Som alla vet så är ryssarna
världsmästare på brödköer, men till och med det här ser ut att misslyckas då ryssarna inte har någon egen teknik överhuvudtaget.
Citat:
90% of bread bakeries in Russia run on imported, primarily European, equipment. Because of the sanctions, they have spare parts and consumables that will last “a few months”, then it’s a race to the bottom. The genius of Putin at work.
https://twitter.com/b_nishanov/status/1515272029137776640?cxt=HHwWgMC9rbv4qYcqAAAA
Citat:
Ursprungligen postat av
raskens
Är det plötsligt ok att nämna ordet krig nu?
Finns ett annat klipp från rysk TV i kväll där dom pratar om tillbakadragande också.
Undrar om Kreml har gett nya Mediedirektiv?
Hade gärna sett det klippet om du har en länk.
Citat:
Ursprungligen postat av
akademikerfyllo
Ni? Vad pratar du om egentligen? Jag talar som privatperson med mina åsikter och tankar. Jag vill bara ha sanningen och att all information släpps och att vi slipper statliga lögner. USA, Ukraina och Ryssland är lika illa ute på den punkten.
Tveksamt om det ligger till så. Du vill helst sprida Kremls propaganda, och när du stöter på problem som du gjorde med mitt svar till dig så ignorerar du det bara eftersom att du inte kan argumentera för din sak, och inte heller är du "intellektuell" som du i din hybris stoltserade med.