2022-04-18, 00:31
Medlem
Qualatexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasboll
Problem är detta.

Vi har tagit hit många folkslag.
Om ditt inlägg hade slutat här, så hade det inte kommit någon invändning från mig.
Citat:

3. Dock bor det väldigt många muslimer i detta land som är som "oss". De anpassar sig till mycket, men fortfarande så har de en extrem kärlek till sin familj. Något vi skulle ta efter av.
Det svenska etablissemanget har arbetat väldigt hårt under lång tid, att med social ingenjörskonst och feminism ersätta kärnfamiljen med staten. En mer traditionell syn på familjen kan alltså omöjligen tolereras, eftersom det anses ”bakåtsträvande”.
Citat:
4. Nu har vi någon figur som bränner koraner, under själva ramadan. Polisen hade kunnat stoppa detta, om de ville. Politikerna med. Dock blir det en motreaktion, precis som alla vet. Det som blir att likna krigszoner. Vi förstår inte vad koranen innebär för muslimer. Detta får många, som hamnat utanför att ta tillfället i akt att bränna bilar, kasta sten och förstöra. En händelse, som kunnat undvikits om vi gjort något mot denna rörelse som bränner koraner. Vi har ingen respekt mot muslimer, då får vi heller ingen tillbaka.
Jag tror inte muslimer som grupp, kan lastas för att ha visat det svenska folket och samhället särskilt mycket respekt.
Citat:
Lösningen måste vara att få politiker att hitta en lösning på detta, att konsekvent begrunda varje lag och kunna ändra en lag. Detta är horribelt, för så länge denna byråkrati Sverige har, så låter vi detta pågå.
Vad är det för lagar du vill se ändrade? Är det folkets grundlagsskyddade rättigheter som ska stryka på foten, på grund av fatala politiska misstag? Eller är det deklarationen att Sverige är en mångkultur, som ska ryka?
Citat:
Tredje världskriget i Europa. Kan vi inte ha det i
Amerika eller Ryssland? Eller så tar vi vårt förnuft till fånga, backar i Ukraina. Sluta eskalera detta med att skicka vapen. Ukraina, lider med er.
Håller med dig att detta.
Men gällande ditt vurmade för Palme, så var det just denne som lade grunden till att du idag tvingas dela ditt land med kaosande utomeuropéer…
Citera
2022-04-18, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Varför inte skjuta dem när man nu ändå har gjort sig besväret att köra till platsen?

Några sådana här tillfällen där det dör folk som flugor och det kommer garanterat att bli en förändring.

Man är för FEG helt enkelt. Hårdare tag och slut på snackandet!
Spt polis. Verkar under gruppchef. Endast nödvärn man kan ta eget beslut kring.
Citera
2022-04-18, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Fotsulan får sig en touch. Huvudet slår inte i marken. Det är lnte mycket till smäll. Sitter hans hjärna i foten?
Du kanske är något på spåren här.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaliyuga14
Varför ljuger du? Inga källor. Du sa att det finns bevis på facebook, visa dem då.
Exakt. Bara att lägga upp skärmdump.
Citera
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben
Man borde sätta in militären såna här gånger. Sätta hårt mot hårt på riktigt. Det är nog det enda som skulle få budskapet att gå fram. De verkar ju inte ha nån respekt för polisen men kommer militären med en AK kanske det blir annat. Menar inte att de skulle skjuta dom men åsynen av militär med automatvapen borde få en och annan babbe att bli lite skitnödig...

Ja absolut. Sedan stänga av områdena helt där de bor. Stänga av vatten och el. Ha pansarfordon som bevakar vägar till och från områdena. Tömma hus för hus och gripa upprorsmakare en efter en. Sedan utvisa dem. Det behövs sådana åtgärder, annars triggar det dem att man kan göra vad som helst i Sverige och polisen är helt hjälplösa.
Citera
Medlem
När jag va ung och dum så va jag aktiv i flera olika gemenskaper som erbjöd tillfällen för våld, huligan, ”politik” osv… man tyckte det va kul… Och kan tänka mig att många av dessa peronerna är där mer för våldet än ”protestera” … Men om vi då tar jämförelsen med fotbollskravaller där man stör ordningen, men majoriteten är ”supporter mot supporter” visst, det förekommer aggresioner mot polis, men inte i närheten av detta. Här attackeras polisen enskilt, bränner bilar och kastar molotovs vilken ändå klassas som ”bomb”.. så tycker jag det e sjukt att detta har pågott i mer än ett dygn och vad jag kan se så har 8-15 pers blivit gripna, mindre än hur många poliser som har blivit skadade… jag minns hur råa poliserna kunde va när vi störde ordningen… vad gör dom här? Fan ingenting… Beväpna polisen med hagelbössor med ärtpåse laddningar… visa vem som bestämmer…

Såfort det handlar om områden med muslimer så vågar polisen inte göra något. Och när sånt här händer och polisen backar, så ser motståndet det som en vinst och blir mindre rädda för myndigheten. Skicka dit några 100 extra poliser, skjut alla med ärtpåsar som visar ett hot och ta kontroll. Pinsamt
Citera
2022-04-18, 00:33
Medlem
LegendenLarsVilkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supremallah
Är det inte märkligt att den feta danska grisen inte blivit hallal slaktad ännu?

Vad hette han som gjort narr om profeten mohammed? Var det inte massa mordförsök på honom ? Och han hade skyddad identitet? Och polis eskort och skit? Hur kan fetknoppen klara sig så bra?

Jag hoppas äcklet får vara med att betala dom miljonerna detta kommer kosta.

Det som kostar är muslimernas våld mot samhället. Ska du vara arg på någon så är det dom lättkränkta muslimerna som kaosar och terroriserar samhället
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwizzerNöt
Har han nån anknytning dit utöver att han hatar dem? Är det okej om nån muslim kommer hem till dig och står och skriker kl 05.00? Med poliseskort som ser till att du inte får sova?

Det var på dagen inte klockan 5 på morgonen. Det var på offentlig plats inte hemma hos någon. Jag förespråkar kollektiv utvisning av alla som är släkt med terroristerna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjollan33
https://www.tiktok.com/@ammo_abbe_vinnarteamet/live

Den efterblivna åsnan filmar en polisbil som det står "Politi" på och säger "Dom har hämtat poliser från andra städer mannen, estockeholme"...

Apor är alltid apor. Vi andra hängde med i evolutionen.
Citera
Medlem
oresundsbroens avatar
Sverige måste införa undantagslagstiftning i grundlagen. Detta håller inte. Staten ska kunna införa utegångsförbud med omedelbar verkan och rensa patrasket. Problemet är att vår grundlag kom till 1974 när Sverige inte hade en enda svartskalle i landet.
Citera
2022-04-18, 00:34
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supremallah
Är det inte märkligt att den feta danska grisen inte blivit hallal slaktad ännu?

Vad hette han som gjort narr om profeten mohammed? Var det inte massa mordförsök på honom ? Och han hade skyddad identitet? Och polis eskort och skit? Hur kan fetknoppen klara sig så bra?

Jag hoppas äcklet får vara med att betala dom miljonerna detta kommer kosta.

Han bor väl i Danmark? Där tar polisen till krafttag mot upprorsmakare och terrorister. Självklart kan han leva öppet där.
Citera
2022-04-18, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHanlon
Om han inte söker tillstånd kommer han inte få något beskydd och då kommer han inte våga sig ut.

Polisen är ju så långsam vid tillståndsgivningen. Dom drar ut det till dom sista timmarna före demonstrationen och sedan placeras han ut långt ifrån hot spots.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in