2022-04-16, 18:59
Medlem
okok1s avatar
Live igen!!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Så fortsätt paludan, visa svenska folket hur islamisterna beter sig
Man tror det är "Islamisterna"..
Men det är vanliga muslimer.

Muslimer som jobbar på statliga myndigheter i Sverige som öppet stöttar våldet mot polis, brandmän och vanliga människor. Det går att läsa överallt på Facebook. De har förklarat krig mot Sverige.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Nej, jag förstår det, men lite tid kunde han lagt ner på talet... Men, visst - det är ren provokation för att frammana och visa på blattars lättkränkthet. Så han lyckas ju, så sett.

Tror inte blattarna hade förstått ett mycket mer avancerat tal. Det han säger är optimalt just för provokation av dessa individer.
Citera
Medlem
ErikEriksdottirs avatar
Lite stenkastning osv nu. Kan nog grillas bilar idag med.
Citera
2022-04-16, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Har du mani eller?

Jag har inte röstat fram ett skit av det du pratar om. Trogen SD väljare sedan urminnes tider för fan.

Jag hjälper gärna till och piskar lite miljö svin och sosse svin om dom behöver assistans.

Sverige faller och snart kommer kriget. Det har bara börjat.

Ja för det har vi inte hört förut. Om 1 vecka är de glömt och vardagslunket fortsätter.
Citera
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Han låter ju inte speciellt smart. Alltså för att vilja stå och hållas offentligt. Just saying

Kanske inte så "smart" ur ett säkerhetsperspektiv men det får ju bra resultat och medial uppmärksamhet vilket kan få folk att tänka på situationen i Sverige.
Citera
Medlem
Jag ser helt ärligt knappt någon skillnad på det som sker i Sverige som det som sker i Ukraina.
Skillnaden är att detta är lågintensivt..

Våldtäkter dagligen, upplopp, moskebyggen.
De vill förändra hela vårat land, de vill ta över hela landet.
Citera
Medlem
CockWitchs avatar
Ingen från SD har kommenterat detta i media än. Alltså upploppen. Lite udda. Eller låter media dem inte komma till tals av rädsla för att det skall generera röster???
Citera
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Vi är precis som ukrainarna i ett nytt läge där vi måste försvara svenska värderingar och det demokratiska landet Sverige.
Tänk på det när du röstar i höst.

Hade svenska folket tänkt hade vi väl inte haft denna situation till att börja med.
Citera
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Varför skulle han stanna kvar han har väl aldrig påstått sig intresserad av att slåss med 100 rabiata galningar?
Lite fegt är det ändå att ha som uppsåt att skapa kaos och sedan lägga benen på ryggen och låta andra ta hand om den misär han skapat. Ska verkligen svensk polis offra sina liv för att den fegisen inte vågar stå kvar i det krig han var ute efter?

Visst kan jag hålla med om att det är ett sätt att visa vad vi har tagit in för folk i det här landet och förhoppningsvis kan det leda till att polisen får agera på annat sätt i framtiden, men det är så extremt töntigt att medvetet reta upp ett folk på det sättet och sedan fly.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten112
Shit, mordförsök på g. Detta kan inte bara viftas bort.
Klart det kan. Det är ju en MUSLIM som gjort det, dvs en OANTASTLIG.
Gud NÅDE om det var en svensk som gjort detsamma.....
Citera
2022-04-16, 19:01
Medlem
trailblasers avatar
Live FB igång igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in