2022-04-17, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fokuserapafakta
Det jag inte förstår är varför man inte backar in bussarna istället. Backa, dra in ett par av de 'frustrerade' stäng och avlägsna. Dvs. arrestera, skydda och avlägsna. Gör man det ett par gånger börjar nog leden tunnas ut efter ett tag.

Citat:
Ursprungligen postat av ronaldo77
Nej, om du kollar på liven så vet du vad som sker. Polisen har helt spärrat av och omringat Ringdansen centrum där alla stenkastare och brännare befinner sig. Polisen väntar på förstärkning från stockholm
Vilken live då
Citera
2022-04-17, 16:48
Medlem
StigaSols avatar
– Jag blev sprejad med pepparsprej, säger en man som en timme senare fortfarande försöket skölja bort allt från ögonen med vatten.

– Jag gjorde inget, utan stod bara här, fortsätter han.

Hans vänner Lorian, Ardian och Selvete är på platsen vid Skäggetorps centrum också. Flera andra av deras vänner är också där.

De är alla besvikna på polisen.

– Det är maktmissbruk, det de håller på med, säger Lorian och nickar bort mot en av polisbussarna.

VARFÖR uppehåller man sig då mitt i ett upplopp, hjärndött! Sen komma och säga maktmissbruk när poliserna har blivit brutalt attackerade i flera dagar, dags att tänka lite!!!
Citera
2022-04-17, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blvrbbl
Vill ingen svensk bli granne med en invandrare då får vi sådana här utsatta områden
Alla kan inte bo i Borstahusen

Politikerna t.ex i Landskrona aktivt för en politik där man investerar i t.ex Borstahusen medan centrum i princip man lägher allting ner
.

Så om invandrare får etniska svenskar som grannar så slutar invandrare att begå brott?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Vad gör du om man bränner Bibeln?

Eller Sveriges Lagbok? 🇸🇪

Ja du säg det.

Visar bara på det helt kafkaliknande som nu sker att någon ens är villig att utföra sådana här upplopp p.g.a. en bok.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av covf33f
Du tror inte det skulle sluta med att "alla" blir gangsters då? Om du bara behöver torska med att sälja lite hasch och bemötas med "aja baja, här får du 75k om du inte gör det där igen"

Jag hade nog fanemig nappat på det erbjudandet istället för att slava på kontor

Ha ha... ja det kanske är medaljens baksida. Jag har inte riktigt tänkt igenom det här fullt ut och behöver nog lite hjälp för att skriva ihop en formell promemoria

Men de hade hållit sig i skinnet de lyckliga som fick dessa 'golden handcuffs'
Citera
Medlem
Om polisen inte klarar av det muslimska drägget så behövs beväpnade medborgargarden i pickup trucks.
Kasta upp skiten där bak med bakbundna händer.
Citera
2022-04-17, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigaSol
– Jag blev sprejad med pepparsprej, säger en man som en timme senare fortfarande försöket skölja bort allt från ögonen med vatten.

Hans vänner Lorian, Ardian och Selvete är på platsen vid Skäggetorps centrum också. Flera andra av deras vänner är också där.

– Det är maktmissbruk, det de håller på med, säger Lorian och nickar bort mot en av polisbussarna.

VARFÖR uppehåller man sig då mitt i ett upplopp, hjärndött! Sen komma och säga maktmissbruk när poliserna har blivit brutalt attackerade i flera dagar, dags att tänka lite!!!
Aftonbladet är så körda i huvudet. Man får cancer av att läsa deras nyheter.

Ridå Sverige
Citera
Medlem
Nu räcker det. Kasta ur de jävla islamisterna. De kan bränna bilar och kasta Sten i sina hemländer. Jävla parasiter.
Citera
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Föräldrar till ungarna tittar på enligt livesändningar. De agerar inte.

Så är det, men hucklekärringarna blev lite oroliga av en eld som kunde sprida sig till bostadshusen och gapade en stund. I övrigt verkar det vara en stor folkfest.

E. (FB) Våldsamt upplopp vid koranbränningar (påsken 2022) Norrköping Linköping Örebro Malmö

E. Ursäkta språket "hucklekärringar", men är så j-a förbannad just nu.
Senast redigerad av skoputs 2022-04-17 kl. 16:56.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Att fängelserna är fulla tycker jag man lätt kan lösa.
Ja avrättningar vore bättre så slipper vi belasta Sverige.
Det vi sett från muslimerna senaste dagarna = dödstraff i många länder.

Muslimerna försöker mörda Svensk polis.
Citera
Medlem
Pebbiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigaSol

Ännu en brilliant artikel av slasktidningen Aftonhoran
Citera
2022-04-17, 16:51
Medlem
Rasseltasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NigNog
(...)

Tycker Wallenberg och våra övriga oligarker verkligen att detta är en positiv utveckling? Detta våld är ju trotsallt inte internt bland de importerade konsumenterna/billiga arbetarna utan detta våld är ju riktat mot statsmakten och därmed indirekt mot oligarkerna själva. (...)
Fler konsumenter och billig arbetskraft. Ur ett fyrkantigt kapitalistiskt perspektiv kan massinvandring framstå som lönsam.

Men för ett splittrat samhälle sjunker kreditvärdigheten. Detta börjar nog även det svenska ekonomiska etablissemanget bli varse vid det här laget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in