2022-04-17, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
En RT indoktrinerad Z-zombie ska bara hålla käft om svensk media.
Du känner inte igen kritiskt tänkande om det hoppar fram och slår ut tänderna på dig.

Och så kommer nästa direkt! HAHA. fyfan så patetiska ni är. VART har jag påstått att jag är PRO-rysk ? Förbannade jävla imbecill. Slå ut tänderna på dig själv o gör dig en björntjänst.

Jag ska bryta ner dig för dig också, så lilla bubben förstår.

Herr Saruman kommer med ett påstående om att västerlädnsk media inte sprider propaganda/lögner. Allt som rapporteras kan självfallet backas med vattentät bevisning.

Jag påstår att Herr Saruman sprider desinformation, vi alla vet att västerländsk(svensk media framförallt) sprider en HEL DEL dynga, alltså det pågår just nu så vitt jag vet, ingen neutral rapportering.

För detta påstående kommer påhoppen direkt (nu även i PM ).
Ser ni inte sjävla hur j*vla efterblivet ni faktiskt beter er ?
Senast redigerad av firmahasten 2022-04-17 kl. 15:02.
Citera
2022-04-17, 14:58
Medlem
Razamatazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirgerJarl1990
Det var trevligt att prata med er. Nu ska jag återgå till verkligheten och lämna detta parallella universum där svart är vitt och vitt är svart.

Ha det och försök att inte låta hat, fanatism, rasism och fake news från båda sidor förvirra er ännu mer.

Ni har nått maxgränsen.

Stackarn, då blir det ingen bonus i trollfabriken, de får väl betalt per inlägg där.

Ontopic: Verkar vara riktigt fruktansvärt i Mariupol, här är en kvinna som lyckats filma en del från den av ryssar sönderbombade staden:

https://edition.cnn.com/videos/tv/2022/04/15/young-woman-recalls-harrowing-experience-in-mariupol-ed-lavandera-tgb-cnni.cnn
Citera
2022-04-17, 14:59
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oksai79
Kort drönarfilm som visar insatsen att likvidera nazister på industriområdet Azovstal i Mariupol. Man ser lite explosioner och panikspringande nassegrisar.
https://t.me/intelslava/25602
Har du någon film inifrån Moskva?
Det skulle vara roligt att se.
Citera
2022-04-17, 15:00
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
Och så kommer nästa direkt! HAHA. fyfan så patetiska ni är. VART har jag påstått att jag är PRO-rysk ? Förbannade jävla imbecill. Slå ut tänderna på dig själv o gör dig en björntjänst.
Din debila Putin slav.
Citera
Medlem
MrEGreys avatar
Citat:
Att påstå att det är antisvenskt att vara prorysk visar på bristande analytisk förmåga. Såna slutsatser förväntas enbart barn dra.

Jag spamar inte. Svarar bara på attackerna från fanatiker och FRA-troll.

Inte speciellt svårt resonemang (för en icke-aspergare). Ryssland hotar Sverige med militära åtgärder. Ryssland har invaderat ett land vi har goda relationer med. Den som är för Ryssland är mot Sverige. Den svensk som är mot Sverige är en landsförrädare. Du är en landsförrädare. Förstår du nu?
Citera
Medlem
Citat:
Men är du efterbliven på riktigt ?
Jag ska göra det jääääääääääävligt enkelt för en imbecill som du;
Västmedia = pro Ukraina, right ?
Ryssmedia = pro Ryssland, right ?

Vilken av dessa ovanstående är neutrala i sin rapportering ?
Eller du tänker prompt fortsätta påstå att allt media säger är sant, sålänge den är västerländsk??

Det enda som är intressant är vad som är sant. "Neutral" och liknande begrepp är helt irrelevanta. En vetenskaplig tidning som rapporterar att jorden är rund är inte neutral i frågan, likt förbannat är den korrekt.

Västmedia är inte perfekt i sin skildring av kriget, men i jämförelse med rysk media är det som natt och dag. I rysk media hittar du inte ett enda sant ord om kriget.
Citera
2022-04-17, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Det enda som är intressant är vad som är sant. "Neutral" och liknande begrepp är helt irrelevanta. En vetenskaplig tidning som rapporterar att jorden är rund är inte neutral i frågan, likt förbannat är den korrekt.

Västmedia är inte perfekt i sin skildring av kriget, men i jämförelse med rysk media är det som natt och dag. I rysk media hittar du inte ett enda sant ord om kriget.

Jag håller med dig! MEN min poäng kvarstår, bara för att väst media kommer med ett påstående så betyder inte det per automatik att det är den enda stora sanningen.
Citera
2022-04-17, 15:04
Medlem
Razamatazs avatar
Citat:
HAHA, vem fan kollar på CNN. De är ju värre än RT.

Menar du att den sönderbombade staden som filmas är uppbyggda kulisser? Kvinnan i videon, är hon skådespelare då menar du? Du lever verkligen i en parallell verklighet, kan inte vara hälsosamt att hålla på så för länge.
Citera
2022-04-17, 15:05
Medlem
Citat:
Jaga inte upp dig. Du pratar med folk som egentligen hade suttit inlåsta i ett dårhus om inte de lagts ner.

Tack! Du har rätt, dumt att jaga upp sig. Lika givande som att slå huvudet i väggen gång på gång..
Citera
2022-04-17, 15:05
Medlem
Men OAVSETT om de är nazister eller ej så är det inte dem som är bad guysen. Det är ryssarna.
Citera
2022-04-17, 15:06
Medlem
Sarumans avatar
Citat:
Men är du efterbliven på riktigt ?
Jag ska göra det jääääääääääävligt enkelt för en imbecill som du;
Västmedia = pro Ukraina, right ?
Ryssmedia = pro Ryssland, right ?

Vilken av dessa ovanstående är neutrala i sin rapportering ?
Eller du tänker prompt fortsätta påstå att allt media säger är sant, sålänge den är västerländsk??
Tack för en fin ton i dina inlägg 👍
Västmedia = försöker sitt bästa för att försöka verifiera information man förmedlar
Rysk media = Putlers propagandamaskineri som ljuger och sprider desinformation
Citera
2022-04-17, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
Men OAVSETT om de är nazister eller ej så är det inte dem som är bad guysen. Det är ryssarna.

Bad guys och good guys har du i Hollywoodfilmer.

I verkligheten är det lite mer komplicerat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in