2022-04-17, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Det är fullkomligt ointressant vilka fantasier du har om en enskild person. Landet brinner och polisen står handfallen. DET är vad det handlar om.
Min fantasi verkar rimlig. En sexchattande barn pedofil och gift med Peter Madsen ex.
Citera
2022-04-17, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LegendenLarsVilks
Har du nyss börjat titta? Han som filmar sa tidigare att dom kan bränna ner hela sverige för att försvara deras tro och att dom har gjort mer för landet än vad vi svenskar har gjort. Riktigt svärmorsdrömmar detta
Men de har ju roligt i alla fall, en riktig folkfest. Gammal som ung deltar, unga flickor som springer omkring och skrattar, äldre tanter följer med mobben och tittar på, småkillar på sparkcyklar.

Jag kommer aldrig aldrig mer att låta mig luras av påståenden om den lilla obetydliga klicken av unga arga rötägg.
Citera
2022-04-17, 16:08
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Eftersom det historiskt sett oftast varit etniska svenskar som stått bakom dessa upplopp så kommer inte problemet lösas bara för att man kastar ut vissa invandrare. Så länge det finns arga, uttråkade, frustrerade, unga män i vårt land så kommer vi få se den här typen av incidenter då och då.

Men jag tycker det är viktigt att samhället står upp mot dessa bråkstakar och delar ut kännbara straff till samtliga våldsverkare som på några dagar kostat oss skattebetalare många miljoner.

Det var en etnisk svensk som kastade sten mot pålisen, obs. Utan att träffa, under göteborgskravallerna. Han fick en kula i magen. Han var dessutom son till en läkare, dvs ingen socialt missanpassad miffo.
Citera
Medlem
Overminds avatar
Paludan är inte ens på plats. Han behöver bara skriva att han skall bränna Koranen och det blir upplopp och en krigszon på platsen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Låt det här bli en LÄXA för er.

Vi är här för att stanna och det är NI som ska ut härifrån.

Svenskar är GENETISKT underlägsna.

Ni hade inte haft en chans, detta är ert största artelleri. Sen ligger ju IQ på nivå med en utvecklingsstörd.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fokuserapafakta
Det jag inte förstår är varför man inte backar in bussarna istället. Backa, dra in ett par av de 'frustrerade' stäng och avlägsna. Dvs. arrestera, skydda och avlägsna. Gör man det ett par gånger börjar nog leden tunnas ut efter ett tag.
Ja det är bra , gärna även om muslimerna inte gjort någonting ... för det har de juh inte ... inte ett enda försök att bli kristna..och anpassningsbara i det Svenska samhället.
Citera
Medlem
Chariters avatar
1. Varför får en person automatiskt polisbeskydd vid ansökan? Om dansken vill bränna en koran i ett ghettoområde- låt honom då få sin yttrandefrihet, men isåfall med egenbekostade livvakter?

2. Vad skulle hänt om polisen INTE åkt till skägget idag i och med att dansken ändå inte är eller kommer att vara på platsen? Han har ju inte ens sökt tillstånd??
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Vad fan visar du själv? Är du blind? Jag säger exakt som det är, inget annat.
ha du är ju helt vrickad- vad gör du sitter på avstånd o spyr ur dig feghet.
jag går ut när det berör mitt område, inte så svårt- visar min närvaro- bidrar på det viset.
Såna fega stackare som låter vandaler bli underhållning..usch
Citera
Medlem
Jag byter fot. Om det verkligen är så att polisen kör in med stora fordon mot folket, ja då är det ett avskyvärt brott och måste starkt fördömas. Det är polisbrutalitet.

Högsta polisledningen förtjänar att stämmas inför internationell domstol. Domstolen i Haag.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Polisen kör samma taktik i Norrköping:
Citat:
Polisen åker ifrån Navestad i Norrköping.
Citera
2022-04-17, 16:09
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fokuserapafakta
Japp, det är precis därför de är kamikaze som du säger. Supportrar brukar ha lite mer ekonomi och liv runtom sig så, där är det mycket enklare att varna med arrestering. Då brukar det hända något i huvudet. Här är det helt annorlunda.

Utvisa säger du. Jahapp... till vilket land tycker du vi ska utvisa en Svensk medborgare? Merparten av de här 'frustrerade ungdomarna'... är med stor säkerhet just Svenska medborgare. Ska vi skapa en enklav i Norrland för dem kanske? Det skulle bli en drivbänk för inbördeskrig. Det här är verkligen inte en enkel situation vi satt oss i.

Det går ju uppenbarligen att plocka medborgarskap av både IS-resenärer och obotbara kriminella i Storbritannien och Finland, iaf om de har dubbla men även om de är födda i respektive land. Något vi borde ta efter.
Citera
2022-04-17, 16:09
Medlem
itsallalies avatar
Älskar den här debatten kring allt detta.

Skrev att poliserna måste börja stå emot sin ledning för att få någon förändring i deras arbetssituation, blev påhoppad av både poliser och allmänhet om att det är det ena och andra som är orsaker hit och dit som påverkar. BS.

Jag jobbar själv i uniform och med polis - knappt så jag (vi) har respekt kvar för poliser medtanke på hur de själva låter sig bli rövknullade.

Så nu har jag sagt det här också, får se om folk här inne förstår vad jag menar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in