2022-04-17, 21:01
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Morgan säger att han ska sätta hårt mot hårt, vad menar han med det egentligen? Är det inte bättre att försöka trappa ned situationen?

Mollgan kanske har blivit tokig på riktigt och beordrar massavrättningar nu? Topplocket kanske har brunnit nu? 🙏🙏🙏
Citera
2022-04-17, 21:02
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Men det är väl inte svaret som är det väsentliga? Om NMR skulle attackera bögparaden och kaosa i 08 så tycker du att paraden borde ställas in?

NMR är så små att polisen utan problem kan hantera dem.
Citera
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Fast de kanske skyddar sig mot Covid-19? 🤣

1 § Den som på allmän plats deltar i en allmän sammankomst enligt ordningslagen (1993:1617), som utgör demonstration eller som annars hålls för överläggning, opinionsyttring eller upplysning i allmän eller enskild angelägenhet, får inte helt eller delvis täcka ansiktet på ett sätt som försvårar identifikation, om det vid sammankomsten uppkommer en störning av den allmänna ordningen eller en omedelbar fara för en sådan störning. Detsamma gäller den som på allmän plats deltar i en folksamling, som inte utgör allmän sammankomst eller offentlig tillställning enligt ordningslagen, om folksamlingen genom sitt uppträdande stör den allmänna ordningen eller utgör en omedelbar fara för denna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsnack69
Nog fan står dom andra och hejar på då det inte finns sten åt allihopa.
Nej inte alla gör det .... Suck.
Jag drar inte alla över en kam. För det är inte sanningen!
Citera
Medlem
BIB3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
https://www.youtube.com/watch?v=Ol1tnx0C_5A&ab_channel=%D9%85%D8%AD%D9%85% D8%AF%D8%A7%D9%84%D8%B9%D9%85%D9%88%D8%AF%D9%8A-MohamedAlamoudi

33:33 in kan ni se paniken efter killen blivit skjuten på benet haha..
"Ni har skjutit på benet"..

Jävla horungar vad fan förväntar dom sig?
Sex skott, sedan 2+2 och eventuellt två till efter ett tag.

Kommentaren från han som filmar säger det mesta om hur de unga männen tänker;
”Dom [polisen] ska hålla sig borta från vårt område. Det här är vårt område.”
Citera
2022-04-17, 21:03
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
NMR är så små att polisen utan problem kan hantera dem.

Principen Helge, princip
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serdukatten
Som att stöta på ett hav av kantareller.

Nyp tag, skicka bakåt in i bussar...bötfäll...
missade en del där, hade nog gått mer i stil som så här. Parkera bilen, kliv ut ur bilen, få trettio stenar kastad på sig och åka på ganska ordentliga skador, grabba tag i en av dom, bli på hoppad av 10 andra varav 3 har kniv, bli huggen och ihjäl slagen.

bäst å ge polisen maskin gevär å låta dom gå loco.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsnack69
Nog fan står dom andra och hejar på då det inte finns sten åt allihopa.

Och killen som blev skjuten, ja då dög det att ringa efter ambulans... Jävla fjollor

Sjuka är att MSM fokuserar på just detta!
Inte på problemet!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Morgan säger att han ska sätta hårt mot hårt, vad menar han med det egentligen? Är det inte bättre att försöka trappa ned situationen?

Av allt att döma så verkar det vara det ända som fungerar. Tyvärr.
Citera
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boll-svante
Avspärrningarna är på grund av de som inte klarar att följa svensk lag. Det är muslimer. Förstår du hur det hänger ihop nu?

Så oskyldiga bör få sina rättigheter indragna men ej Paludan. Då är du ej för demokrati.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Tror du skulle trivas i ett land som Afghanistan, där homosexualitet är förbjudet.

Varför då? Har inget emot homosexuella.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av District9
Knappast, blir hets mot folkgrupp att bränna judiska flagor och förneka förintelsen. Det finns ömma punkter inom alla folkgrupper och när de tar illa av sig så glömmer man exakt varför. Inte för att jag någonsin tycker våld är ok och tycker de skyldiga ska straffas men ömma punkter finns.
HMF har skrivits på ett väldigt bekvämt sätt där vissa grupper fått en rejäl släng av särlagstiftning vilket jag beklagar. Jag ser inget större problem med att någon försöker förneka eller "nyansera" exvis förintelsen, det måste vara varje vuxen individs ansvar att själv bearbeta och bedöma den informationen. Jag kissar inte heller på mig om Vera går och heilar lite fridfullt på sina promenader, det värsta som händer är att jag blir påmind om att Fru Oredsson faktiskt är nazist. Jaha liksom.

Men exemplet med att skriva allahu akbar på sin egen Sverigeflagga tror jag är helt ok ur en rent juridisk synvinkel. Kan ha fel men jag tycker åtminstone inte att lagen borde kliva in och uppfostra om saken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in