2022-04-17, 16:28
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Ni förstår ju INGENTING.

Ni påstår att det "några få våldsverkare".

Var ni inte förstår är att det inte är några få utan det är ALLA.

Om vi väl bestämmer oss så kommer alla svenskar att dö. ALLA.

Ja ja fantisera på du. Ju mer ni visar ert sanna ansikte desto mer illa omtyckta kommer ni att bli. Jag aldrig hört en enda svensk som någonsin ärligt sagt ett gott ord om islam.

Men vi svenskar är snälla, öppna, vill väl, är tålmodiga och goda. Till en viss gräns. Passeras den gränsen så kommer ett annat läge. Så jag uppmanar er hata, hata hata, på bara. Det är det enda ni är bra på förutom att ligga med i aschlet i vädret hela dagarna och be till er värdelösa skithög till gud.
Citera
2022-04-17, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Låter vettigt i mina öron. Tror dock inte att stenkastning mot polisen då och då skulle upphöra för att denna regel införs.

Kanske, kanske inte. Men det skulle finnas en inbyggd motkraft från åtminstone föräldrar och släktingar.
Citera
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sossesvin
Fattar inte vad problemet är, grip asen, dra in bidragen och gulag tills skulden och biljetten hem är betald.

Det där med bidrag skulle gälla rakt av för blattar, då hade ingen av dem velat bo i Sverige. Bara etniska svenskar och folk som förtjänat en plats i välfärdssystemet genom arbete skull få åtnjuta det.

Riktiga flyktingar som Ukrainare skulle vi däremot ha råd att ta hand om då, nu får de knappt någonting av staten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Eller så trollar och manipulerar han hela tiden... Skulle inte förvåna mig att han vet vad han gör, åtminstone delvis.

Hoppas de burar in pajasen snart.
Citera
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Eftersom det historiskt sett oftast varit etniska svenskar som stått bakom dessa upplopp så kommer inte problemet lösas bara för att man kastar ut vissa invandrare..

Din argumentation är klassisk i alla debatter om importerad brottslighet.
Oavsett om det gäller våldtäkter, skottlossningar eller kravaller så lyfter ni alltid det faktum att någon vit svensk man gjort det tidigare.
Som i fallet med raggarna i Falkenberg 1976.
Ni hänger dock inte med i den snabba utvecklingen.
Idag döms fler utrikesfödda än svenskar för våldtäkt i Sverige, vilket gjort våldtäkter till ett migrationsproblem.

Det gäller att ni använder Internet för att snabbt se åt vilket håll utvecklingen går.
Inte fastnar i hur brottsligheten såg ut 1976.
Citera
Medlem
Det här inget att bli förvånad över egentligen, dom har alltid hållit på så. Skillnaden nu är att alla får se tydligt med egna ögon hur fegt polisen arbetar.
Citera
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BOLS
https://www.facebook.com/StramKurs
[i]
"Rasmus Paludan meddeler:
"Jag bestämde mig för att ställa in dagens demonstrationer i Linköping och Norrköping. Polismyndigheten i Region Öst har liksom Polismyndigheten i Region Syd visat att de är helt oförmögna att skydda sig själva och mig. Om jag blev allvarligt skadad eller dödad på grund av polismyndighetens otillräcklighet, då vore det väldigt tråkigt för svenskar, danskar och andra nordbor."

Den fega dansken ballade ur
Paludan kan man tycka mycket om. Men att kalla honom feg ? Han är envis som en åsna och helt dödsföraktande
Citera
2022-04-17, 16:30
Medlem
Nu, efter 1.5 timmes upplopp startar Svt en videosändning i sin liverapport, med en bakfull reporter, Carl Bruno Tersm*den, som killgissar/svamlar helt fel gällande uppdatering om händelserna.!
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/upplopp-efter-koranbranningar-i-flera-stader-under-paskhelgen

Detta är verkligen vansinnigheternas dag när hela Sverige överheter tas med brallorna nere...
Citera
Medlem
FCKNZSs avatar
Sjukt att polisen godkänner sådant som att kränka andra religioner. Ingen respekt för Islam överhuvudtaget.
Det är bra det finns kämpar som slår tillbaka mot fascism-polisen i Sverige
Citera
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewInGothenburg
De här killarna som slängde sten och brände bussar är väl samma killar som fäller kommentarer om andras mödrar och att de vill genomföra samlag med dem? Samma killar som som tror att de är karaktärer i en gangsterfilm, men som knappt klarar försörja sig. Deras mogna närstående borde förmana dem. Idioter borde sluta imponeras av dem. Polisen borde få göra sitt jobb utan att folket tar parti med de kriminella mot polisen. I USA har det rapporterats om överdrivet våld från polisens håll. I Sverige har vi ett omvänt förhållande. Polisen är alldeles för snäll och en del oförståndiga civilister tar hellre parti med buset än med ordningsmakten. Varför vet jag inte. Kanske är de för rädda för de kriminella? Om man beter sig som en idiot så är man en idiot. Det har inget med etnicitet att göra.

Följt live-sändningen från Norrköping på TikTok. Knappast frustrerade killar. Det skrattas mycket, mer som en folkfest; ibland höjs pulsen om polisen närmar sig, tillhyggen åker fram, gatstenar hålls i händerna. Molotoverna är slut, men annat finns tillgängligt. De ser det som en kul lek, action irl. "Jävla svennar, ni ska bli knullade" osv. Samsynkar med Linköping. Allt detta parat med en fanatisk tro på islam.

Allt detta parat med en fanatisk tro på islam.

De "mogna närstående" verkar ha gett de unga männen frikort att utföra terrorhandlingar, finns ingen annan vettig förklaring.
Citera
Medlem
Slave Marks avatar
Dags för Maggan,Damberg och Mogge kastar in handuken nu!
Senast redigerad av Slave Mark 2022-04-17 kl. 16:34.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Som du sa, i Göteborg och Stockholm går snuten mer och mer hårt mot dessa avskum.
I mindre städer är man mindre förbered.

Förutom att dessa stenkastande skitungar bör kastas ut ur landet, eftersom dessa uppenbarligen inte klarar av att leva i civiliserade länder. Så borde Sverige skaffa en rejäl insatsstyrka, gärna bepansrad som sätter skitungarna på plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in