Citat:
Ursprungligen postat av
-Info-
Fast det är väl bra att visa upp hur totalt galna de är?
Det finns många på vänsterkanten som försöker dölja deras våldsamhet genom att berätta diverse sagor, men Rasmus Paludan grusar deras planer med råge genom att utföra en så simpel handling som att bränna en bok.
En normal grupp människor skulle inte bry sig nämnvärt om en bokbränning. Möjligtvis kan de säga "idiot" eller nåt sånt. Men de här galningarna slår sönder stadsdelar och försöker mörda poliser. Helt galna, med andra ord. Och det är bra för det svenska folket att känna till detta.
Men saken är att de redan känner till deras temperament samt hur viktig deras tro är.
Visst är beteendet galet givetvis men varför behöva visa det, om och om igen och orsaka massa förödelse?
Det finns bra mycket bättre sätt att kritisera på, utan att behöva orsaka upplopp och kaos. Varför ska Sverige behöva betala detta? Helt onödigt.
Även om jag har en helt annan tro, respekterar jag vad mina medmänniskor tror på. Människor är sköra varelser som mår dåligt och ofta letar efter andlig vägledning i form av religioner och tro. Jag tycker att det är inhumant att provocera sådana saker. Förstår du hur jag menar? Jag skyddar absolut inte upploppen men jag förstår inte dem som skyddar bränningarna så mycket. Förmodligen är det på grund utav deras hat för invandrare.
Vissa skriver här att Svenssons är rädda på grund av invandrare och dylitk jag är inte det, de är schyssta mot mig och typ alla jag känner. Men människorna jag känner provocerar inte människor tills de brister, så dessa konfliktsökande människor borde skylla sig själv egentligen.