2022-04-17, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
va ska han gå dit utan polisskydd ?? haha lycka till

Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Tror inte de kommer vara där utan han lurar dem i en fälla och det kommer eldas upp bilar utan att han befinner sig där

Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Det sägs att RP är tillbaka i DK, detta blir nog av Stram Kurs Sveriges andra två medlemmar.

Rasmus Paludan verkar ju gilla att trigga invandrarna, så detta blir intressant att se live
Citera
2022-04-17, 10:57
Medlem
CockWitchs avatar
Detta är per definition en terror-handling:

”Det kastades även in molotovcocktails på bussen. Personer ska ha befunnit sig inne på bussen men alla kunde ta sig ut och ingen skadades.”

Solklart att militär skulle ha kallats in. Det är nog på allvar dags att flytta till Norge. Jag satte upp det som mål idag.
Citera
2022-04-17, 10:59
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaCuba
Finns video på tjej?

Är denna video ens från helgen?

Men desto fler döda insekter, apor och terrorister desto mer ska vi fira.

Jag är övertygad om att segern snart är kommen. Fan vilket tålamod vi svenskar haft och har.
Det finns en video där polisen kör på en upploppsmakare. Vart står det att nån dog? Länka.
Citera
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rres100
På vilket sätt har de kristna moderniserat bibeln?
Jag får inte längre sälja min dotter som slav. Jag får inte stena min fru för att hon jobbar på söndagar etc.
Jag får heller inte knulla småpojkar som jag vill som katolsk präst.
Det om något kallar jag modernisering.
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
När det gäller kids så anser jag att inte att "samtycke" och "egen vilja" är relevant, barn skall alltid skyddas av oss vuxna. Om någon lobbar för att ändra lagar till barnens nackdel kommer jag att vara motståndare till det.
..and there you became "Them".

Ser du så enkelt det var att destabilisera dina demokratiska grundbultar och förvandla dig till precis det du ogillar?
Senast redigerad av Trolltestet 2022-04-17 kl. 11:05.
Citera
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BOLS
Rasmus Paludan verkar ju gilla att trigga invandrarna, så detta blir intressant att se live

Han lyckades reta upp dom med Idas sommarvisa med de verkar väldigt lättkränkta. Nästan så man misstänker de gillar sin offerroll.
Citera
2022-04-17, 11:00
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Reportern på TV4 vill få det till hets mot folkgrupp och GW tycker att polisen är väl generösa att ge tillstånd till demonstration.

Samhället knäböjer

Samma vid charlie hebdo rondellhundarna jyllandsosten mm.
Svenska msm osv var rörande överens om hets mot folkgrupp osv.

Sedan när de dödat journalister mm då konstaterar svensk msm attvdet är fel att avrätta människor. Men då har ju de religiösa fått vad de velat
Citera
2022-04-17, 11:02
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Börjar mer och mer kännas som att Paludan är självmordsbenägen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Detta är per definition en terror-handling:

”Det kastades även in molotovcocktails på bussen. Personer ska ha befunnit sig inne på bussen men alla kunde ta sig ut och ingen skadades.”

Solklart att militär skulle ha kallats in. Det är nog på allvar dags att flytta till Norge. Jag satte upp det som mål idag.

Det finns fortfarande delar av städer i landet som är ganska mycket som Sverige var förr, i Stockholm är det Nordost-sektorn. Men åker man till sina gamla hoods känner man inte igen sig längre. Norge är ju helt klart ett bra alternativ.
Citera
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Han lyckades reta upp dom med Idas sommarvisa med de verkar väldigt lättkränkta. Nästan så man misstänker de gillar sin offerroll.
astrid lindgren har fostrat barn i hela världen till det bättre i generationer och det är mer än vad man kan säga om devreligiösa skrifterna.

Dessutom var ju pippis pappa genial
Citera
Medlem
Ja man undrar.
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Det verkar ju finnas full kontroll på vad tjejerna får ha på sig och med vilka de de får umgås med. Varför har de inte samma kontroll på killarna och vad de gör, eller är det tillåtet för dem att agera kriminellt?
Citera
Medlem
Fint att blattarna visar sitt rätta jag. Kanske dags att utvisa sandmänniskorna till där dom hör hemma.
Citera
2022-04-17, 11:04
Medlem
Jag hoppas ni alla köper upp koraner.
Bränn dom vart fan ni vill, smeta in hundskit i dom och kasta utanför moskéer.
Vi har rätt att göra det i det här landet, en jävla saga ska inte styra vad vi får göra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in