2022-04-17, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Muslimer har en skyldighet att försvara sin religion.

Och det svenska folket har en skyldighet att avrätta eller utvisa muslimerna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Man borde sedan göra något åt Sveriges stora och ökande ekonomiska klyftor.

Ja, blattarna får väl skärpa sig och försöka fullgöra sin skolgång istället för att ”skaffa respekt”, så löser det sig nog.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Massutvisning skulle lösa det.

Ja.
Citera
2022-04-17, 20:02
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anayla
Hellre det än ännu ett nytt Iran......
Handlar inte om honom!
Handlar om att vissa muslimer anser att just deras religion och de ska behandlas annorlunda än annat i ett land som ska vara demokratiskt.

Då kan vi ju skicka notan till dig, Paludan, och era meningsfränder.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Hon kan ju testa detta snack därborta i Ukraina.

Men hon har helt fel. Ibland måste man möta våld med just våld. Annars går det inte alls.

Kristendomen lär ju att vi ska vända andra kinden till. Nu är det iofs inte ens många kristna som levt som man lär. Men vad lär koranen egentligen, är det att möta ont med ont, hämnas?
Citera
Medlem
Lek med tanken att någon istället hade ställt sig upp och sagt att alla som röstar på SD, AfS eller sympatiserar med NMR är idioter, dumma i huvudet och inte borde få finnas. Om det då hade blivit våldsamma motreaktioner, hade ni då tyckt att den som säger "sanningen" gjorde "ett bra jobb"?
Citera
Medlem
gorillaglues avatar
Citat:
Muslimer har en skyldighet att försvara sin religion.
Det kan dom visst göra hur mycket dom vill... I sitt land.
Citera
Medlem
HBStoffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slö
så jag måste ignorerar den objektiva verkligheten för annars "tänker jag inte längre än näsan sträcker sig".

Måtte du aldrig få en möjlighet att manifestera din inkompetens och ringa förmåga bortom digsjälv.

"objektiva verkligheten" Några skrek något på någonplats och då blir det någon form av objektiv verklighet. Mitt tidigare uttalande står fast.
Citera
2022-04-17, 20:03
Medlem
Citat:
Då kan vi ju skicka notan till dig, Paludan, och era meningsfränder.

Vi kan skicka notan till dig, Lööf, Bildt, Reinfeldt och alla andra smutsiga islamisthundar!
Citera
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Polisen är inte på någons sida utan gör det som lagen säger. Är de arga p g a koranbränningar bör de rikta sin hat mot dansken och inte mot oskyldiga människors egendom och polisen som bara gör sin plikt. Man måste vara helt korkad när man sprider sin hat hejvilt och mot även alla oskyldiga.

Polisen står emellan förortsborna och dansken.
Citera
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorillaglue
Det kan dom visst göra hur mycket dom vill... I sitt land.

Nu är Sverige deras land.
Citera
2022-04-17, 20:04
Medlem
realthugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Han slog på polisbilen eller polishästen.
Då blir han skjuten, inte konstigare än så.
De kunde så klart släppt hundarna loss och och infört lokala utegångsförbud men vi är inte där riktigt än.
Tårgasgranater, vattenslangar och gummikulor går ju även att kombinera med. Nästa steg höghastighetsvapen som k-pistar.
Din rättighet att gå ut och slå på polisen och deras saker. Och då är det deras rättighet att skjuta dig död.
Vet inte om detta är definitionen av polisstat.

Såklart synd om ungdomarna som tvingas ut. Danskarna har identifierat detta problem och avskaffar gettona. Vi får se hur det faller ut.

Jag är fullt med på att man får vara beredd på motstånd. Men då ska det vara på lika vilkor, då tycker jag demostranterna också ska få ha pistoler. Det är en polisstat vi lever där polisen har våldsmonopol för att vi människor inte ska kunna säga vad vi vill.

Jag skiter i dessa kravaller, men jag vet varför svenskar blir så arga nu för varje dag som går så knullar staten oss i röven, bensinprinser, energipriser, skatter osv osv. Allt detta vill svenskarna protestera emot men man vågar inte göra det så när man ser att invandrare har pungkulor så skäms svenskarna och ska säga det är fel.

När dem höjde bensinpriset i frankrike med 50 öre och fransmännen slogs med deras poliskår då var det helt andra saker som kom ut från svenskarnas mun.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in