2022-04-17, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducey10
Man skjuter de som försöker skada polisen till det inte finns någon kvar på platsen som gör det. Det handlar om att skydda polisens liv.
Jag missuppfattade dig. Självklart måste en polis precis som vem som helst få försvara sig tills hotet är undanröjt. Min replik vände sig mot tesen att skjuta av alla oliktänkande likt Paludan tills de utrotats eller skrämts till tystnad.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av covf33f
dagens skämt när filmarn säger "våran skatt" hahahaha bitch please hur mycket skatt har du betalat på haschkakan

Köparen betalar skatt. 😀
Citera
Medlem
Jannebigplays avatar
Jag upprepar. Nu skjöt polisen en och det blev lugnt direkt. Sköldar och hundar är där, det är mer personal. Behöver inte vara krångligare än så.
Citera
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Ojdå. Det var väntat. Jag vet inte vad jag ska säga om det faktiskt. Man måste förstå att beter man sig så här så kommer det förr eller senare. Det är aldrig roligt att någon dör men de startade ju ett krig. Krig är krig.

Skjuten i benet vad jag förstod.
Citera
2022-04-17, 17:47
Medlem
Kingfishers avatar
Om någon har blivit skjuten kommer detta att eskalera totalt. Speciellt nu när det är fint väder, ramadan och skolledigt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Båda är idéer som kan ifrågasättas, älskas, förlöjligas, hyllas, ignorerar, mm. Skillnaden är ju precis som du påpekar att M inte kräver särbehandling och kaozar när någon kritiserar deras ideologi. Inte ens om man förlöjligar Gustav Fredrik Östberg eller bränner deras partiprogram.
Vad vill du ha sagt med detta? Att islam kan ifrågasättas men att du utsätter dig för livsfara om du gör det? Fråga Lars Vilks ande. Batiktomtar som du försöker förminska problemet islam. Islam och muslimer hör inte hemma i demokratiska sammanhang de skall leva i sina shariakontrollerade trygga stater där de kan vara säkra på att öga för öga tand för tand gäller om de fuckar upp.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volta1745
Och om de inte lyder?
Militär.
Citera
2022-04-17, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Hur hemskt det än kan låta, för jag tillhör absolut inte dem som avskyr riktig polis, så hoppas jag faktiskt på några dödade poliser. Kanske en sprängd polisbuss. Då skulle det verkligen kunna vända. Innan något så drastiskt händer, så är det alltid polisens insats som skall analyseras, typ varför man bugade skjuta varningsskott.

Tycker inte att det är värt att offra någon polis liv för det. Även om du såklart kan påstå att vågskålen på andra sidan är alla brottsoffer framöver. Men en död polis är inte vändpunkten för det, vilket vi såg i biskopsgården (Göteborg) när en polis sköts ihjäl som vi typ glömt bort redan i media.

Tycker dessa skarpa foton på brinnande polisbussar verkar gör mer skillnad än något tidigare vi sett i media.

Det största problemet nu är Morgon Johansson den dryga jävla nollan som försöker delegera skulden från sig själv och sitt parti. Han påstår att det vara är "kriminella som passar på" och menar att polisen kommer att lagföra dem.

Men varför går kriminella på gatan menar han då? (Jo för att dom inte lagförts för sina brott per definition för helvete!)

Men det är dessutom inte ens sanningen. Detta är inte kriminella enbart, det är en jävla massa invandrare som inte passar in i en demokrati bara, som "passar på". Liksom dom passar på i smyg med våld och nertystning av brottsoffer, bidragsbrott med mera hela tiden, sådant som inte kommer fram på ett sätt så att politikerna behöver erkänna sin bullshit eller ta ansvar.

Media verkar dock ha vänt och fattat att detta. Inte ens aftonbladet rationaliserar bort det nu.

Däremot tycker jag folk gör rätt som inte accepterar Paludan. Men det hade varit bättra om man kunde enas om att skratta åt honom och kalla honom för psykopat och hålla honom portad från Sverige som han varit innan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Polisen håller med blatten! Fel att bränna koranen "tyvärr"?

På vilket sätt är det inte fel? Yttrandefrihet sker med hjälp av ord, inte genom att bränna saker (koranen i det här fallet). Jag förstår inte hur man kunde tillåta dansken att ens komma hit med sådana motiv. Det är upplagt för katastrof som det nu har blivit.
Citera
Medlem
Snuten tröttnade i Norrköping.

Tre skjutna nu.
Citera
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben
Ja det är helt sjukt att babben säger att polisen ska be om ursäkt. Finner inga ord...
De är vana vid knäböjande poliser...!?
Citera
Medlem
Enligt säkra källor till NT har tre personer skjutits av polisen i Norrköping.

En av de skjutna ska ha förts till sjukhus med en skottskada i axeln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in