2022-04-17, 18:08
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Haha känner detsamma.
Förstår inte varför allt dog.
Ska söka efter fler

Nuoral00 på TikTok kör.
Citera
Medlem
TonyMoontanas avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/28xykG/rasmus-paludan-planerar-nya-sammankomster-i-linkoping-och-norrkoping

Om han fortsätter med koranbräning kommer det ju bara bli värre, varför ger de honom tillstånd??. Om de inte vill ha upplopp Vf ger de honom tillstånd
Citera
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ronaldo77
Nu när polisen har visat att de är kapabla att använda sina vapen kanske galningarna inte är lika kaxiga längre... Men vi får väl se
Fast om de vågar kaxa igen så smäller det igen, tror detta kommer få avskummen att tveka en smula...
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Det måste du ju förstå själv att en polis inte vill döda en unge pojke. Nu har dom skjutit en stackars 12-åring och då får man ju bara hoppas att killen överlever. Hemsk sak för båda att vara med om.

Jo men det är klart. Skrev bara att träningen går numera ut att skjuta för att stoppa vederbörande. Skjuta i benen är svårare, dels att bara träffa sedan också att om vi säger en pundare med kniv kanske inte ens känner smärtan utan fortsätter bara.

Hemsk sak för båda? Har du gjort en sak som får en polis att skjuta dig om nu bara i benet har du nog dig själv att skylla.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan8585
Tycker inte att det är värt att offra någon polis liv för det. Även om du såklart kan påstå att vågskålen på andra sidan är alla brottsoffer framöver. Men en död polis är inte vändpunkten för det, vilket vi såg i biskopsgården (Göteborg) när en polis sköts ihjäl som vi typ glömt bort redan i media.

Tycker dessa skarpa foton på brinnande polisbussar verkar gör mer skillnad än något tidigare vi sett i media.

Det största problemet nu är Morgon Johansson den dryga jävla nollan som försöker delegera skulden från sig själv och sitt parti. Han påstår att det vara är "kriminella som passar på" och menar att polisen kommer att lagföra dem.

Men varför går kriminella på gatan menar han då? (Jo för att dom inte lagförts för sina brott per definition för helvete!)

Men det är dessutom inte ens sanningen. Detta är inte kriminella enbart, det är en jävla massa invandrare som inte passar in i en demokrati bara, som "passar på". Liksom dom passar på i smyg med våld och nertystning av brottsoffer, bidragsbrott med mera hela tiden, sådant som inte kommer fram på ett sätt så att politikerna behöver erkänna sin bullshit eller ta ansvar.

Media verkar dock ha vänt och fattat att detta. Inte ens aftonbladet rationaliserar bort det nu.

Däremot tycker jag folk gör rätt som inte accepterar Paludan. Men det hade varit bättra om man kunde enas om att skratta åt honom och kalla honom för psykopat och hålla honom portad från Sverige som han varit innan.
Den polisen var ensam och man kunde skylla på en ensam galning som tog fel. Det hade varit helt annorlunda med poliser som brinner inne i en polisbil, med en stenkastande mobb som jublar utanför. Självklart vill inte jag heller offra poliser,men jag ser inga andra alternativ. Kanske Morgan Johansson själv, om han hade vågat sig på ett besök. Men det kan bli felvisande, för hade jag sett honom dö i en brinnande bil, så hade jag velat stå i den jublande mobben.
Citera
Medlem
Var finns dialogpolisen?
Citera
2022-04-17, 18:09
Medlem
Förbjud religionen Islam istället i Sverige det är bara vara dårar som följer den .
Så fort någon kritiserar den så blir det stenkastning och bränder.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Nej du överdriver. Har du någon källa?

Stämmer. Står överallt

Enligt källor till NT har tre personer skjutits av polisen i Norrköping.
Skottlossningen skedde i Navestad.
En av de skjutna ska ha förts till sjukhus med en skottskada i axeln.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Eller så börja dom skjuta tillbaka. Nu var ju demon inställd så dom är där endast för att stena polisen.
Skulle de börja skjuta tillbaka mot polisen skulle det nog bli rena kriget. Sen undrar jag om det inte finns gängkriminella där som ogillar att dessa ligister bråkar med polisen. Lär ju bli högre polisnärvaro i de där områdena som stör de kriminellas affärer tänker jag. Personligen tror jag det kommer lugna ner sig nu när dom fick smaka på lite kulor men vi får väl se.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben
Vi får se. Antingen lugnar de ner sig när de ser att Polisen tar i med hårdhandskarna eller så kan det bli som du säger att det blir ännu mer oroligheter.

Hoppas på det senare för det är det enda som kan få det sovande pk-folket att vakna upp ur hypnosen och majoritetskrav på återvandring som följd.
Citera
Medlem
extrema religoner är inte kompatibla med sekulariserade länder.
Koranbränning är hjärndött men det är ok enligt grundlagen. Vill människor ha sharialagar får man leta sig bort.
Snart kommer vi se butiker som plundras. Pinsamt okontrollerat Sverige.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Det här kan bli en våldsam natt, det är ju knappast så att stenkastarna har några problem att skaffa skjutvapen. Det här kan sluta riktigt illa nu.
Knappast några 8-5 jobb att gå till heller så polisen kan få det tufft i natt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in