2022-04-17, 22:06
Medlem
Nu känns som ett bra läge att gå ut och försvara sitt land, ge mig vapen så att jag kan avliva de muslimska terroristerna!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Vänsterpartiets Snecker kommenterar polisens skjutningar: Våld kan aldrig mötas med våld

Då borde hon agitera för andra åtgärder då. Som sanktioner, indragna medborgarskap, indragna socialbidrag samt högre straff.
Men det gör hon inte.
Citera
Medlem
Det är sjukt att en dansk-svensk idiot ska behöva komma hit för att en större del av den svenska befolkningen ska förstå att våra politiker har misslyckats med integrationen.

Vi får hoppas att Paludan har tid och lust att dyka upp några gånger i augusti-september också.
Citera
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schweiz4ever
Det är S-politik och inget annat som har ansvar för allt skräp och skit vi har i samhället nu. Att 1 M-politiker sa en töntig sak har inte med saken att göra överhuvudtaget.

"En"??

Han var ju för tusan statsminister!!

Skärp dig. Bättre kan du.
Citera
2022-04-17, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Det är fortfarande ingen som tvingar blattar och negrer att bete sig som efterblivna apor

exakt och ge alla niggers gratis flygbiljetter hem till somalia-eritrea.ghana-syrien-iran-irak-afghanistan-pahkistan-indien.ryssland och kina. Ni som inte hör hemma i sverige kan dra åt helvete!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av framtidaledare
Det är sjukt att en dansk-svensk idiot ska behöva komma hit för att en större del av den svenska befolkningen ska förstå att våra politiker har misslyckats med integrationen.

Vi får hoppas att Paludan har tid och lust att dyka upp några gånger i augusti-september också.

Ja, fler sådana här aktioner precis innan valet skulle sitta perfekt!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Danska lokal-politiker vräker bråkstakar och de och deras familjer sätt på gatan. Sedan får de erbjudande om "hemvändarbidrag" men någon ny lägenhet får de absolut inte.

Ändå så ser Köpenhamn ut som ett tredje världen ghetto med koazbabbar med rakade sidofrillor överallt och massa nedknarkade WT-danskar.

Slava Danmark!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
tack för insynen i en riktigt skev multikulti-hjärna. lämna sverige, tack.
Varsågod, funderar på Schweiz ja. Pli på folk där.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Väldigt många som skriver till mig. Jag vill påminna er om att ni är landsförrädare som försöker skicka Sverige ner i botten.

Faktum är att vi i Sverige är beroende av invandrare. Utlänningarna inom Sjukvården, Bankerna, Service och restaurangerna, kollektivtrafiken, skolan och industri är anledningen till att Sverige är välmående. Ni som av skeva anledningar försöker ändra på detta eller är missnöjda får gärna lämna landet och dra till Ungern.

Tack.
inkvoterat pack varav 75 % av jobben betalas med skattepengar resten är pk åt dom privata företagen(husneger)
Citera
2022-04-17, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Har många fina kollegor från alla världens hörn. Jag har inte problem med invandrade som verkligen vill göra det bästa av sitt liv här.

Sjukt trött på alla parasiter. Även många av deras landsmän är det och de är dessa måste vara med o förändra.

Lär aldrig hända så...
Samma här, har flera invandrade och utländska kollegor. Inte bara uppe hos sälj och konstruktion utan även ute i produktionen. Inga problem. Det sitter inte i hudpigmentering eller hårfärg utan i någon sorts mindset.
Och den tycks skilja sig markant mellan olika grupper, långt mer än vad många verkar vilja medge eller ens vilja ta reda på.
Citera
Avslutad
Jag har tänkt rätt mycket under dagen och analyserat dagens händelser och den demografi som nu råder i landet. Jag kan inte komma till någon annan slutsats än att vi måste anpassa våra lagar inklusive grundlagen till de människor som faktiskt bor här. En utdaterad grundlag gör ingen nytta i ett samhälle där befolkningen inte skriver under på lagen - alltså måste lagen ändras.

Eftersom muslimer och speciellt individer ifrån mellanöstern bor här och börjar bli majoritet så finns det egentligen ingen anledning att behålla existerande lagar (många är självklart bra).

Att så många blir så otroligt provocerade av en koranbränning innebär ju inget annat än att lagen måste ändras. Det är så att den grundlagsstadgade rätten till yttrande inte är speciellt mycket värd i dessa individers ögon och bör som sådan avskaffas.

I så fall skulle det bli mycket lättare att stifta lagar som förbjuder yttrande som dansken gjort och genom detta så upphör självklart alla protester och våld.

Alternativet är att det nya majoritetssamhället istället förtrycker en svensk minoritet till den så milda grad att den minoriteten blir tvungen att flytta utomlands.

Jag tror flera kan skriva under på att detta är en bra väg fram som kommer att komma oavsett om vi ändrar lagen i dag eller om den ändrar sig själv när ur-svensken har lämnat landet.
Citera
Medlem
svartenQQQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Väldigt många som skriver till mig. Jag vill påminna er om att ni är landsförrädare som försöker skicka Sverige ner i botten.

Faktum är att vi i Sverige är beroende av invandrare. Utlänningarna inom Sjukvården, Bankerna, Service och restaurangerna, kollektivtrafiken, skolan och industri är anledningen till att Sverige är välmående. Ni som av skeva anledningar försöker ändra på detta eller är missnöjda får gärna lämna landet och dra till Ungern.

Tack.

Ja men inte Muslimer....värre än fästingar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in