Citat:
Ursprungligen postat av
Greenspam
Vilka idiotiskt uttalande utav Christer!
För det första, Var enligt svensk lagstiftning står det att vi INTE har religionsfrihet inom landet ?
För det andra, att kalla detta för trams är ju sjukt manipulativt och idiotiskt! Då människor har dött i 1000 tals år just p ga religions tro. Så att förkasta det som trams är inte ens vän till svenska folket överhuvudettaget, utan en som vill att det ska li kaos på riktigt !
För det tredje, så, okej Christer, källa på ditt påstående ? Och Ni tror inte att man dödar varandra just p ga detta utan det har skickats blommor i vänskap trots 1000 tals böcker har eldats upp som står för en viss religion?
Och för det 4:e, tror ni irakierna i Sverige lyssnar på Christer eller på sitt hemlands ledare ??
Varför i helvete får Christer ens uttala sig ?
Undrar inte för mina egna skull, då jag är "hatad" ifrån båda sidor då man är adopterad, men jag tänker för eran (ni vita svenskars skull), Hur fan är ni funtade när en sådan som Christer får tala ut och påstå att detta är trams ?
Helt sjukt. Ja, inbördes kriget är ett faktum. Men man kan ju inte säga att Sverige förtjänar mer än så egentligen, då idiotin i detta land samt högfärdigheten är total. Som ex, den vanliga befolkningen får inte beväpna sig för att skydda sitt hem, men när de kriminella gör det, ja då flyr polisen !
Fy fan, finner inte ord längre. Sverige är dömt till att misslyckas. Grattis.
Ni har bespottat alla era tidigare generationer som faktiskt byggde upp Sverige till ett bra land. Bra där!
Men klart, vem har inte störst sig på de som går med näsan högt. Dagens Svensk är världsbäst på det, så Karma is the shit, antar jag !