2022-04-16, 18:56
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Jag vill att polisen går hem och vilar sig nu, och så vill jag att upploppen blir så allvarliga att de flesta vita svenskar slår sig själva i ansiktet i flera timmar i argsint förtvivlan över sin egen dumhet att de låtit samhället blivit så här. Jag vill att de allra allra flesta vita svenskar råkar illa ut nu och blir tillräckligt terroriserade över det samhälle som de varit med och stött nu under längre tid att det sätter djupa emotionella spår i dem att aldrig någonsin göra om misstaget att rösta för mer mångkultur. Jag vill se vita svenskar ta fram piskan och slå sig själva på ryggen och ber om ursäkt till sig själva och varandra över sin dumhet, och lovar sig själva från och med idag att aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig rösta på något annat parti än AFS framöver.
Sen bör de lova sig själv att lyncha andra vita svenskar som de ser falla tillbaka i antivita spår.
Citera
2022-04-16, 18:57
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Om inte polisen skjuter skarpt mot en bil som åker rakt mot polisen är något fel i huvudet på dom.

Nja, det är bara något vedertaget att våra poliser är handlingsförlamade vid det här laget.
Citera
Medlem
Medierna väljer konsekvent att inte visa ansikten eller bilder på upploppsmakarna.
Varför?
Citera
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-Janne
Du är lite som analfabeterna på andra sidan staket.
"Fegis, kom hit vi ska slakta dig"

Måste alltid vara 89 brorsor involverade för att man ska känna sig stark, dom flesta araber är egentligen riktiga jävla kycklingar, man fejkar mod i grupp.

Eller som mobbaren som kallar folk som inte är med på dennes idioter för chicken.
Citera
Avstängd
Unobosss avatar
Han låter ju inte speciellt smart. Alltså för att vilja stå och hållas offentligt. Just saying
Citera
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Vi är precis som ukrainarna i ett nytt läge där vi måste försvara svenska värderingar och det demokratiska landet Sverige.
Tänk på det när du röstar i höst.
Citera
2022-04-16, 18:58
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Jag vill att polisen går hem och vilar sig nu, och så vill jag att upploppen blir så allvarliga att de flesta vita svenskar slår sig själva i ansiktet i flera timmar i argsint förtvivlan över sin egen dumhet att de låtit samhället blivit så här. Jag vill att de allra allra flesta vita svenskar råkar illa ut nu och blir tillräckligt terroriserade över det samhälle som de varit med och stött nu under längre tid att det sätter djupa emotionella spår i dem att aldrig någonsin göra om misstaget att rösta för mer mångkultur. Jag vill se vita svenskar ta fram piskan och slå sig själva på ryggen och ber om ursäkt till sig själva och varandra över sin dumhet, och lovar sig själva från och med idag att aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig rösta på något annat parti än AFS framöver.
Sen bör de lova sig själv att lyncha andra vita svenskar som de ser falla tillbaka i antivita spår.

Har du mani eller?

Jag har inte röstat fram ett skit av det du pratar om. Trogen SD väljare sedan urminnes tider för fan.

Jag hjälper gärna till och piskar lite miljö svin och sosse svin om dom behöver assistans.

Sverige faller och snart kommer kriget. Det har bara börjat.
Citera
Medlem
Frågan som ständigt återkommer:

Vad gör dessa muslimgalningar I SVERIGE? De ska tillbaka till sina hemländer omedelbart.
Där kommer de aldrig behöva möta demokrati, eller någon som ifrågasätter religiös fanatism.

WIN WIN FUR ALLE.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
”En bilförare har kört rakt igenom kravallstaketet vid Skånegården i Malmö, rapporterar HD.”

Aftonbladet.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/dn1rGA/stenkastning-mot-polis-i-landskrona

Sjukt.

Shit, mordförsök på g. Detta kan inte bara viftas bort.
Citera
Medlem
maxatdunders avatar
Är kvällens event över? Hur ser det ut kommande dagarna?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shimona
Ja och det är hans rätt, som jag försökte säga till er islamister tidigare. Han har rätt att säga så. Vad fattar du inte?

Han har rätt att prata, men därmed självklar rätt att säga vad som helst. Gör han sig skyldig till brott i sitt tal ska han lagföras. Vad är det som DU inte förstår?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Det lät som de sköt i senaste videon. Man kanske bara varningsskott.
Motdemonstranterna kör med bangers, vanligt i Malmö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in