Citat:
Jag är inte Nationalist och jag står knappast på någon sida i denna konflikt. Men eftersom du ställer frågan så tror jag att det kan bero på den västliga lögnpropagandan som försöker överträffa verkligheten och är så fullproppad med lögner att man storknar.
I morse till exempel var ryssarna på reträtt (varifrån kan göra detsamma). Några timmar senare höll dom på att fullkomligt mala sönder nån stad till grus. Dom ukrainska segerfanfarerna får bytas av med hiskeliga bombhistorier med människor i skyddsrum som inte törs gå ut.
Sympatisörer till vilken sida i kriget som helst måste ju bli helförvirrade om dom tror på en lögnpropaganda som nån minut senare visar sig förljugen.
Glöm aldrig att Väst också är med och proxykrigar med vapensystem och terroristgrupper som de tidigare hade glädje av i Idlib i Syrien. Jo det är säkert. Men naturligtvis hemligt. USA har egna terroristgrupper som dom försörjer med vapen, ammunition och proviant. Skulle inte förvåna mej alls om dom köper tjänster av Blackwater som de hade glädje av i Irak.
Så håll i hatten.
I morse till exempel var ryssarna på reträtt (varifrån kan göra detsamma). Några timmar senare höll dom på att fullkomligt mala sönder nån stad till grus. Dom ukrainska segerfanfarerna får bytas av med hiskeliga bombhistorier med människor i skyddsrum som inte törs gå ut.
Sympatisörer till vilken sida i kriget som helst måste ju bli helförvirrade om dom tror på en lögnpropaganda som nån minut senare visar sig förljugen.
Glöm aldrig att Väst också är med och proxykrigar med vapensystem och terroristgrupper som de tidigare hade glädje av i Idlib i Syrien. Jo det är säkert. Men naturligtvis hemligt. USA har egna terroristgrupper som dom försörjer med vapen, ammunition och proviant. Skulle inte förvåna mej alls om dom köper tjänster av Blackwater som de hade glädje av i Irak.
Så håll i hatten.
Ukraina är jättestort ryssen går framåt i sydöst men är tillbakatryckt i Kievregionen. Du måste nog titta på kartan innan du drar förhastade slutsatser om lögner.
Varifrån har du fått informationen om att USA har terroristgrupper i Ukraina?
Men visst finns ekonomiska vinster att hämta i krig, Saabs aktier steg väl när pansarskotten visade sig framgångsrika? Helt i sin ordning tycker jag.
Den med någon form av analytisk förmåga såg att han var ett svin lång väg. Sedan "framkommer" det att han var ett svin. Ojoj, vem hade kunnat tro