2022-04-17, 15:20
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Please. När raggare eller nassar eller andra grupper slängt sten på snuten och bränt bilar har de pissat precis lika mycket på vår demokrati och på svenska värderingar som dessa herrar nu i helgen.

Visa bilder på raggare och nassar som slår sönder polisbilar.
Snälla, vill se.
Citera
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Vad menar du? Jag försvarar yttrandefriheten, inte muslimernas försök att kväsa den.
Jag var för ivrig. Sorry. Såg det sen.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kollektion
Han är sex sadist som gillar tortera, man är så jävla dum att man inte kan det se det på hans ansikte. Danmark vill inte ha honom. De insåg att personen är farlig.
Tror du danskarna vill ha muslimerna då?
Citera
2022-04-17, 15:21
Medlem
Asså vad håller polisen på med..in med 100 pers och slå ner packet
Citera
Medlem
För er som missat min länk tidigare:
Nu börjar det hända grejer!
Live: https://www.tiktok.com/@ibnfallujjah2/live
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Brandbomber skjuts som Polisen som svarar med att avfyra vapen i Linköping.

Norrköpingspolisen attackeras med stenar just nu.

Fy fan och vara polis i dagens samhälle.
Citera
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krumeluns
Nu bad du om bevis och pedofilianklagelserna är huvudorsaken till att han betraktas som paria i Danmark och därför söker sig till Sverige. Vilket land blir nästa mål för Rasmusen, är det Finland säger jag bara lycka till...

Undrar du över hans bekräftade hjärnskada så fick han den i en bilolycka 2005, han har alltså inte alla hästar hemma.!
Precis men det är inga bevis. det är dock möjligt att det är sant visst.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kollektion
Han är sex sadist som gillar tortera, man är så jävla dum att man inte kan det se det på hans ansikte. Danmark ville därför inte ha honom. De insåg att personen är farlig.
Danmark insåg även att babbeluringar och muslimer är ett jävla packning de vill inte den skiten heller…
Citera
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Spelar ingen roll hur många hästar och poliser som skadas, ambulanser, polisbilar, bussar och brandbilar som bränns upp, hur mycket sten som haglar mot blåljuspersonal, grova brott och totalt kaos som skapas. Svenska väljare kommer lägga sin röst på den röda regimen i höst. Allt som hänt innan är bortglömt.

Ja men snart kommer polisen inte orka ta emot mer slag , då måste de ändra taktik
Citera
2022-04-17, 15:22
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allan78
Han är ett troll helt klart, men ett oerhört framgångsrikt sådant. Hur kan man inte respektera det?

Klart han lyckas med sitt syfte men han måste opta sitt gejm för att få min respekt. Att bara bränna koranen om och om igen är ändå rätt fantasilöst.
Citera
Medlem
LegendenLarsVilkss avatar
Fan vad bisarrt att titta på. Polisen vågar inte gå ur sina bilar och blattarna kastar massvis med sten på dom
Citera
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allan78
Är genuint glad över denna dansk. Må han fortsätta med sina provokationer, kanske kanske leder det till en förändring i polisens beteende och samhället som stort.

Han verkar ju t.o.m. lyckas numera genom att bara säga att han ska bränna en bok. Nu kan han ju verkligen skala upp sin verksamhet, en sann entreprenör.

Tack, du fick mig att skratta högt mitt i allt elände.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in