Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Det har ju läckt ut ett antal videos där Ukrainare avrättar ryska krigsfångar
Jag bad om källa till följande. Du såg vad det var jag citerade. Jag citerar dig igen:
Verkar som om Ukrainarna är blodtörstigare och de har säkert offat en del av deras egna och skyllt på ryssarna…
Belägg/bevis tack.
Citat:
och säkerlien har Ukrainare avrättat egna de velat bli av med också just för att skylla på ryssarna..
"säkerligen". Nej, inte "säkerligen" alls. Det låter helt efterblivet, otroligt och högst osannolikt.
Citat:
Triåoligen har de säkert raidat bårhus också och spritt lik.runt Ukraina…
"troligen". Var får du det här ifrån? Vad har du för belägg? Vad har du för bevis? Vad grundar du det här på?
Citat:
Säger inte att ryssarna är änglar de gör såklart också skit..
"också". Ryssarna ÄR DEM som genomför den här invasionen på Ukraina. Putlers äckliga mongoler öser bomber och annat över Ukraina. Det ryssland gör är inte "också skit", ryssarnas krig ÄR det som
är skiten.
En ryss rullar långt in i Ukraina och börjar tömma termobariska vapen över stöder. Dör. Skyller på Ukraina. Efterblivna dumarsel. Sprutluder.
Citat:
Men du verkar tro att Ukrainarna är ädlare och oskyldigare, not true…
Nu pratar vi inte om mig. Vi pratar om dina otroliga sinnessjuka teorier om att Ukraina har tömt sina bårhus på gatorna och annat trams. Vad grundar du det på?