2022-04-17, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yokosuna
Helt rätt av polisen att skjuta..
Helt rätt. De borde skjuta lite mer och oftare.
Citera
2022-04-17, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Du har faktiskt fel , jag sökte för övervakat område med kamera .. men fick avslag. . eftersom jag bor med andra villor som grannar och kan filma andra privatpersoner.

Fast det är skillnad, då du vill montera upp en kamera som övervakar 24/7. Du verkar inte vara så påläst.
Citera
2022-04-17, 19:01
Medlem
spermaoffrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Du har faktiskt fel , jag sökte för övervakat område med kamera .. men fick avslag. . eftersom jag bor med andra villor som grannar och kan filma andra privatpersoner.

Du får inte montera en kamera. Det är helt ok att filma om du själv sköter filmandet manuellt på plats.
Citera
Medlem
fendadens avatar
Sveriges nya påsktradition? "Fånga mussen". Sedan kan vi ha uppesittarkväll på påskafton där den som gissar rätt på antal bilbränder vinner fina priser som resor m.m.

Skämt åsido, borde inte regeringen vid detta laget ta inspiration från Tropa de Elite som verkar i Brasiliens favelor? Dessa går in med bepansrade fordon och skarp ammunition i de farliga slummen, precis samma metod hade behövts vid dessa upplopp. Gummikulor och vattenkanoner är för lite, och för sent.
Citera
Medlem
Gambanteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben
Linda Snecker (V) skriver att "Våld kan aldrig mötas med våld". Då vore det bra få veta vad vi kan göra istället såna här gånger när det är kaos. Ska polisen prata lugnt med den arga stenkastar-mobben eller ska dom kanske gå ner på knä? Man blir trött på såna där människor.

Saft och bullar till de missförstådda "skäggbarnen"

Var tog dialogpolisen vägen? Funkade det inget bra?
Citera
Medlem
SocialtKontrakts avatar
Intressant nog verkar det ha lugnat ner sig efter lite pang pang dessutom. Så lätt var det att lugna ner orcherna

Konsekvenser av att kasta sten mot polisen?! Wallah, vi gittar jao!
Citera
Medlem
Jirens avatar
Gött att Kling och Klang äntligen skjuter skarpt mot muslimdjuren. Kulor är det enda dessa underarter förstår.
Citera
2022-04-17, 19:02
Medlem
Starkt ledarskap från Magdalena Andersson och Regeringen denna extremt våldsamma påskhelg..

Har Statsfeministern överhuvudtaget uttalat sig?

Sverige har inte ens kontroll på eget territorium - kommer NATO ta emot detta hjälplösa barn till nation med öppna armar?
Citera
Medlem
HK1997s avatar
Inga livshotade skador enligt Expressen på tredje gärningsmannen.
Citera
Medlem
TV4 nu. Polisen säger att alla 3 skottskadade har skadats av rikoschetter från varningsskott.

Ni som spred "polisen skjuter dom" kan svälja min kuk nu. Jag visste väl att ni ljög.
Citera
2022-04-17, 19:03
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Har du barn själv? Vet du hur svårt det är att hålla ordning på sina barn i sådana situationer?

Visst har jag barn, de skulle inte få gå ut under aktuella förhållanden kan jag lova dig. Självklart samtala om varför.

E. Har du barn? Skulle du släppa iväg dem i rådande kaos?
Citera
2022-04-17, 19:03
Medlem
Chingchonglings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ningudo
Ingen chans i helvetet att de va rikoschetter. De är i sina skydda uniformer med hjälmar det finns ingen chans att de riskerar att dö av stenarna ändå skjuter de med skarp ammunition mot ungdomarna. Polisgrisar.

Det är du som är grisen , polisen gör sitt jobb , det är Adidas krigarna som började , är dom inte tuffa ? Vad är föräldrar till dessa "barn" ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in