Citat:
Ursprungligen postat av
nudelfan
Polisens teori om att det till stor del är gängkriminella som ligger bakom våldsamheterna är enkel - och antagligen sann.
Fullblodsidioten Paul serverar tid och plats för slagsmålet där koranbränningen fungerar som ett ytterligare rött skynke för de gängkriminella.
Samtliga inblandade kan dra åt helvete men jag är inte längre orolig för Sveriges framtid och det är en lisa för själen.
Nej mannen, det är underhållning för den stora massan ungar som i grupp "bara skojar".
Tro mig jag känner en del av denna sortens unga och de ser det hela bara som en "kul grej" i stunden. De
skiter i
varför och förstår inte vad detta gör med samhället, imorgon är det en ny dag bara utan konsekvenser av att ha varit involverade i ett våldsamt upplopp.
Den här mentaliteten kommer ni svenskar
aldrig att få ur dessa människor med denna sortens obefintliga politik som bedrivs.
Skulle detta ens halvdant ske i mitt hemland Polen så hade vattenkanoner och batonger gjort sin del.
Jag har och haft en hel del olika bekanta från MENA ställen, de passar inte i vår del av världen, enda som sker är att Sverige blir mer och mer ett jävla skitland som deras.