Citat:
Ursprungligen postat av
Johan8585
Nej det beror inte på det och du gissar bara för att du inte har nåt att förlora på det och tror att du låter smart.
Vill du sätta 100 000 på att vi kommer se brinnande poliser eller liknande inom 2 år i sverige så skriver jag gärna ett kontrakt med dig. Förutsatt att du kan hitta någon som finansierar det eller har råd att sätta dina egna stålar på ditt flummiga uttalande!?
Sånna här psykopater ska låsas in och portas. Sverige kan fan bättre än det här. Ska vi få bort islamisterna och politikerna som sålt ut sverige krävs nåt smart, inte en sån här barnslig liten kaos-psykopat. Det betyder inte att jag vet vad lösningen på huvudproblemet är men det är fan inte detta.
Nej, jag satsar inte pengar på brinnande poliser. Det var bara ett exempel. Men gärna på att flera poliser kommer att dödas i en terrorattack liksom de som skett de senaste dagarna, för det tror jag kommer att hända. För ett år sedan(?) var det en polisbuss i Malmö som sprängdes och hade den varit bemannad hade passagerarna dött. Det har ju varit ren tur hittills.
Vad kan lösningen på problemet vara? Största delen av svenska vuxna befolkningen är grovt räknat idioter som inte förstår vad som händer. Jag tror att en lösning skulle vara att få dem att på ett mycket grovt sätt förstå vad som händer. Dvs något sådant som Paludan försöker åstadkomma. Om du inte ser någon annan lösning på huvudproblemet, så tror jag på min.