2022-04-17, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uluchsheniye
Tack vare yttrandefriheten.

Du verkar fortfarande, efter så många år i Sverige, inte förstå hur det fungerar.

Yttrandefrihet har vi i västvärlden just för att provokationer ska vara tillåtna.

Det är i kommunistiska, fascistiska och muslimska länder ”provokationer” inte tillåts.

Förvisso ja och enig men samtidigt kluven.

Enligt min egen kännedom har inte en endaste buddist, konfuciusist eller muslim någonsin bränt eller skymtat en bibel!

Bara för att vi själva kan skratta med Jesus o skämta betyder inte att vi kan om andra religioner!

Personligen är jag högerextrem o avskyr sandnegrer (araber) men måste ändå förbli rationell!
Citera
2022-04-17, 21:47
Medlem
sonofnatures avatar
Går de inte till moskeen på söndagar ?
Citera
2022-04-17, 21:47
Medlem
Guru-Gurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Selmaskusin
Att bränna en koran mitt i ett område där det bor många muslimer är bara korkat och dumt.
Så din lösning är att förbjuda det som är korkat och dumt, eller? När vi har förbjudit kukranbränning, vad kommer vi förbjuda därnäst som är korkat och dumt? Korta kjolar på kvinnor för att inte irritera muhammedanerna? Sen då? Muhammedaner gillar inte SD, ska vi förbjuda de också?

Förbud och censur är en farlig väg att gå. Vi har redan för mycket av den varan och det sista jag önskar är Att miljöpartister, vpk:are och sossar ska börja förbjuda och censurera sånt de anser vara korkat och dumt.
Citera
2022-04-17, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Visst har vi problem men faktum kvarstår att svenskar nästan enbart tar akademiska yrken. Sjukvården, skolan, hotell, restaurangerna och industrin rullar tack vare alla invandrarkillar och tjejer.

Ja precis!

Sjukvården, skolan, hotellen, restaurangerna o industrin existerade liksom inte innan…

Utan utlänningar går det liksom inte…
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fokuserapafakta
Många missnöjda terrorister som sitter och käkar druvor i himlen nu ... och vem vet - Svenska polisen kanske skickat upp ännu någon till pärleporten efter dagens 3 skjutövningar. Vi får väl se.
Hallå där! Det är inte vilka simpla druvor som helst, det är faktiskt VITA RUSSIN! , en mycket sällsynt och dyrbar delikatess. Lite lite dock med 77 st. Jag hade velat ha så det räckte i all evighet när jag fått evigt liv.
Citera
Avslutad
Citat:
Lämnar ca 20% utav befolkningen förvandlas Sverige till ett U-land.
Fel. Vi upphör vara ett u-land om vi blir av med u-landsbefolkningen.
Citera
2022-04-17, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Läs inte Aftonhoran. Det är det bästa rådet jag kan ge. Du kommer spara pengar på blodtrycksmedicin av bara farten.
Håller med dig men ibland kan man inte låta bli 😀, ser det som mental träning att inte bli upprörd 😀
Citera
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Visst har vi problem men faktum kvarstår att svenskar nästan enbart tar akademiska yrken. Sjukvården, skolan, hotell, restaurangerna och industrin rullar tack vare alla invandrarkillar och tjejer.

Och det beror enbart på att politikerna devalverat dessa yrken med billig arbetskraft som lett till dålig löneutveckling.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imaloser107
Nix men de lär iallafall vara bättre beväpnade med pistoler vs automatvapen och militärer än vad stenkastarNa är vs pistoler.

Keep putting words in my mouth. Grova lässvårigheter och du pratar om 50 IQ. LoserN out.

Läste precis vad du skrev, att du inte kan uttrycka dig på ett sätt så du gör dig förstådd av andra får stå för dig.

Du lever i vilket fall i någon fantasivärld om du tror att polisen ska dimensionera sina motåtgärder utifrån förövarnas tillhyggen.
Citera
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Juggar är också blattar.

Ja i mer eller mindre utsträckning är balkaneser/juggar det. Slovenerna är väl ett undantag.
Citera
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hsmannen
Varför sätter man inte in militären?
Måste vara perfekt med lite riktig övning istället för att springa runt i skogen och sova i tält.

De sätter nog in militär snart
De håller ju på å eldar upp å förstör varje polisbil i Sverige
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Aftonbladet idag, Ardian är arg på polisen eftersom dom körde på tre demonstranter, "detta är maktmissbruk" säger Ardian boende i Skäggetorp. En annan blev tydligen sprejad med pepparsprej ändå "stod han bara där" vilken otur han måste ha som råkade stå mitt i kravallerna och inte flyttade på sig. Lorian, Ardian och Selvete är så besvikna på polisen som utövar maktmissbruk. Dessa tre stjärnskott tycker uppenbarligen att det är polisens fel inte det kriminella slöddret, är månne desa tre också kriminella?
Tragiskt av Aftonbladet att publicera detta när polisen haft ett helvete.

Det är S och V som försöker rädda sina sista muslimska röster från att gå över till andra partier ... Tänk på att ABL är ett partipolitiskt organ, inte en nyhetsbyrå som Reuters, BBC eller i viss mån SVT

(var nära att skriva TT men Bonnier äger cirka 40%, Schibsted cirka 40% och NTM cirka 20% så vetefasen om de är så oberoende).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in