2022-04-16, 11:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Men du har gång efter gång röstat för detta. Nu får du faktiskt ta ansvar för ditt eget handlande och inse att ditt s.k. hemland inte längre existerar. Det är DU som ska ut.

Nej, jag har inte röstat för det här.

Jag har röstat för att folk som behöver, ska få komma hit så dom kan starta sig ett liv i ett tryggt hemland.

Nu är mitt hemland otryggt på grund utav Muslimerna som kommer hit och försöker utnyttja gästfriheten vi har här.

Så nu måste muslimer åka ut och deras föräldrar sanktioneras.
Citera
2022-04-16, 11:21
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Du uppmanar alltså till statsmord på muslimer. Vi noterar detta.

Utvecklingen går onekligen åt det hållet.
Vad tror du händer om du ställer en rabiat muslim framför en beväpnad polis?
Citera
2022-04-16, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tequilasunrise123
Haha precis, don riskerade att bli dödade för att vara med mig, ännu bättre!

Lär dig stav. Vad betyder ”don”?

Du kommer inte åt våra kvinnor och det vet du. Du förlitar dig istället på ensamkommande ukrainskor som påminner om svenska horor.
Citera
2022-04-16, 11:22
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kill-9
Du svarade inte på frågan, käre bror.

Du tycker alltså på allvar att den som är mest lättkränkt och har störst våldskapital skall bestämma vad som får sägas i det offentliga rummet?

Varför vill du införa pöbelvälde som samhällsskick?

Vart tror du det leder? Till något bra?
Nej är det enkla svaret. Sen finns det vissa saker som man bara inte gör om man inte förväntar sig reaktioner. Vad är valet enligt dig? Deportera alla som kasta sten?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JudgeNickolay
Nej, jag har inte röstat för det här.

Jag har röstat för att folk som behöver, ska få komma hit så dom kan starta sig ett liv i ett tryggt hemland.

Nu är mitt hemland otryggt på grund utav Muslimerna som kommer hit och försöker utnyttja gästfriheten vi har här.

Så nu måste muslimer åka ut och deras föräldrar sanktioneras.

Men oj! Missade du den lilla detaljen att det var oss muslimer ni "importerade"? Du vet, när en överlägsen kultur och religon möter en underlägsen (den svenska) så tenderar den underlägsna att utplånas.

Vi är högre stående än er. Ni har ingen framtid, ingen alls, ni är utdöda om en generation.
Citera
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterSeven
Du är helt ute och cyklar, vems agenda går du?

Istället för att skriva så, peka på något i mitt inlägg, någon siffra, som du anser inte vara korrekt, så kan jag länka till källa.
Citera
2022-04-16, 11:23
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Får hoppas att hjälten Paludan fortsätter sin eriksgata till Landskrona idag.
Skulle inte förvåna med ett diktatorisk nej till demonstrationen dock. I Sverige kör polisen och politiker ofta glatt över lagar ifall det kan leda till jobbiga bieffekter.
I riktning av tangentens linje....
Om dagens Koran-sammankomst ställs in/flyttas då bör det väl gälla även för fotbollsmatcher och andra tillställningar där omfattande skadegörelse kan förväntas?
Barserveringar där fotbollsbuset laddar upp på lö em. bör beläggas med serveringsförbud av alkoholhaltiga drycker m.m.
Om vi inte kan acceptera babbarnas kaosbeteende då ska vi väl i ärlighetens namn inte göra det när WT går bärsärk?
Eller så får Djurgården betala de säkerhetsresurser som behövs för att de både släpper in och ut WT-grupperna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTwoZero
Haha...Araben..
Korkade araber..du ser väl hur det ser ut där araber försöker göra något vettigt 😆🤣🤣.
Förstöra för sig själva och andra är det enda ni klarar av...😂.

Araben och muslimen har bara lyckats ta sig 5 placeringar över blodpudding landet i BNP/capita tabellen. Lyckas ta dig förbi dom 5 skit länderna innan du yttrar dig. Patetiskt
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Utvecklingen går onekligen åt det hållet.
Vad tror du händer om du ställer en rabiat muslim framför en beväpnad polis?

Vad som händer? Självklart kommer han bli mördad av polisen som har fått order att avrätta alla muslimer som finns. Dum fråga.
Citera
2022-04-16, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
En skribent härinne undrade varför vi inte sätter in militären. Är inte det att göra det svårt för sig? Varför inte bara neka aset demonstrationstillstånd nästa gång aset ansöker.

Det är svårt att släppa misstanken på att snuten medvetet beviljar aset tillstånd för att i akt och mening starta de kravaller vi ser. Det är för att stärka SD:s ods nu, under valåret. Svensk polis har daltat med SD ända sen de öppnade sin första valstuga. På så vis är Stram Kurs stand-in för bruna sd.

Starka krafter uppammar alltså orosungar eller kravaller för att vi ska få skåda vad hemska muslimer är. Detta är en grov underskattning av svenskens intelligens. Ännu kan vi lägga ihop två och två samt urskilja orsak och verkan. Svensk polis är inte att lita på ur demokratisk synpunkt och har aldrig varit.

Demokrati och yttrandefrihet hänvisar dom bara till när dom ska förklara varför de beviljar aset demonstrationstillstånd gång på gång. I Sverige räknas varje heilande som hets mot folkgrupp. Varför skulle då inte ett uppammande av kravaller ge samma brottsrubricering? Paludan har tidigare dömts två gånger för hets mot folkgrupp enligt svt Nyheter i går.

Palludan har samma mål med sina uppvisningar som polisen har när dom bevilja honom tillstånd: kravaller. Observera att detta är målet: kravaller. Så att ingen missar vad "hemska" de muslimska invandrarna är.

Detta beviljande av tillstånd för Paludans framträdanden är helt enkelt ett svek mot demokratin och mot Sverige som land. Dags för Morgan att ta polischef Thornberg i örat och ge honom en överhalning. Det förtjänar han många gånger om.
Det var en intressant tes.
Men nej, det är inte så krångligt.
Polisen är bunden av lagen.
Yttrandefriheten är stark i Sverige så de måste säga ja.
Citera
2022-04-16, 11:24
Medlem
Kill-9s avatar
Citat:
Du ger fan i att nämna min mamma din helvetes avkomma.

Brister .. det har redan brustit för oss efter åratal av svenskt förtryck. Nu åker ni ut.

Jag förstår ju att du är ett troll, men…

Kan du lista exempel på detta förmenta förtryck?
Försök begränsa dig till top 10 - detta har tydligen pågått i åratal.

(Och nej - gräddfil till allt, kravlöshet och generösa bidrag kan inte ses som ”förtryck”)
Citera
2022-04-16, 11:25
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulpensel
Det är Paludan som vill driva fram detta och han lyckades med genom att han har rätten att göra det, polisen gör sin skyldighet. Det finns inga mäktiga osynliga krafter bakom. Du är bara nojig och behöver tänka mindre.

Ja. Ett icke-tänkande objekt är bondfångare Paludans lättaste offer. Han kanske kan leta upp dom härinne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in