2022-04-17, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsnack69
Fan vad skönt att läsa att 3 musslor är skjutna

Den glädjen försvann lika fort när jag läste att dom bara är skottskadade
Citera
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Det är ju helt fel - är det ett sånt samhälle vi vill ha?
Absolut, den som kaxar, kula 1 i benet, kula 2 i kroppen och kula 3 i skallen!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Jag håller med Leif GW om att yttrandefriheten har gränser. Den "demokratiska manifestationen" borde ha förbjudits. Länder som extremhögern har som sina förebilder är inte särskilt demokratiska. Inte ens i sitt hemland Danmark har Paludan fått hålla på samma sätt som här.

Du snackar bajs som vanligt. Yttrandefrihet som har gränser är ingen yttrandefrihet. Om nu GW har sagt det så klassar jag det som en hjärnblödning. Och Paludan HAR gjort samma sak i Danmark. Många gånger. Och sedan, länder som villkorar sin demokratiska ordning är inte demokratier. Du har verkligen en sjuk världsbild.
Senast redigerad av StefanO12 2022-04-17 kl. 19:00.
Citera
Medlem
Fram med det tunga artilleriet förfan! Dom flesta av oss står bakom er poliser
Citera
Medlem
ningudos avatar
Ingen chans i helvetet att de va rikoschetter. De är i sina skydda uniformer med hjälmar det finns ingen chans att de riskerar att dö av stenarna ändå skjuter de med skarp ammunition mot ungdomarna. Polisgrisar.
Citera
Medlem
covf33fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsnack69
fram med bärs o chips!
Bra idé - Skål!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InomEnSnarFramtid
Exakt. Vi är få som vet om detta. Önskade fler kunde tänka så här.

Folk oroar sig för ryssen, när vi har den riktiga motståndaren BOENDES i vårat land.

Ni alla kan räkna ut vem den är. Det spelar ingen roll vilken färg, islam är vad som spelar roll.

Den infekterar bara mer och mer. Inte något positivt någonsin.

Det går att oroa sig för två saker samtidigt. Att det finns ett stort inre hot i Sverige numera som består av araber och afrikaner är självklart, men det betyder inte att Ryssland inte också är ett hot.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Det är skillnad på permanent övervakning och tillfälligt filmande fattar du väl.
Ok. jag ger mig , trodde det gällde att filma privatpersoner också ..
Citera
2022-04-17, 18:58
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
De här våldsverkarna är ju i huvudsak från krigsländer. Det här är "normalitet" för dom. Till och med kvinnor i medelåldern deltar och kastar sten. Helt normalt beteende för den gruppen av människor.

Om man nu tycker detta är normalt beteende, varför flyttar man då till ett land där detta inte är norm och aldrig kommer bli?
Citera
Medlem
LegendenLarsVilkss avatar
Den föredetta soldaten Pontus Persson ska köra live nu kl 19 angående kaoset i helgen för den som är intresserad:

https://www.youtube.com/watch?v=t4RI2fXUk1c
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ningudo
Ingen chans i helvetet att de va rikoschetter. De är i sina skydda uniformer med hjälmar det finns ingen chans att de riskerar att dö av stenarna ändå skjuter de med skarp ammunition mot ungdomarna. Polisgrisar.
Blatteungdomar saknar värde.
Citera
2022-04-17, 18:59
Medlem
Skjut mer polisen, ni har vårt fulla stöd till det! terroristerna ska hem om de missköter sig, otacksamma jävlar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in