2022-04-17, 11:59
Medlem
Hamsterbolls avatar
Nå sänder någon live eller? Är han ens på plats eller vad det bara bull?
Citera
2022-04-17, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Det är ju typ blasfemi att kritisera muslimer som skyddar boken. Inte konstigt att det är tyst.

Jag tycker mer typ "säger man inte emot så håller man med."
Citera
2022-04-17, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qualatex
Läs vad lawless19 skrev. Grundlagsskyddade rättigheter kan ej missbrukas.
Problemet med ditt resonemang är att du framställer muslimernas våldsamma upplopp som något slags oundvikligt naturfenomen.

De kostsamma polisinsatserna har orsakats av muslimernas beteende, ej Paludan.
Han har enbart belyst ett samhällsproblem som etablissemanget både orsakat; och förtigit.

Jag har svårt att föreställa mig bättre användning av polisresurser, än att slå ned på kaosbabbar, faktiskt.

Hade inte Paludan varit politiker kunde han varit komiker. Han driver totalt med de blåsta muslimerna och de går på det.

Hoppas Paludan kör sin turné ända fram till valet så svenskar får se muslimers riktiga natur.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Det här handlar inte om någon enskild individ.

Det handlar om vår demokrati.
Demokrati? Det har vi ju inte ens? Ingen vill samarbeta med sd och kan inte alla samarbeta nej ingen demokrati.
Citera
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Både kristendomen och judendomen har moderniserats. Ett bevis i bibeln är nya och gamla testamentet.
Moseböckerna är tagna direkt från Tora.
Många reformer inom kristendomen genom historien, den största är väl Martin Luthers protestantism.
Att du inte ser detta är mycket märkligt.
Det är ju precis det jag ser.
Samtidigt konstaterar jag även att alla muslimer som inte varje dag är ute och dödar ickemuslimer även de har reformerats, fast där är det många som inte håller med trots att beviset för det finns överallt ty ickemuslimer inte halshuggs en masse varje dag i Sverige.
Citera
Medlem
A32s avatar
👍🙂

Citat:
Javisst men jag bara tänkte att (sd) ville få litet momentum av de sensate dagarna händelser.

(Fint fpl förresten. Min pappa skruvade sådana som flygtekniker.)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reyman66
finns på videos från örebro når polisen skjuter i luften o en annan drar sin pistol mot angripare, då rusar
gråhåriga gubbar in o hejdar ( drar dom i axlarna bakifrån) , antagligen derars fäder

Förvånar mig inte alls.
Klart generationerna håller ihop.
Samma sak i sk kriminella gäng (= klaner).

Gissningsvis är moderata muslimer rädda för pöbeln som härjade igår. Och stöds pöbeln av äldre muslimer, är det ju en hopplös situation.

Polisen och politiker saknar alla verktyg.
Man förstår inte ens grundproblemet.

Muslimer kommer att överta delar av Örebro med våld, medan resten av Sverige tittar på.
Citera
2022-04-17, 12:01
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Det jag tycker är oroväckande är att ingen från (sd) har uttalat sig om våldsamheterna.

Det skulle uppfattas som att SD vore del av upploppen då. Klokt av SD att ligga lågt och låta händelserna tala för sig själva.
Citera
2022-04-17, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag tycker mer typ "säger man inte emot så håller man med."

Gissar att de absolut flesta tycker det är för djävligt, men de säger inte det offentligt.
Citera
2022-04-17, 12:02
Medlem
Kedoslavs avatar
Paludan må vara iq befriad människa men våldsverkarna är ju på IQ minus nivå.

Maggan och Mogge, polisen flyr och verkar tappat kontrollen helt. Varför i hela helvetet sätter ni inte in vår militär ? Handlar de om röster för nästkommande val era inkompetenta kräk?

Ska de behövas att nazister som NMR och galningar ska gå ut och skjuta skarpt i folkmassor innan ni reagerar ?
Citera
2022-04-17, 12:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 021mannen
Demokrati? Det har vi ju inte ens? Ingen vill samarbeta med sd och kan inte alla samarbeta nej ingen demokrati.

Vi har demokrati i detta land. Sen att man inte vill samarbeta med Åkesson har och göra med: tappa röster och bli förklarad nasse/rasse!

OFF-topic
Exempelvis Österrike är ett land som inte har det, eftersom regeringen där tvingade alla att vaccinera sig! (rätta mig om jag har fel)
Senast redigerad av svensson1970 2022-04-17 kl. 12:04.
Citera
2022-04-17, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Det skulle uppfattas som att SD vore del av upploppen då. Klokt av SD att ligga lågt och låta händelserna tala för sig själva.
Ja så kan man kanske se det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in