2022-04-16, 11:03
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Varför ska klubbar som DIF och MFF betala när deras fans uppför sig illa. Han är högst ansvarig.
Dom corona tokarna fick ju massa bötesbelopp och då var du tyst...
Nej det är han inte. Islamisterna valde själva att bete sig så. Han har inte ansvaret för det. Hör du inte hur dumt det låter! Om du gör en viss handling som är laglig och jag mördar någon för det ska du bli medskyldig då?

RASISMEN AV LÅGA FÖRVÄNTNINGAR ÄR DITT DILEMMA INVANDRARE KLARAR AV ATT TÄNKA SJÄLVA DE ÄR INTE HJÄRNLÖSA MONSTER SOM BARA AGERAR MED AGGRESSION PÅ ALLT.

De som inte klarar av att bete sig får betala priset för sina handlingar.

De flesta invandrare bränner inte bilar för att du bränner en koran men du verkar tro att de är alla så dumma i huvudet så de kommer per automatik bränna en bil därför måste vi ta bort vårt yttrandefrihet pga det

Vad menar du med att jag var tyst angående ”corona stollarna”?. Dem som stod upp för din och min frihet? Jag har inte varit tyst angående dem jag tycker de var underbara men att de fick böter är en helt annan fråga
Citera
2022-04-16, 11:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
AFINANSIERA POLISEN!!!

Så här går det när en polisstat får gå in och skjuta muslimer

AVFINANSIERA MUSLIMER!

Jag och väldigt många andra, har inte lust att betala ut deras löner när dom kommer hit och inte kan bete sig.
Citera
Medlem
Citat:
Att vara svensk har omdefinierats rätt ordenligt den senast generationen.

Du är inte representativ.

Svar nej.
Citera
Avslutad
Det blev en dyr bok att bränna det där. Skattebetalarna blev några miljoner fattigare. Det borde anses som hot mot rikets säkerhet att skada polisbilar och poliser. Det borde installeras en röd knapp i blåljus bilarna som tillkallar militärfordon och soldater direkt i sådana här situationer. Ett jävla skämt detta.
Citera
2022-04-16, 11:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
En icke korrekt bild av verkligheten. Vi är konstant runt topp 10 i BNP per capita förutom några decennier efter andra världskriget låg på plats 1-3 av lätt insedda skäl.

Du kan ta Japan som ett skräckexempel, på 70-talet plats 30, på 90-talet plats ett, och nu plats 30 igen. Det kan gå snabbt när det går utför, speciellt med stängda gränser och minskande/åldrande befolkning.

Du är helt ute och cyklar, vems agenda går du?
Citera
2022-04-16, 11:05
Medlem
Citat:
1) Polisen provocerar en redan förtryckt folkgrupp (muslimer) genom att bränna en koran mitt framför deras ögon.
2) Svenskar smädar ISLAM.
3) Svenska polisen går in i området och börjar skjuta muslimer.

... och du undrar varför muslimer HATAR svenskar och vill radera dom ifrån jordens yta?

Jäklar vad dum du är. Inte ett endaste rätt!

Jag använder denna fras för första gången i mitt liv.

Vad gör du här? Det är bara att åka hem.
Citera
2022-04-16, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtydave82
Det blev en dyr bok att bränna det där. Skattebetalarna blev några miljoner fattigare. Det borde anses som hot mot rikets säkerhet att skada polisbilar och poliser. Det borde installeras en röd knapp i blåljus bilarna som tillkallar militärfordon och soldater direkt i sådana här situationer. Ett jävla skämt detta.

Vad ska militär göra? De får samma order som polismännen på plats ändå. Om inte det införs krigslagar då. Undantagstillstånd blir det inte för att polisbilar brinner.
Citera
2022-04-16, 11:07
Medlem
Får hoppas att hjälten Paludan fortsätter sin eriksgata till Landskrona idag.
Skulle inte förvåna med ett diktatorisk nej till demonstrationen dock. I Sverige kör polisen och politiker ofta glatt över lagar ifall det kan leda till jobbiga bieffekter.
Citera
2022-04-16, 11:07
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clas.Ohlsson.453
Nej det är han inte. Islamisterna valde själva att bete sig så. Han har inte ansvaret för det. Hör du inte hur dumt det låter! Om du gör en viss handling som är laglig och jag mördar någon för det ska du bli medskyldig då?

RASISMEN AV LÅGA FÖRVÄNTNINGAR ÄR DITT DILEMMA INVANDRARE KLARAR AV ATT TÄNKA SJÄLVA DE ÄR INTE HJÄRNLÖSA MONSTER SOM BARA AGERAR MED AGGRESSION PÅ ALLT.

De som inte klarar av att bete sig får betala priset för sina handlingar.

De flesta invandrare bränner inte bilar för att du bränner en koran men du verkar tro att de är alla så dumma i huvudet så de kommer per automatik bränna en bil därför måste vi ta bort vårt yttrandefrihet pga det

Vad menar du med att jag var tyst angående ”corona stollarna”?. Dem som stod upp för din och min frihet? Jag har inte varit tyst angående dem jag tycker de var underbara men att de fick böter är en helt annan fråga
Men jag säger så här. Ska någon bränna Bibeln på Sergels torg eller dylikt, då kommer jag med stenar.
Citera
2022-04-16, 11:09
Medlem
okok1s avatar
Muslimer är för våldsamma så journalister frågar varför inte polisen ställer in:
Citat:
TT: Varför har ni inte valt att dra in tillståndet med tanke på vad som skedde i Linköping, Rinkeby och Örebro?

– Det har framför allt att göra med att skyddet för att kunna utöva sina rättigheter att demonstrera och yttra sig väger ofantligt tungt och det ska krävas otroligt mycket för att dessa ska kunna åsidosättas, säger Kim Hild, och fortsätter:

– Men det finns så klart en möjlighet att ställa in sammankomsten, det beror på hur man bedömer läget.

TT: Så det kan hända att tillståndet dras in?

– Så skulle det kunna bli eller att platsen flyttas.
Citera
2022-04-16, 11:10
Medlem
Jag vet inte vem jag tycker är dummast polisledningen som tillåter detta i ett kaosområde eller svartingarna som gör upplopp.

Hade blivit exakt samma reaktion om man stod och brände bibeln i ett utsatt område i usa.
Citera
2022-04-16, 11:11
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frihet-Nationalism
Han är svensk medborgare och har rätt att demonstrera här som alla andra. Paludan avslöjar muslimernas verkliga karaktär, bara titta vad som väntar oss.

Kan du förklara varför man skall reta upp och provocera religiösa människor? Är det kanske en umgängesform du vill överföra till alla andra umgängessituationer också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in