2022-04-18, 04:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missconspiracy
HAHAHA "jävla invandrare" var det inte SD? Jag hänger inte meeeeeeed

SD har iofs invandrare i partiet, så det var väl dom då?

https://www.svd.se/a/XwQMmE/sd-stod-bland-invandrare-okar
Citera
2022-04-18, 04:45
Medlem
Enligt chatten så brinner ytterligare en skola i Lindängen!
Citera
Medlem
AnonymStammiss avatar
Nu påstår rasistkärringen att insatsledaren är chef över polisen, det har hon lärt sig på en väktarutbildning
Citera
Medlem
missconspiracys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
SD har iofs invandrare i partiet, så det var väl dom då?

https://www.svd.se/a/XwQMmE/sd-stod-bland-invandrare-okar
Hahaha, fan där har du en poäng. Dumt av mig, borde ju förstått att det var det konspirationskurden menade!
Citera
2022-04-18, 04:48
Avslutad
Dom verkar tro att samma brandmän arbetat dygnet runt i fem dygn med att bara släcka bränder
Citera
2022-04-18, 04:48
Avslutad
Vad ville han ha en banan till? Skulle brandmännen få den?
Citera
2022-04-18, 04:49
Avslutad
Ibland tappar dom bort varandra i sin påtända värld, ibland glömmer dom att det brinner precis bakom och vad som händer "var är vi" ungefär. "Brinner det någonstans? Var då?" Och nyss har dom tittat på branden i bilarna

Nu ska dom intervjua folk 04:50, intervjua brandmännen.
Senast redigerad av Krimkoll 2022-04-18 kl. 04:52.
Citera
2022-04-18, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Han har säkerligen sökt tillstånd eller gjort en anmälan om sitt brännande för att få beskydd.
Det kan få katastrofala konsekvenser för honom själv om han inte är uppbackad av poliser.

Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Jag har tänkt rätt mycket under dagen och analyserat dagens händelser och den demografi som nu råder i landet. Jag kan inte komma till någon annan slutsats än att vi måste anpassa våra lagar inklusive grundlagen till de människor som faktiskt bor här. En utdaterad grundlag gör ingen nytta i ett samhälle där befolkningen inte skriver under på lagen - alltså måste lagen ändras.

Eftersom muslimer och speciellt individer ifrån mellanöstern bor här och börjar bli majoritet så finns det egentligen ingen anledning att behålla existerande lagar (många är självklart bra).

Att så många blir så otroligt provocerade av en koranbränning innebär ju inget annat än att lagen måste ändras. Det är så att den grundlagsstadgade rätten till yttrande inte är speciellt mycket värd i dessa individers ögon och bör som sådan avskaffas.

I så fall skulle det bli mycket lättare att stifta lagar som förbjuder yttrande som dansken gjort och genom detta så upphör självklart alla protester och våld.

Alternativet är att det nya majoritetssamhället istället förtrycker en svensk minoritet till den så milda grad att den minoriteten blir tvungen att flytta utomlands.

Jag tror flera kan skriva under på att detta är en bra väg fram som kommer att komma oavsett om vi ändrar lagen i dag eller om den ändrar sig själv när ur-svensken har lämnat landet.

Bättre då att ge invandrarna delar av länder ex Norrland eller att ge dem enskilda europeiska länder och koncentrera européer till de andra.
Citera
2022-04-18, 04:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Nu ska han begrava en död råtta!

väldigt glad över att ha hittat råttan. Skulle ha gjort HLR på den!
Citera
2022-04-18, 04:54
Medlem
Citat:
Alltså nyss var de i upplösningstillstånd över hur sorgligt allt är, nu springer de runt och skrattar. Sjuk live

Haha, jag vet! Va fan är detta. Sjukt underhållande då.
Citera
2022-04-18, 04:55
Avslutad
Nu utreder dom hur varmt det är i en utbränd bil, dom borde testa sätta händerna på den.
Citera
2022-04-18, 04:57
Avslutad
Citat:
Förresten, är ramadan över eller?

1 april till 1 maj.

Nu pratar dom om grovt kriminella och pris på folks huvuden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in