2022-04-17, 18:10
Medlem
Helt rätt!
Bara fortsätta skjuta de jävla djuren.

Och varför ska de åka blåljus de just slagit sönder/bränt upp??? Nu passar det!
Låt skiten ligga
Citera
2022-04-17, 18:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo men det är klart. Skrev bara att träningen går numera ut att skjuta för att stoppa vederbörande. Skjuta i benen är svårare, dels att bara träffa sedan också att om vi säger en pundare med kniv kanske inte ens känner smärtan utan fortsätter bara.

Hemsk sak för båda? Har du gjort en sak som får en polis att skjuta dig om nu bara i benet har du nog dig själv att skylla.

Tror ändå att det sitter långt inne för en polis att sätta 9mm i ett barn.
Citera
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Bara och bara. Får de inte vård snabbt är det snabbt game over. Trodde dock polisen slutat med det här att skjuta i benen. Svårare att träffa än överkroppen och tvingas de skjuta så är de ju i ett läge där dödligt befogad våld är berättigat.

Vi kan glädjas åt att polisens ammunition orsakar rätt gräsliga skador. Betydligt värre än vad patrasket i orten orsakar när de skjuter på varann.
Citera
Medlem
SocialtKontrakts avatar
Från NT:

Citat:
"Poliser sköt i mycket hotfull situation"

Norrköping: De tre personerna ska ha skjutits av polisen när poliser hamnade i underläge och attackerades i vad som uppges ha varit en mycket hotfull situation, enligt en källa till nt.se.

Vid två tidigare tillfällen har polisen skjutit varningsskott under eftermiddagens tumult i Navestad.
Citera
Medlem
CockWitchs avatar
TV4 bekräftar bara en skjuten.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CuckerTarlson
"Stackars"??? På vilket sätt är det synd om honom??? Det var ingen oskyldig förbipasserande som blev träffad utan han fick precis vad han förtjänade. Är man med i leken får man leken tåla.

Vad vet du om det??!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Jag blir provocerad av att muslimska invandrade kriminella element motdemonstrerar och begår olagligheter i svenskarnas land mitt under en av våra kristna högtider.

Respektlöst mot kristendomen och de kristna.

Varför ska en kristen över huvud taget bry sig om att visa respekt för muslimerna och deras bok när de inte visar kristna respekt?
Jag har aldrig och kommer aldrig visa respekt för en muslim eller något muslimskt.
Jag brukar pissa in på moskén i min stad för den äcklar mig.

Inne i den lokalen sprids hat mot vanliga människor som inte avgudar deras pedofilgud.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Tvärtom blev det ju jättelugnt efter det. Ingen som kastar sten mer.
Det är en dag imorgon också.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ
Ja det där antivaxxandet och tramsandet är helt onödigt och har inget med deras kärnpolitik att göra.
Jag vet, men Svensson som läser om det vet det inte. Dumsvensson tror att de representerar partiet. Just därför har partiet slutat stiga och fallit något.
Citera
2022-04-17, 18:12
Medlem
aaerligs avatar
Om uppgifterna om skjutna stämmer så lär det ta fart ordentligt. Dags för en motdemonstration mot motdemonstranterna? Arrangeras det så kommer jag att delta. Våld enbart i självförsvar, likt AFA brukar resonera.

Vi har ju en mer aktiv högergruppering eller två. Nu kanske det är dags att visa upp sig på nationens sida?

Dock otacksamt är jag rädd. Polisen lär få order om att gripa de svenska "våldsverkarna" omgående.
Citera
Medlem
Fangfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samuel332
Skönt att Polisen börjat skjuta mot muslimerna. Detta är Sverige inte Irak.
Nej, inte än iaf.

Ja äntligen börjar de agera som dom ska, poliserna. Mer sånt!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben
Skulle de börja skjuta tillbaka mot polisen skulle det nog bli rena kriget. Sen undrar jag om det inte finns gängkriminella där som ogillar att dessa ligister bråkar med polisen. Lär ju bli högre polisnärvaro i de där områdena som stör de kriminellas affärer tänker jag. Personligen tror jag det kommer lugna ner sig nu när dom fick smaka på lite kulor men vi får väl se.

Exakt om de börjar skjuta på polisen kommer ju hela stadsdelen stängas ner sedan genom sökas med alla resurser som finns och vi pratar miljarder för den kriminella verksamheten som försvinner…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in