2022-04-17, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Haha, till en början trodde jag det oxå. Kan givetvis ha fel, men hen hade ett maskulint rörelsemönster i det korta klippet. Brukar förövrigt alltid vara 50/50 könsfördelning när nya deltagare kommer in.
Vem av de två i mitten är en kille?
2022-04-17, 22:26
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Vem av de två i mitten är en kille?

Blir mer och mer osäker för varje gång jag kollar på bilden, men det skulle isåfall vara de två till höger som är killar. Ser faktiskt lite ut som att den stora blonda med kalufs har en urrigning. Kanske är 3 tjejer och 1 kille trots allt - om 3h får vi reda på svaret.
2022-04-17, 22:32
Medlem
kubuns avatar
Jag tror nog det kommer å bli en relativt snabb sammanslagning från fyra till två lag så inte öråden blir så rumphuggna.
2022-04-17, 22:45
Medlem
kubuns avatar
Kul förresten om alla fyra lagen får tävla om en prisuppsättning av fallande värde så första pris är ordentligt gott medan sista o fjärde blir ett uselt tröstpris.
2022-04-17, 23:07
Medlem
Citat:
Blir mer och mer osäker för varje gång jag kollar på bilden, men det skulle isåfall vara de två till höger som är killar. Ser faktiskt lite ut som att den stora blonda med kalufs har en urrigning. Kanske är 3 tjejer och 1 kille trots allt - om 3h får vi reda på svaret.
Njae, det är definitivt en urringning! Men varför tar man in tre tjejer och en kille? I Sverige 2022 kan der väl inte vara OK?? Det borde vara fyra tjejer och noll killar alternativt tre tjejer och en transa.
2022-04-18, 06:07
Medlem
kubuns avatar
Kul om Anna väljer fyra i rad och vinner satan vad Hayes såg besviken ut som fick stå över eller rättare ställde över sig själv. Helt klart att han inte har paddeln helt nere i vattnet....

Vilken galenpanna till lagledare gluggen är som ställer över den bäste hur var det nu igen det där med att välja för lagets bästa
Senast redigerad av kubun 2022-04-18 kl. 06:10.
2022-04-18, 11:52
Medlem
peterZiipens avatar
Hoppas av hela mitt hjärta att Anna väljer hänga stång. Inte en chans att Gorm kan hänga i 7 min!
2022-04-18, 12:15
Medlem
Skall han lagledaren hålla på att ställa över Joel i varje tävling?
Det är inget bra ledarskap och skapar ingen bra stämning i ett lag.
2022-04-18, 12:34
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Skall han lagledaren hålla på att ställa över Joel i varje tävling?
Det är inget bra ledarskap och skapar ingen bra stämning i ett lag.

I tidigare säsonger har man inte fått ställa av samma person två gånger. Möjligt att det var ett strategiskt smart val att låta Joel stå över den här tävlingen och i stället toppa laget inför Robinsontävlingen. Men förmodligen var det bara så att simpen inte vågade ställa av Jessica eller Shevin.
2022-04-18, 12:39
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Njae, det är definitivt en urringning! Men varför tar man in tre tjejer och en kille? I Sverige 2022 kan der väl inte vara OK?? Det borde vara fyra tjejer och noll killar alternativt tre tjejer och en transa.
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Ser ut som två tjejer, en kille och en transvestit.
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Såg det också som tre tjejer. .

Hade rätt, det var 2 tjejer och 2 killar som gående! En muskulös hippie-figur.

Här har ni HD-bild på deltagarna: [OBS ev. stor spoiler, skulle kunna vara från någon form av sammanslagning]
2022-04-18, 12:59
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Hade rätt, det var 2 tjejer och 2 killar som gående! En muskulös hippie-figur.

Här har ni HD-bild på deltagarna: [OBS ev. stor spoiler, skulle kunna vara från någon form av sammanslagning]
2022-04-18, 13:10
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här