2022-04-16, 14:04
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Bra där, förlägg skiten i Danmark

En effekt av "yttrandefrihet" är att man kanske kommer få höra saker man inte gillar.

Det finns ingen som tvingar dig - eller någon annan - att lyssna...
Citera
2022-04-16, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Exakt så! De VILL bli ”provocerade” dvs Hitta på en anledning att skapa kaos. De är uppvuxna med det och trivs med det.

De blev tom provocerade trots att det inte brändes någon Koran..

Skicka tillbaka dem till deras medeltida länder
Det är mer anmärkningsvärt att peddot paludan får tillstånd till sånt här. Solklar hets of mot folkgrupp enl. Mig
Citera
2022-04-16, 14:05
Bannlyst
Så det blev inställt i Landskrona.
Vinnare Rasmus Paludan och islamisterna som styr svensk polis och socialdemokraterna.
Citera
2022-04-16, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Du kanske är så ung att du inte kommer ihåg men på 90-talet så folk också att ”om 20 år kommer invandrarna ha tagit över och infört sharialagar”. Det blev inte så.

Okej, så vad är din egen prognos för de nästkommande 20-30-40-50 åren?
Citera
2022-04-16, 14:08
Medlem
Skjut dom bara. Ev bara gummikulor. Israelerna vet hur man gör, där är det demonstranter och inte poliser som blir skadade.
Citera
2022-04-16, 14:09
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plingirutan
Ditt andra stycke besvarar jag inte då det är nonsens
Du tycker polisbilshopparna verkar vara på samma nivå som judarna, ett av världens bäst utbildade folkgrupp?

Citat:
Ursprungligen postat av plingirutan
men precis vad vill en "dåre" åstadkomma genom att bränna en helig skrift som långt över 1 miljard människor följer. Samma dåre som är bl.a. en pedofil. Varför hurrar man över en dåre som är pedofil...
Han vill åstadkomma det han åstadkommer, hur jävla svårt ska det vara att begripa? Han vill blotta hur extremt illa islam och dess intoleranta förhållningssätt till allt som inte stryker muslimer medhårs passar i ett västerländskt samhälle.

Uppenbarligen har han ju rätt eftersom muslimerna gång på gång upprepar sina dumheter.
Citera
2022-04-16, 14:09
Medlem
Citat:
Du kanske är så ung att du inte kommer ihåg men på 90-talet så folk också att ”om 20 år kommer invandrarna ha tagit över och infört sharialagar”. Det blev inte så.
Nej det kommer jag inte ihåg alls.
Men på den tiden skulle jag ha skrattat högt om någon påstod att vi skulle ha den situation vi har nu.
Demografin är inget påhitt det finns statistiska underlag för det.
Huruvida vi får sharialagar är däremot en spekulation som bygger på att jag inte kan se hur politiker annars ska kunna lösa problemen med kriminalitet och upplopp. Ett bra exempel är Algeriet för den sekulära regimen hamnade i krig med islamister och det slutade med att regimen var tvungen att acceptera sharialagar för att få slut på upploppen och våldet.
Senast redigerad av Mary99 2022-04-16 kl. 14:13.
Citera
2022-04-16, 14:10
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siljaeuropa94
Ska asylsökan/medborgarskap beviljas måste man också tåla att koraner bränns i Sverige-inget konstigt med det.

Hur ska detta hanteras rent byråkratiskt? Ska nån tjänsteman på Migrationsverket stå och bränna en koran framför varje invandrare och godkänna dennes reaktion innan medborgarskap beviljas?
Citera
2022-04-16, 14:12
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flachkopf
Okej, så vad är din egen prognos för de nästkommande 20-30-40-50 åren?

Det är såklart svårt att sia om framtiden men om jag skulle satsa pengar på om sharialagar kommer införas i Sverige innan jag dör skulle jag satsa allt jag har på NEJ det kommer inte hända.
Citera
2022-04-16, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberRobot
Skjut dom bara. Ev bara gummikulor. Israelerna vet hur man gör, där är det demonstranter och inte poliser som blir skadade.

Lever vi i ett annorlunda samhälle med bättre framtidsutsikter efter det dock?
Citera
2022-04-16, 14:13
Medlem
Ponera att Paludan hade varit en Vänsteraktivist som brände "Mein Kampf" och det var Nazister som kravallade, brände polisbilar och stal polisens utrusning.

Tror ni Polisen hade "backat" då?
Citera
2022-04-16, 14:13
Medlem
Citat:
Det är såklart svårt att sia om framtiden men om jag skulle satsa pengar på om sharialagar kommer införas i Sverige innan jag dör skulle jag satsa allt jag har på NEJ det kommer inte hända.

Du avgränsar dig alltså till att bara ställa dig den specifika frågan och ha skygglappar för allt annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in