2022-04-16, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
3 st o polisen ingrep ej

Googlar du så hittar du bilder med fler babbar än så. Även utan bilderna så har jag svårt att tro att det bara skulle dyka upp 3 babbar när det vanskas upplopp i babbetorp.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prostetnic
Hur många poliser var det nu som dog egentligen? Mig veterligen var det ingen. Hur många var ens i närheten av att göra det? Det låter som ett stort djävla "om" som inte var uppfyllt i din beskrivning och därmed faller ju slutsatsen också.

Om du använder våld mot en svensk polis som kan vara dödligt får de skjuta dig, kasta stora stenar på några meters avstånd mot en polis huvud räknas som detta och polisen borde skjutit. Spelar ingen roll om stenarna träffar eller inte.

Alla poliser som var där skulle skjutit för att freda sina kollegor. De poliser som övergav sina fordon skall åtalas som desertörer.
Citera
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirDuke
Inte en chans att polisen har som mål att skapa kravaller. Alla andra poliskårer i världen i så fall men absolut inte den svenska.
Va? Sa jag det?
Citera
2022-04-16, 12:19
Medlem
tequilasunrise123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Lär dig stav. Vad betyder ”don”?

Du kommer inte åt våra kvinnor och det vet du. Du förlitar dig istället på ensamkommande ukrainskor som påminner om svenska horor.
Tro vad du vill! Jag vet själv iallafall.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frihet-Nationalism
De kriminella muslimerna var helt orädda för de svenska poliserna, även när en drog en pistol. Sossarnas hen poliskår har helt skämt ut sig, total förnedring.

Vissa muslimer stod på bara några meters avstånd och kastade stora stenar rakt mot poliserna. Var fanns OC och elpistolerna? Kan en svensk polis inte ta något eget initiativ till att skydda sig själv??

Vem vill bli polis i Sverige när de får se poliser springa som rädda får och låta sina polisbilar plundras och brännas upp? Redan polisbrist. Sossarna har förstört hela Sverige.
Vad är OC?

En kille i en video, pratade om att poliserna inte sprang iväg av feghet, utan det handlande mest om att låta våldet tonas ner av sig självt.

https://youtu.be/sKTLlq4PwLU

Samma kille som filmade gårdagens händelseförlopp. Han vill att man skänker tankar åt polisen, ambulanspersonal och brandmän.

Vad pratar han om?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Polisen har vapen och kravallutrustning.....

Menar du att jag skall ta den kommentaren på allvar? Det är inte så att detta underlättar speciellt mycket för att göra en lyckat ingripande om numerären saknas.
Citera
2022-04-16, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Allt pekar på det då polisen ej har fullständig styrning över våldskapitalet

Jag har skrivit det flera gånger, vid ett maktskifte måste svensk polis av idag helt avskaffas och något nytt byggas upp. Ut med alla sossechefer och henfjollor, in med riktiga män som inte backar för de kriminella muslimerna. Hjälp finns att få från länder där polisen har stake, Brasilien exempel och deras militärpolis.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frihet-Nationalism
Om du använder våld mot en svensk polis som kan vara dödligt får de skjuta dig, kasta stora stenar på några meters avstånd mot en polis huvud räknas som detta och polisen borde skjutit. Spelar ingen roll om stenarna träffar eller inte.

Om det inte är någon egentlig risk för att de träffar och orsakar sådan skada så är det ganska tveksamt om de får skjuta. Skulle man resonera så att man kanske, eventuellt, troligen inte skulle kunna få allvarliga skador och skjuta på det så skulle ju polisen kunna springa omkring och panga på rätt rejält bara de känner för det - inte en situation man vill ha precis.
Citera
Medlem
Guru-Gurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Är vi påväg mot inbördeskrig i flera städer?
På väg? Vad menar du? Det här är ju inte inte den första miniintifadan i Sverige. Vi har haft ett lågmält inbördeskrig i många år nu. Muhammedaner har ägnat sig åt stenkastning, bilbränning, våldtäkter och förnedringsrån av svenskar ganska länge nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Va? Sa jag det?
Nej förlåt, jag menade att citera den som du citerat men det hamnade fel
Citera
2022-04-16, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Vad är OC?

En kille i en video, pratade om att poliserna inte sprang iväg av feghet, utan det handlande mest om att låta våldet tonas ner av sig självt.

Samma kille som filmade gårdagens händelseförlopp. Han vill att man skänker tankar åt polisen, ambulanspersonal och brandmän.

Vad pratar han om?
OC är väl pepparspray typ
Citera
2022-04-16, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Vad är OC?

Vad pratar han om?

OC = pepparspray. Såg inte en enda polis ens försöka spray horderna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in