2022-04-18, 14:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Bra skrivet! Tror september blir en syster historia. Dock har vi en sommar att klara av med.

Vad menar du med en syster historia?
Senast redigerad av svensson1970 2022-04-18 kl. 14:07.
Citera
2022-04-18, 14:06
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Vad märkligt att man inte ser några ukrainska flyktingar kasta sten på polisen, bränna polisbilar och skapa allmänt kaos?

Vad kan det bero på?
Citera
2022-04-18, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Ja har du missat det ?

En Dansk som indirekt skapat oro och våld i Sverige.
Och du har tydligen missat att han är svensk medborgare, har svensk pappa, och lika mycket svensk då.
Citera
2022-04-18, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NigNog
Ett folk som kan luras så enkelt är inte utrustat för att leva i ett universum fyllt av faror och svek. Anledningen till att arabvärlden ser ut som den gör är för att araber är kaosapor och det kvittar var på klotet du flyttar dem, de kommer alltid vara kaosapor. Vilken välanpassad individ som helt förstår detta, enbart idioter och blåögda människor som inte förstår det.

Den svenska pöbeln har bevisat en gång för alla att de inte klarar av att sköta ett land. 400 år av monarki konsoliderade Sverige, 100 år av demokrati har reducerat Sverige till sitt bittra slut.
Det spelar ingen roll hur många exempel av dysfunktionalitet som arabvärlden visat upp genom historien, vi älskar att skapa alternativa förklaringar där det ständigt är någon annans fel att de inte kommer ur medeltiden och vi älskar att tro på dem. Jag minns hur jag bokstavligen tog mig för pannan när jag hörde de otroligt fantasifulla spådomarna om allt gott som skulle följa ur den arabiska våren. Som om man kan tycka sig till en önskad utveckling. Eller i mer modern tid när Afghanistan äntligen befriats från sin förtryckande ockupationsmakt och också få möjlighet att blomma ut som den nation och det folk de själva vill vara.

Jag hoppas att vi klarar oss ur det här men jag är inte så säker på att vi förtjänar det.
Citera
2022-04-18, 14:08
Medlem
Citat:
Ja det lär betäcknas som mordförsök.

Ja, det är den formella brottsmisstanken just nu...
https://omni.se/misstankt-mordforsok-vid-valdsamheterna-i-malmo/a/34bxrM
Citera
2022-04-18, 14:08
Medlem
Citat:
Ja har du missat det ?

En Dansk som indirekt skapat oro och våld i Sverige.
Genom att bränna koranen , och fullt medveten om vad han väckte för ilska ..
Våldet emot Poliserna och samhället har INGET att göra med dansken som brände koranen.

Dansken som var här skapade inget annat än en effektiv liten korvbrasa som lufta ut alla de grovt kriminella blattarna som lever i skuggsamhällen i Sverige. Att dessa blattar är inställda på att döda poliser har inget med dansken att göra.
Citera
2022-04-18, 14:12
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittsill
Idag går Polisen ut med att det finns utländsk makt bakom 'protesterna'.. precis som jag förutspådde..
'Det framkom även att det finns information om uppvigling till våld mot svenska poliser – orkestrerad från utlandet.'

Inte Ryssland, via Syriens president eller israels president.. säger du?
föga troligt, det finns ingen annan utländsk makt som tjänar något på upplopp i Sverige, just nu, än judar och Ryssar?

eller tror ni på allvar att "högre chefs-blatte i exil i Spanien" är den som sa åt hans förorts krigare att börja bajsa på sig själva och alla andra?

Irak, Saudiarabien, Iran.
Citera
2022-04-18, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixon1969
Precis min åsikt också som jag skrev tidigare.
Det är samma slödder som är med i gängkriminalitet, droger osv..

Nu fick dom en chans att gå beserk utan att drabbas av straff så tar dom den utan att tveka.

Skötsamma invandrare som jobbar och sliter får sedan skit från idioter som drar alla invandrare över en kam.
Nåja, de kommer nästan alla från muslimska länder, har muslimska föräldrar etc. Att de bara är "hobbymuslimer" och tar till sig visa delar som att inte äta fläskkött och supa är ointressant. Hade de kommit från kristen miljö hade de inte deltagit i dessa upplopp (finns alltid undantag). Var är deras föräldrar, var är imamerna som fördömer, var är uppropen för kvinnor, bögar, yttrandefriheten. Nej, det är ingen som dear alla över en kam men invandringen från Afrika och mellanöstern har varit KATASTROFAL, att det även finns vettiga fattar jag inte hur det väger upp alla kriminella?
Citera
2022-04-18, 14:13
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittsill
så du menar alltså på att om något.. så var det en gängblatte som gömmer sig utomlands som sa åt alla hans krigare att starta kriget emot polisen i sverige?

låter inte speciellt troligt..
Mest troligt är det att gråtfärdiga blatte kids fick förstärkning av våldsbejakande anti-nato ryssar
Vad fan får du det ifrån? Dessa kravaller sker organiskt, ryggmärgsreflex! Går du verkligen på att dessa kravaller skulle vara orkestrerade utifrån? HA HA HA !!!
Citera
2022-04-18, 14:14
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixon1969
Precis min åsikt också som jag skrev tidigare.
Det är samma slödder som är med i gängkriminalitet, droger osv..

Nu fick dom en chans att gå beserk utan att drabbas av straff så tar dom den utan att tveka.

Skötsamma invandrare som jobbar och sliter får sedan skit från idioter som drar alla invandrare över en kam.
Dumheter. Här är några klipp från Rinkeby häromdagen där du kan se en bil från Eveo hemtjänst åka omkring och spela böneupprop under kravallerna. En anställd hos Arriva i arbetskläder som stolt förkunnar att "vi är bättre än alla andra" och "Ni ska också bli muslimer!". Vuxna, medelålders och äldre män/kvinnor som är ute och kaosar.

Man måste förstå hur djupt troende och hängivna många muslimer är. För dem är dödsstraff för koranskändning inte endast rimligt utan påbjudet. Koranen är det vackraste och heligaste de har. Samt att islams övergripande och huvudsakliga mål är att alla människor ska underkasta sig.
Citera
2022-04-18, 14:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rashatalashemako
För att han är en pedofil.

Det skulle inte förvåna att han åker till Thailand för att ha sex med pojkar.

Inte alls lika sjukt som muslimer som knullar getter
Citera
2022-04-18, 14:16
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Rasmus Paludan har med några uttalanden och några koranbränningar medvetandegjort den sovande / likgiltiga dumsvensken mer än all svensk alternativ media tillsammans de senaste 10 åren!

Wayahead säger way to go!

Tick tack tick tack tick tack!
Det hela tog en intressant vändning när farbror Polisen erkände att upploppen och attackerna mot poliserna leddes av gängkriminella (med medföljande familjer som körde ut stenar och supportade). Skulle det bli så att de får erkänna att de aldrig haft samma möjlighet att plocka in dessa om inte Paludan gjort sin "brottsprovokation"? Det kostade ju massor men frågan är hur mycket dessa skulle ha orsakat i skador på olika sätt om de fått hållas med sitt ordinarie gängkrigande och bileldande under några år till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in