2022-04-17, 12:27
Avslutad
Paludans agerande ska ses som ett avslöjande. Paludan avslöjar vad för skrot och korn delar av samhället är gjort av.

Av denna anledning hjälper Paludan samhället framåt. Antingen bättrar sig de subversiva elementen själva, eller så får samhället sätta hårt mot hårt.

Paludans förtjänst består i att ingen kan förneka problemet med dessa element.
Citera
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
Nix, det ser jag inte. Fattar faktiskt inte hur du menar

Ignorera idioten. Användaren är en pederast precis som många muslimer är, likaså Paludan. Han slänger in engelska för att verka intelligent, men snackar bara en massa retorisk blaja.
Citera
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyrage
Det du beskriver är trakasserier din jävla kioskmongo.

Så yttrandefriheten bör ha gränser för att inte såra människor?
Citera
2022-04-17, 12:28
Medlem
Persimååns avatar
Lagför förbud mot att bränna heliga skrifter, då slipper vi den här skiten i framtiden.

Win-win
Citera
Medlem
Jag hoppas peddon stoppas idag. Ni som bor i Linköping och Norrköping ut och förberedd er. Samla på stenar, gör molotovcocktails.
Citera
Medlem
analkings avatar
Finns ingen live tiktok? Tror rasmus lægga mötena senare. 12.00 är för tidigt. Ungdomarna i de utsatta områdena har ju varit ute hela natten och jobbat med att bränna snonbilar råna folk göra inbrott osv
Citera
2022-04-17, 12:30
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Fråga. Var det fullt av passagerare på bussen när den tändes på?

Oklart hur många, men det fanns iaf passagerare. Det ska vara en presskonferens av polisen idag 13:30 står det på Sydsvenskan dock osäker på var man kan se den.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
I deras hemländer är det helt okej att upploppa mot Koran-skändning. Ingen regim i MENA (inte ens de sekulära) hade tagit ställning för tjock-dansken mot sin muslimska befolkning.
Jaha, då får de väl flytta dit då, om de inte tål dena "skändning". Gäller det alla böcker, ting, djur, människor eller bara pedofilboken?
Citera
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Så om någon vill stå utanför ditt hus och ropa att din mamma är en hora, och andra oförskämdheter, så kommer du försvara deras rätt att kränka dig och din familj?

Har dom fått tillstånd att stå utanför mitt hus?
Har Paludan fått tillstånd att stå på torget?

Oavsett ska jag kastas ut ur landet om jag kastar sten.
Citera
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Du menar att Paludan hindrar dig att utöva din religion?
Hur då?

Varför går du och tittar på en koranbränning om du inte klarar att se det?

1) Jag har samma religion som du. Det innebär inte att jag känner ett behov av att pizza på andra religioner.

2) Jag tål både koranbränning och bibelbränning. Men varför göra sig omaket att gå dit och titta när högerextremisten ändå sänder live på webben.
Citera
Medlem
https://twitter.com/ego_sum_null/status/1515636192540340229

Citat:
Kollegor till mig är på väg mot Linköping med blåljus i detta nu. Hur länge orkar en redan hårt pressad svensk polis?

Påsken var en helg många slitna poliser sökt ledigt för att få återhämtning med sina familjer.

Nu blev det långa timmar i bitvis tuffa insatser istället.
Citera
Bannlyst
Citat:
Undrar hur kreditvärdiga så kallade högerextremister och nationalister hade varit i ett sådant system? Gissningsvis hade staten placerat deras score så långt ner det går.

Ett sådan system bygger på hur man uppträder. Hitiils har inte högerextrema uppträtt fel. Dom skall straffas är dom hotar och utvöva våld emot polisen. Men snattar man en limpa bröd, då får man minus 200 poäng, vid 250 poäng bli man deporterad på livstrid ifrån Sverige om man inte jord och blod kopplingar hit.

Dom har problem med arab packet i Jerusalem också, så muslimer är en jävla plåga för alla .

Sverige bli tryggare så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in