2022-04-16, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten112
Fast han pratar ju flytande svenska och har svenskt medborgarskap, då är han svensk.

Flytande svenska? Har du ens hört honom prata?
Citera
2022-04-16, 18:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Det är väl roligare att bajsa på någon annans bakgård.

Jävla svin! Han är inte ett dugg bättre än huliganerna. Vi vanliga vill bara leva i frid. Svinen har förstört påskhelgen.

Finns inget exempel i hela världen där muslimer i längden kunnat leva i frid tillsammans med andra folkgrupper (då detta helt enkelt går emot deras religion). Det han gör nu är att locka fram detta beteende, för att få upp folks ögon, medan det fortfarande (kanske) inte är helt försent, då muslimerna fortfarande är i minoritet.
Görs inget nu så kan nog dina barn glömma att få någon frid överhuvudtaget i framtiden. Ni "vanliga" kanske skulle börja tänka lite längre än på er själva och er egen själviska bekvämlighet bakom skygglapparna.
Citera
2022-04-16, 18:24
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Polisen hälsar peddon välkommen. Polisen står på peddons sida.

https://www.facebook.com/StramKurs/videos/348310980651922/

Kan de inte klä sig i clownkläder för det är ju vad dom är.
Citera
Medlem
argaangelicas avatar
Anmälde videon flera gånger. Nu äntligen försvann Rasmus från facebooksändningen. Många anmälde och nu lyssnade facebook. Hatet vann inte!
Citera
Medlem
cogito.ergosums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shoottheelks
Länk
https://www.facebook.com/StramKurs/videos/705712597241316/
Citera
2022-04-16, 18:25
Medlem
trailblasers avatar
Detta är ju ett konstprojekt mer än något annat.
Citera
Medlem
ErikEriksdottirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Anmälde videon flera gånger. Nu äntligen försvann Rasmus från facebooksändningen. Många anmälde och nu lyssnade facebook. Hatet vann inte!

Gråt! Den är uppe igen. In och kolla.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Ja, hur menar du? Ni valde att ha så pass stor invandring, ingen tvingade er. Ni ville ha dessa bränningar också. Deal with resultatet och låtsas inte att ni inte väntade detta kaoset. Jag skyddar inte deras handlingar men detta visar klart och tydligt att vi måste tyvärr begränsa yttrandefriheten om den ska användas i fel syften såsom att provocera människor och orsaka kaos. Det spelar ingen roll vad man anser om religion, invandrare och dylikt. Allt detta kunde hindras. Men ni verkar hetsa och vilja ha kaos, våld och krig istället för fred.

Jag röker ingenting, vem gör ens det idag överhuvudtaget med tanke på hur ofräscht, skadligt och äckligt det är.

Jag kommer aldrig leva i ett land där den lilla frihet jag har kvar, ska begränsas ytterligare, dels av ett gäng lättkränkta småskitar som saknar en vettig hobby och absolut inte av någon jävla pissluffare som kommer till Sverige och ska bränna koraner.

Tycker du verkligen att det låter vettigt? Att du och jag inte ska få yttra oss i det land vi lever p.g.a. att en dansk hobby-nasses föräldrar inte gav den stackarn tillräckligt med kärlek som barn??

Verkar det vettigt att killen (dansken) ens fick alla dessa tillstånd att få utföra en koranbränning när man är 100% medveten om konsekvenserna?
Hur har många i Norden levt de senaste åren med alla begränsningar och skit?
Tycker du att det verkar vara som det ska?

Istället för att vara fullt aktiva i den polarisering som önskas av makthavare, så bör vi informera varandra och hjälpa varandra

Blir otroligt upprörd och känner mig aningen förnärmad av ditt idiotiska resonemang. Jag tror inte att du förstår vidden av de konsekvenser som, i sådant fall kommer att drabba oss (befolkningen).
Det är dags att du öppnar ögonen för att skåda verkligheten, vad som håller på att hända medans vi sitter här och spelar med i spelet som ett gäng idioter.

Det spelar ingen roll vem, vart eller varför. Det enda som spelar någon som helst roll är att vi håller ihop!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Flytande svenska? Har du ens hört honom prata?

Ja jag kollar på livesändningen. Han talar utmärkt svenska.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten112
Fast han pratar ju flytande svenska och har svenskt medborgarskap, då är han svensk.
Inte enligt exempelvis totalförsvarsplikten, då måste du också bo i Sverige för att vara svensk. Så din definition används inte av regeringen vid alla fall.
Citera
2022-04-16, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shoottheelks
Hur mycket kommer hans livvaktsskydd kosta?

Kostade inte Lars Vilks rondellhund 7 mille per år?

Detta kan inte bli billigare.

Hur mycket tycker du att din egen yttrandefrihet är värd?
Citera
2022-04-16, 18:28
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Att utföra en principiell handling (som inte bygger på åsikter utan enbart avser att provocera) som leder till kravaller, är ingen handling värd att tillåta. Paludan vill trigga igång kravaller och älskar kaoset. Desto mer kaos, ju mer propagandamaterial för han och hans gelikar. För honom får poliser gärna dö på kuppen, det är slutmålet som är det viktiga för danskgrispedofilen.

du skrev att han förorsakade polisers skador. vem har misshandlat poliser?

om det är hans handling som är skadlig, varför hade ingen skadats om han gjort exakt samma handling i tallinn eller vilnius?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in