Citat:
Ursprungligen postat av
RobertEriksson99
Jag har ju också växt upp i det här samhället, jag har också gått i skolan, varför klarar jag av men tydligtvis inte många andra vita svenskar att tänka att vi bör rösta på ett politiskt parti som gynnar vårt folk istället för att förstöra för vårt folk?
Man väljer vad man vill tro på. Om folk har blivit itutade att vita människor är förtryckare och att våra demokratiska samhällen är upprättat av ett rasistiskt system som gynnar vita så är det ju bara att se sig runt omkring och se om det stämmer? Om det vore så, varför håller vi på och blir i minoritet då? Ganska misslyckat rasistiskt system som förstör för den vita befolkningen snarare än att göra något positivt för vårt folk och vår överlevnad. Man prövar teorierna och ser om de stämmer eller inte. Klarar inte andra vita människor av det eller vad är grejen?
IQ är givetvis en betydande faktor att förstå vad politiska partier faktiskt håller på med och genomskåda deras och massmedias lögner, och ungefär hälften av den vita befolkningen har under IQ 100.
Att du vaknat upp beror förmodligen på att du inte underkastat dig skolans mängåriga värdegrundsimdoltrinering av barn, att du någon gång började ta reda på saker själv, ksnske genom alternativmedia. Att andra inte gjort det steget kan bero på bekvämlighet, att tänka "fel" enligt gällande doktrin kan få mycket obehagliga konsekvenser: utpekad som rasist, främlingsfientlig, ond, nazist o.s.v., och dett är förutsättningar som liknar det som får hela nordkoreas befolkning att applådera den som tvingar dem att applådera. Hela nordkoreas befolkning har inte under 70 i IQ, även om det ser ut så om man ser hur de agerar i grupp.
Ta reda på hur stor andel av den
vita svenska befolkningen som vill ha kraftigt minskad invandring för att få svar på din fråga.
Ser du på valresultatet ingår ca 30% eller fler som röstat som inte är vita svenskar. Av de återstående är det många som alltid trott att exempelvis M
vill minska invandringen eftersom de ger den bilden, men agerar tvärt om i praktiken.
Det är bara en tidsfråga innan sverige har sp många invandrare att även om 100% av vita svenskar röstar SD, så får de mindre än 49% i valresultatet på grund av invandrarnas röster.
Jag menar att långt innan det inträffar, så spelar svenskens röst ingen roll ändå eftersom den svenska majoritetens röst redan överröstas av negrer och araber tillsammans med lågbegåvade hjärntvättade vita svenska kommunister, feminister och övrigt politiskt korrekt folk, även om dessa enbart utgör 30% av den vita svenska befolkningen.
Har du gjort som jag skrev: "Fråga folk själv och gör statistik på hur många du känner som röstat specifikt för massinvandring och mångkultur innan det infördes och påtvingades." ?
Det kan också ge svar på dina frågor.
Jag har aldrig träffat någon som röstat för det där. Även om den politiken förts i landet, bakom ryggen på folket. Sverige är inte demokratiskt.