Citat:
Ursprungligen postat av
MisterSeven
Kan inte nästa liknande manifestation bränna både Koranen och en Bibel samtidigt så får vi se reaktionerna från båda dessa religioners följare.
Klockrent, varför kom jag inte på det själv?
Då blir det väldigt tydligt vad som pågår.
Som många påpekat tidigare så har de som härjar runt nu knappast läst en enda sida i vare sig Koranen, Bibeln eller någon annan bok.
Frågan är om de ens kan ses som muslimer?
Blattar är kanske ett bättre samlingsbegrepp.
Sedan får vi inte glömma att det också finns islamister som verkligen vill den svenska nationen illa, men de stampar inte in tak på polisbilar.
De verkar utan att synas och backar upp upplopp som detta och slutligen även självmordsbombare och annat skit.
Visst det finns, som i alla grupper av människor, en stor grupp som kan ty sig till Koranen och ha den som själslig vägledning utan att behöva krocka med svensk lagstiftning.
Det är dock inte de människorna vi måste kunna hantera.
Vi måste kunna hantera de blattar som lever rövare och även avlägsna de som vill den svenska nationen illa.
Därför kan vi inte låta blattarna komma undan ostraffat med det här beteendet.
Lämnas de i fred så kommer de bara att ta sig större friheter.
De kommer dessutom att uppmuntras av de bakomliggande (mörka) krafterna.
Jag har tidigare sagt att jag aldrig ska rösta på SD, med tanke på deras rysslandskopplingar.
(Något som nu troligen blivit paria inom det partiet.)
Men vad ska jag göra i kommande val när alla andra partier ta mig f-n är både blinda o tondöva?
Centerpartiet t.ex vill släppa in ännu fler clown medlemmar.
Förlåt, klanmedlemmar ska det stå.
Jag antar att anledningen till att vi skulle vara så vänliga och släppa in en massa människor till vårt land var någon slags tro att de skulle göra nytta i samhället på samma sätt som finnarna gjorde under 60 och tidigt 70-tal.
Nu har det
inte blivit så med allt multi-kulti som hamnat här.
Tänk att det ska till en Värmlänning som Annicka Carlsson på Arbetsförmedlingen som som vågar säga som det är och som kan sätta ord på det "vanligt folk" sett och undrat över i 20 år.
"Det finns inga jobb för utrikesfödda analfabeter".
Till det kan läggas att det finns inga jobb för inrikesfödda loosers heller.
Det är sådana som vi ser stå på taket på polisbilarna.
Ta t.ex Malmö där det nu finns en stor grupp bidragstagare som vi aldrig kommer att få någon ordning på.
Det enda vi kan göra är att fortsätta stoppa mat i munnen på dem och ge dem tak över huvudet.
Eller så låter vi bli och accepterar att vi blir kallade inhumana.
Slutar vi föda dem så blir de tjuvar o banditer, för hur ska de annars klara sig?
Dock, så länge du nöjer dig med att läsa detta på paddan eller Iphonen och raskt scrolla vidare så kommer det bara att bli värre.
Ägna det en tanke.
Sätter vi inte press på våra politiker nu, oavsett parti, då blir våra barns framtid här i Sverige en misär lik den i stora delar av USA och det tror jag inte någon av oss vill önska dem.