2022-04-17, 12:34
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån
Lagför förbud mot att bränna heliga skrifter, då slipper vi den här skiten i framtiden.

Win-win

Eller så inför vi sharia och hugger händerna av dem. Då kan de inte kasta fler stenar.

Win-win.
Citera
2022-04-17, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Extra festligt att det tydligen är blattekaos även i Landskrona. Trots att Paludans föreställning inte ens blev av där.

Snart behöver han inte ens resa runt längre. Det räcker att han säger att han skall bränna koraner i valfri stad, så blir det kravaller där utan att han ens behöver lämna Danmark.
Ett ord sedan rusar miljontals arga muslimer i Sverige ut på gatorna; har vi någonsin skådat en sådan makt i Skandinaven? Muslimerna behöver enbart spotta kollektivt sedan drunknar hela den svenska poliskåren och den patetiska svenska militären. Jag undrar hur konversationerna går bakom de svenska maktkulisserna.

Tycker Wallenberg och våra övriga oligarker verkligen att detta är en positiv utveckling? Detta våld är ju trotsallt inte internt bland de importerade konsumenterna/billiga arbetarna utan detta våld är ju riktat mot statsmakten och därmed indirekt mot oligarkerna själva. Tänker våra oligarker alliera sig med den stigande muslimska makten i Sverige i ett futilt försök att klamra sig fast även när vi går över till Sharia eller kommer de beordra våra politiker/media att bekämpa muslimerna och stoppa invandringen?
Senast redigerad av NigNog 2022-04-17 kl. 13:10.
Citera
2022-04-17, 12:35
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uluchsheniye
Nej.

Tror du på allvar att detta ingår i yttrandefriheten?

Jag tror du gör dig själv dummare än du är.

Däremot är din sista mening intressant, ”deras rätt att kränka mig”. Varför tror du att någon normal människa blir kränkt av att någon annan ropar okvädningsord eller berättar att mamma var prostituerad?

Är det din egen problematik till din mor du projicerar? Din egen oförmåga att inte ta till våld?

Vill du fortsätta diskutera detta föreslår jag en egen tråd, då det väl blir vid sidan av ämnet i denna.

Yttrandefriheten har alltså gränser. Där är vi eniga.
Citera
2022-04-17, 12:36
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Nej, för att TRAKASSERA folk ditt mongo, mussla själv eller bara imbecill? Verkar ha kognitiva problem. Låt mig gissa, detta skydd ska enbart gälla ideologin islam, möjligen också kommunism/anarkism. Inte nationalism, fascism eller liknande? Jimmie åkesson kan man få skrika hora om på torgen? Dubbelmoral när det passar, fint.

Paludan trakasserar muslimer.
Citera
2022-04-17, 12:36
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Jag hoppas peddon stoppas idag. Ni som bor i Linköping och Norrköping ut och förberedd er. Samla på stenar, gör molotovcocktails.

Det här med att Paludan är peddo. Finns det belägg för det? finns lämplig länk?
Vad kommer det ifrån?
Citera
2022-04-17, 12:37
Medlem
Borasare1980s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Det skulle uppfattas som att SD vore del av upploppen då. Klokt av SD att ligga lågt och låta händelserna tala för sig själva.

Precis! Alla vet redan var SD står i frågan. Efter att ha framstått som veliga under Ryssland-Ukraina konflikten huruvida Sverige ska gå med i Nato eller ej så kommer detta ganska lägligt, de här upploppen som påminnelse att vi fortfarande har inrikes problem minst lika allvarliga som hotet från Ryssland. SD behöver inte säga något, verkligheten talar för sig själv.

Det är ett hot mot nationens säkerhet att vi har så stora grupper extremt lättriggade våldsmänniskor som är beredda att besinningslöst attackera hela samhället över EN persons provokation att bränna en religiös skrift. Förmodligen är majoriteten av dem knappt religiösa själva ens utan använder koranbränningen enbart som ursäkt att släppa fram sitt hat mot svenska samhället och göra kaos.
Citera
2022-04-17, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Han tänker gå dit idag utan poliskskydd
Hans odds att dö idag i % är tvåsiffrigt.
Varför skulle han få polisskydd? Såvitt jag förstår så har han inte fått tillstånd för sina "demonstrationer". Men polisen kommer ändå dit för att försöka hålla ordningen. Han ser till att han inte skadas. Ni som beundrar Ryssland borde kanske ta reda på hur det går där för en person som inte fått tillstånd att visa sitt yttrandefrihet men som ändå försöker.
Citera
2022-04-17, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Det här med att Paludan är peddo. Finns det belägg för det? finns lämplig länk?
Vad kommer det ifrån?

https://www.expressen.se/kvallsposten/dansk-politiker-pekas-ut-sexchattade-med-barn/
Citera
2022-04-17, 12:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Jag hoppas peddon stoppas idag. Ni som bor i Linköping och Norrköping ut och förberedd er. Samla på stenar, gör molotovcocktails.

Yes! Gå ut och visa upp er sandnegrers fulla genetiska defekt och lågintelligens. Hjälp oss på traven med rösterna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Paludan trakasserar muslimer.

Med all rätt också, det ska gå att kritisera det också.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Förvånar mig inte alls.
Klart generationerna håller ihop.
Samma sak i sk kriminella gäng (= klaner).

Gissningsvis är moderata muslimer rädda för pöbeln som härjade igår. Och stöds pöbeln av äldre muslimer, är det ju en hopplös situation.

Polisen och politiker saknar alla verktyg.
Man förstår inte ens grundproblemet.

Muslimer kommer att överta delar av Örebro med våld, medan resten av Sverige tittar på.

Örebroarna är marinerade i pk, stackar lilla barnmentalitet , överallt
Citera
2022-04-17, 12:40
Medlem
Båda sidor är kompletta idioter, både koranbrännarna och de som utför kravallerna pga det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in