition. Nej sa han, puls som i att de lever. Det är det enda kravet, att personen i fråga är levande.

Nu var detta inte hemtjänstpersonal utan ordningsvakter men det kanske säger lite om kraven överlag...
glöm det...inom privat sektor är dom körda helt....
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FLManInTheNews
Visst! Jag tar Sverige's samsta skord vs den fran mellanostern/afrika vilken dag som helst.
Så bra. Med detta resonemang går det alltså inte att definiera muslismka invandrare genom att peka på dessa upplopp, eftersom du erkänner att exemplifieringen görs enbart utifrån de mest extrema individerna.
Senast redigerad av kato85 2022-04-18 kl. 15:02.
Citera
2022-04-18, 15:01
Medlem
Citat:
Är jag landsförrädare för att jag säger ifrån när det slösar miljoner kronor på en clown vars enda syfte är att starta bråk?
Istället för att kalla folk för massa saker kan du väl då ta och ge alla dina pengar till Polisen så att vi andra skattebetalare slipper betala för denna skit.
Din trögna lila åsna du fattar inte att det här kommer göra det svårare att kritisera religionen.
Det stora slöseriet med skattepengar är hela importen av dessa grupper av vår antivita regim, vilken kommer fortsätta i oförminskad takt.
Citera
2022-04-18, 15:01
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Så du anser det vara sant, men är ändå enig med Paludan i dennes exemplifiering genom att peka ut de meste extrema individerna i denna grupp?
Om det stämmer, anser du det vara rätt om man exemplifierar en typisk svensk genom att peka på en fotbollshuligan?

långt ifrån alla fotbollshulliganer är svenskar som i betydelsen "svenskar".

Fotbollshulliganer uppvisar inte det råa oresonliga våldet och hatet som dessa uppvisar under påskkravallerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in